וודאי שזה לא משפיע, התכוונתי פספוס של התחרות ושל השיפוט.הוא ממשיך לנגן
הוא עובד כבר באירועים
הוא קיבל את המקום שלו ואת המחמאות על הדיוק בנגינה
(לדעתי זכייה בתחרות כזאת לא מוסיף כמעט כלום)
וודאי שזה לא משפיע, התכוונתי פספוס של התחרות ושל השיפוט.הוא ממשיך לנגן
הוא עובד כבר באירועים
הוא קיבל את המקום שלו ואת המחמאות על הדיוק בנגינה
(לדעתי זכייה בתחרות כזאת לא מוסיף כמעט כלום)
?ובסוף הוריד את הכובע כך אמר........]
דרך אגב... ארי פרקש ממש לא נתן לו את הסט בחינם!!אז הבננו את העניין ארי פרקש בסט שהוא הביא לשטיין [אולי אפילו בחינם.... בשביל השיווק.... ]
גנב את ההצגה וקיבל פרסום אדיר חינם!
מול עדי נתנאלי שהשקיע מאות שעות והמון כסף בשביל לשווק את עצמו......[ובסוף הוריד את הכובע כך אמר עדי לשטיין........]
אתה לא רוצה לדעת באמת כמה פרקש לוקח על הסטים שלואז הבננו את העניין ארי פרקש בסט שהוא הביא לשטיין [אולי אפילו בחינם.... בשביל השיווק.... ]
גנב את ההצגה וקיבל פרסום אדיר חינם!
מול עדי נתנאלי שהשקיע מאות שעות והמון כסף בשביל לשווק את עצמו......[ובסוף הוריד את הכובע כך אמר עדי לשטיין........]
אז מבחינתך קלידן טוב הוא אחד שטוב במשהו אחד ועושה את זה יותר טוב ממקצוען
כמסיבת פרידה מן המוזיקה לקראת בין המצרים, צפיתי אמש בגמר של תכנית הקלידנים של קול חי, שהתקיים במוצ"ש האחרון בתכניתו של מנחם טוקר, אחרי שבדרכים במוצאי שבתות החורף יצא לי לשמוע אי אלו חלקי פרקים.
קודם כל עלי לומר שהיה מרתק, ולא פשוט להחזיק שלוש שעות אירוע בלי להמאיס. למען האמת, לא תכננתי לראות הכל. חשבתי לדלג לקטעים נבחרים ולסכם את הפרק הזה בחיים בעשרים דקות עד חצי שעה. אבל כאמור, היה מרתק.
ברור שמבחינה מקצועית יש המון מקום לשפר. גם מבנה התכנית, גם חוסר ההגינות הזועקת, גם התוויית חלק מהכללים תוך כדי תנועה, גם ליהוק הזמרים, גם השיפוט ועוד. זה בהחלט היה קצת חובבני לעומת הבזז שהעניין הזה עורר. וגם זה טבעי למדי למוטציה תרבותית חרדית חדשה כזו.
לפי דעתי השיפוט האמתי היה אמור להתבצע על פי הקטע האינסטרומנטלי בחלק הראשון. (בהם כולם היו מופלאים, ומעל כולם – מנדי ברנדווין, לטעמי – וכדלהלן). בחלק שליוו את הזמרים, רובם פשוט חירבו, הפריעו וניסו לקחת את כל הפוקוס לעצמם - כהרגלם, והקלידנים יצאו דפוקים. ודווקא על פי זה הם נשפטו.
תאמרו, והרי זה מה שקלידן אמור לעשות באירועים, להוות עזר כנגד הזמר המהולל. זה נכון, ועדיין, יש כמה הבדלים, ובראשם התיאום שנבנה עם הזמר לפני כל אירוע ובוודאי לאחר כמה אירועים, שלא היה כאן, והעובדה שכאן הקלידן עצמו אמור להיות במרכז ולא יכול להיות שהזמר ישפיע כל כך על סיכוייו (מילא אם היו נותנים לכולם את אותו זמר, כפי שנעשה בשלב האחרון) ועוד.
אבל הסערה האמתית שקמה לאחר התכנית, היתה של אמני התחום, על עזות הקהל להעדיף את שטיין על פני דויטש. ניצחון הטראקים על פני הפדל ססטין. המסקנה הברורה: צריך להחליף את העם.
אני לא מבין גדול במוזיקה, ואני אפילו לא מחזיק מעצמי כזה, ודווקא לכן זכותי לטעון כדלהלן.
סבורני שהעולם, בעידן החוצפה, בגלל כמה גורמים, עובר לאט לאט מתרבות של כניעה למומחים ומבינים, לתרבות של שפיטה פשטנית הרבה יותר. אנחנו כבר לא צריכים את הזמר הדגול שיאמר שההוא מנגן מצוין, אלא התחלנו להעז להביע את דעתנו גם בנושאים אומנותיים, על פי הפרמטר הבראשיתי התמים – נהניתי או לא נהניתי. זה תפס אותי או לא. עשה לי משהו או כן. ככה פשוט.
ואת הפרמטר הבסיסי הזה – חסר לאמנים באותו תחום, מעצם היותם אמנים. מה שאני הבור רואה כתענוג וזרימה משובחת, האמן רואה כקטסטרופה בלתי מקצועית. ואז הוא אוכל את הלב איך זה שאין מי שיעריך אמנות טהורה.
לסיכום: לפי דעתי, כמייצג בלתי מוכתר של פשוטי העם, בחירתו של שטיין היתה מוצדקת מאוד, מפני שמבלי להיכנס לפרטים והמינוחים האמנותיים – הוא פשוט עשה את העבודה. הקפיץ ושימח והפעים את קצב הלב באופן סוחף. בעוד דויטש הסתדר היטב עם הפשלות של הזמר, הראה ביצועים מורכבים ופסנתריים ושילובים של מקצבים וליוויים שונים, אבל טיפה פחות סחף את הרחבה.
(לשם הדיוק: סבורני שזאת הסיבה שלא שייך לשפוט בתחרות מעין זו על פי שירים שקטים, שבאופן גורף תמיד יסחפו פחות ואכ"מ).
אפשר בדרייב?חבר'ה, אחרי שתראו את זה רק יפול לכם האסימון, כמה שזלזלו באינטלגנציה של המאזינים/צופים. [מישהו כתב פה את זה].
אבי דויטש בסרטון טרי. כל מילה מיותרת. נראה את שטיין עושה רק רבע מזה...
בבקשה https://www.youtube.com/watch?v=YPoza0qv3ys&feature=em-lsp
אפשר בדרייב?
אברהם דויטש מגיש ביצוע מרגש ומשמח כאחד ל'שיבנה בית המקדש' עם המון תקוה שנזכה לגאולה השלמה בקרוב ממש
קישור ליוטיוב (פתוח בנטפרי)
קישור לגוגל דרייבפסנתר וצ'לו - אברהם דויטש בביצוע ללחן המוכר 'שיבנה בית המקדש' - לקראת י"ז בתמוז
אברהם דויטש מבצע את הלחן המוכר 'שיבנה בית המקדש' - לקראת י"ז בתמוז בעיבוד מרגש ומשמח כאחד עם המון תקוה שנזכה לגאולה השלמה בקרוב ממש... עיצוב לוגו והנפשה: .r....www.youtube.com
אברהם דויטש - שיבנה בית המקדש - פסנתר וצ'לו.mp4
drive.google.com
הוא העלה את זה כבר באשכול נפרד.אפשר בדרייב?
הבעיה שאלה ש'אמרו' [כוונתי לאחד שהשתתף בתכנית, ולא מהשופטים...] לא בדיוק מבינים או יודעים בדיוק להגדיר.תגידו יש שני סגנונות בחסידי ?
אני מתכווין לא בסגנון של דויטש אלא של ברנדווין.
כי למשל אמרו בתוכנית (לא זוכר מי) שדויטש הוא מוצלח במוזיקליות שלו ובהרמוניות וכו', ושטיין יותר בקטע החסידי
אבל הרי גם מנדי הוא ניגן סגנון חסידי וזה בכלל לא היה דומה לשטיין !
אז יש שני סגנונות חסידיים או שפשוט מנדי ניגן מקצועי בנוסף לחסידי בלי טראנסים ?
אשמח למי שיוכל להסביר לי את זה
שדויטש מקצוען אין ספק.
אבל אומנות של בחירת סאונדים מתאימים, כמו שאמר עמי כהן-נשמע מאולפן, ואמר עדי נתנאלי- נשמע הפקה מקצועית מחול.
יש לשטיין ובגדול, וכשמדובר בקלידן, שמאלתר במקום, לא אירוע עם תווים כתובים, בלי תזמורת ,שטיין טוב בהרבה.
בחצי הגמר צרם לי ממש הסאונד שדויטש בחר-והוא היה טוב בהרבה, וגם בגמר הוא אכזב עם בחירת הסאונד,
לא מוריד מהמקצועיות, אבל קלידן לחתונה שיש לו את אומנות בחירת הסאונדים זה פלוס ענק!!!
ובזה שטיין אלוף.
דויטש אכן גאון מוזקלי שעוד נשמע עליו.
וכמו שאמרו אם היה תחרות על המוזיקאי הבא, הוא לוקח בפער עצום.
אבל כקלידן הפשלות של שטיין, הגיל, והפער במקצועיות נסלחו והובילו לנצחון,
כי זה מה שבקשו בתכנית.
צודקהמחמאות של עמי כהן מגיעות למרדכי רוזנפעלד ולא למנדי והמחמאות של עדי מגיעות לארי פרקש,
למנדי ושטיין אין שום קשר לאיך שהמקצבים נשמעו.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמט
א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ: