דרוש מידע קנס למשפחתון 50 ש"ח לאיחור של 4 דקות!

maya nana the one

משתמש רשום
אין דבר כזה "לא מרגיש מחויב", עובד שכיר צריך לקבל כסף על כל זמן העבודה.
כמו שהוא לא חולק איתה את הרווחים ככה גם לא אמור לחלוק איתה בהפסדים.
שיקנוס את ההורים אם הוא רוצה, שישמור על הילדים בעצמו עד שההורים יגיעו, לא משנה מה הפתרון שימצא- לא לשלם לעובדת שלו זה לא פתרון!
זה מה שהוא עשה בפועל כפה את ההורים לשלם- אך לא שילם מכיסו.
אבל יש דבר כזה של שעות שמוגדרות במקום עבודה - אני עובדת בארגון היום שאם מישהו מחתים כרטיס לפני השעה המוגדרת- הזמן הזה לא נחשב כזמן עבודה. יש אצלנו בארגון לכל תפקיד הגדרת שעות- לדו"ג לאחראית מנהלת ידע יש 12 שעות- (ניתן להמשיך לעבוד מהבית) אך אם היא תתמרח ותחתים 13 שעות ביום זה לא הגיוני מבחינת מקום העבודה- לכן אצלנו לא עוברים את השעות ובמקרים חריגים פונים לממונה ומודיעים שהולכת להיות חריגה בזמנים- ומסבירים מה סיבת החריגה, ורק לאחר אישור ניתן להישאר שעות מעבר. הגיוני שאם מטפלת במעון נשארה עוד חצי שעה כי אין לה אוטובוס אזי לא אמורה להיות משולמת על הזמן הזה.- איך המנהל יודע מתי אמור לשלם לה ומתי לא-לכן קובעים הגדרות בתחילת חוזה ההעסקה ומגדירים את הנ"ל מראש - גם מקרים יוצאי דופן- שוב במקרה הנ"ל המנהל דאג שהמטפולות ישולמו רק לא מכיסו.
 

maya nana the one

משתמש רשום
אנחנו בקשר טוב עם המעון....אין לנו ענין להתחיל איתם.....
לא לפיקוח, אלה לגוף שמפעיל בפועל- יש רשתות שמפעילות את המעונות הנ"ל ובמקום נמצאת מנהלת , שמנהלת את המקום בפועל- ואם פונים למי שמלמעלה לפעמים יש יותר כלים לאכוף את הכללים האלו.
 

לא לפרסום

משתמש פעיל
לא לפיקוח, אלה לגוף שמפעיל בפועל- יש רשתות שמפעילות את המעונות הנ"ל ובמקום נמצאת מנהלת , שמנהלת את המקום בפועל- ואם פונים למי שמלמעלה לפעמים יש יותר כלים לאכוף את הכללים האלו.
ברור....ברור.....
את המנהלת בפועל אני לא בטוח שאני מכיר[היא חדשה]....פנינו לבעלת המעון שאותה אנחנו מכירים.....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה