קורונה קורונה חדש

מצב
הנושא נעול.

avi media

משתמש מקצוען
בעקבות המצב: אחת ההרצאות הפופולריות בישראל עכשיו במהדורה דיגיטלית, אצלכם בבית.
קחו כוס יין, התרווחו מול המסך, וצפו בשידור מירושלים עם עמית סגל שיעשה לכם סדר בפוליטיקה הישראלית.
פוליטיקה 2020 בין בחירות לבחירות
– איך הגענו עד הלום?
למה אנחנו מצביעים מהבטן ולא מהראש?
מה באמת קרה השנה, והאם הפוליטיקה הישראלית השתנתה לנצח ?
והאם הרקדנים גרועים או שהרצפה עקומה?
קוד לבוש: מפיג'מות ועד חולצה מכופתרת

אם כבר אני הייתי ממליץ על זה
הפולטיקה עד כמה שהיא מסקרנת היא כלל לא אמורה להתלמד בציבור שלנו.
ב"ה יש לנו תורה שעוד לא גמרנו אותה...
 

צליל קסום

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
זהירות
היום הגיעה משטרה לקניון רב שפע וכל מי שלא היה עם מסכה על הפנים קיבל דוח
אנא הזהרו, זה כנראה חובה עכשיו, לא בדקתי בהנחיות אבל ככה זה נראה
בנוסף בקניון רמות ראינו מישהו לא דתי מצלם את כל העברות של החנויות שמכרו מתוך החנות [צילם את התורות שהיו בחוץ] ואנשים בלי מסכות, פשוט עמד וצילם!!
השם ישמור מה הוא הולך לעשות עם זה
פרסמו לכל מי שאתם מכירים שזה יכול להועיל!
 

אבי2000

משתמש סופר מקצוען
זהירות
היום הגיעה משטרה לקניון רב שפע וכל מי שלא היה עם מסכה על הפנים קיבל דוח
אנא הזהרו, זה כנראה חובה עכשיו, לא בדקתי בהנחיות אבל ככה זה נראה
בנוסף בקניון רמות ראינו מישהו לא דתי מצלם את כל העברות של החנויות שמכרו מתוך החנות [צילם את התורות שהיו בחוץ] ואנשים בלי מסכות, פשוט עמד וצילם!!
השם ישמור מה הוא הולך לעשות עם זה
פרסמו לכל מי שאתם מכירים שזה יכול להועיל!
אני לו מה לעשות עם התמונות, חוץ מאלבום דיגיטלי...
 

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
לא רק בני ברק...
העיר אומן עכשיו בהסגר מוחלט.
 

ot!

משתמש מקצוען
הינה מפירות ההסתה של רינה לא מצליח
חזרתי מהרחוב לפני כמה דקות [אל דאגה ירדתי לסופר הקרוב לבדוק האם הגיעו ביצים]
היית עם כפפות ומסיכה על הפנים הכל כמו שצריך לפתע נעצרת מולי אשה רוסיה ומתחילה לצעוק לך מפה טפיל טפיל תלך מפה איכס
וכמאמר הפסוק ענה כסיל כאיולתו אמרתי לה בחזרה מי הביא אותך בכלל לארץ תחזרי לרוסיה
 
נערך לאחרונה ב:

שרית קובל

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הינה מפירות ההסתה של רינה לא מצליח
חזרתי מהרחוב לפני כמה דקות [אל דאגה ירדתי לסופר הקרוב לבדוק האם הגיעו ביציים]
היית עם כפפות ומסיכה על הפנים הכל כמו שצריך לפתע נעצרת מולי אשה רוסיה ומתחילה לצעוק לך מפה טפיל טפיל תלך מפה איכס
וכמאמר הפסוק ענה כסיל כאיולתו אמרתי לה בחזרה מי הביא אותך בכלל לארץ תחזרי לרוסיה
כאחת שעובדת רק לא במגזר.....
חוששת מהזמנים שנצטרך לחזור לעבודה, אם יסכימו שחרדים יסכימו לעבוד אצלם.
 

Kenyonit

משתמש מקצוען
ליצמן: "האמירות כביכול החרדים מדבקים בנגיף מוטעות ומסוכנות"
ליצמן על התקרית ברמת גן: "האמירות כביכול החרדים מדבקים בנגיף מוטעות ומסוכנות, תושבי בני ברק ואיתם כלל הערים וריכוזי האוכלוסיה החרדית אינם אמורים לקבל יחס מפלה ומשפיל". מקלב: "ראש עיריית ר"ג מאז היבחרו מדרדר לשפל של הסתה ושנאה"
שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס הבוקר (שני) לתקרית בגבול רמת גן וליחס המשפיל שמקבלים המגזר החרדי בימים האחרונים ואמר כי, "בעת חרום זו בו כלל אזרחי ישראל מתמודדים באותה מידה, יש להפסיק את השיח המגזרי, לטובת שיח מקצועי, בטחוני ורפואי".

ליצמן הוסיף: "הנגיף אינו מבדיל בין אוכלוסיות ומגזרים ולכן העמדה המקצועית כפי שמובאת בדיונים היא כי עיר, אזור, ישוב או שכונה, בהם קיימת סכנת הידבקות, דורש הידוק תנועה וטיפול משותף של זרועות הבטחון, זאת ללא קשר לזהות האוכלוסייה או השתייכות מגזרית".


שר הבריאות המשיך ואמר כי, "האמירות כביכול החרדים מדבקים בנגיף מוטעות ומסוכנות. הציבור החרדי ממושמע להנחיות ושומר על כללי הזהירות בהקפדה. בכל אוכלוסיה יש מיעוט קטן שאינו שומר מספיק וכלפיו נדרשת אכיפה בידי הגורמים המוסמכים. אך אין להכליל וחלילה מלהפוך את משבר הקורונה לנקודת עימות בין האוכלוסיות והמגזרים בישראל".

"תושבי בני ברק ואיתם כלל הערים וריכוזי האוכלוסיה החרדית אינם אמורים לקבל יחס מפלה ומשפיל. אני קורא לראש עירית רמת גן להימנע מצעדים מעוררי מדון וחיכוך בין האוכלוסיות, לקראת חג הפסח, המאמץ הלאומי מתמקד במאבק בהתפשטות הנגיף בכל דרך, באמצעות מניעת כל יציאה מהבית ללא צורך חיוני ועל פי ההנחיות".

עוד אמר ליצמן: "פניתי לגורמי המשטרה, אנשי הבטחון והחרום לפעול בהבנה וברגישות כלפי הציבור, במטרה לסייע לאזרחים להתמודד בימים מורכבים אלו, ולא להקשות עליהם במצב הקשה שהאוכלוסיה נמצאת בה ברצוני לציין את ראשי הציבור החרדי, ידידיי שר הפנים הרב אריה דרעי והרב משה גפני, העוסקים במלאכת הצלת החיים מתוך אחריות רבה לכלל אזרחי ישראל ובתוכם למען הציבור החרדי בייחוד בימים קשים אלה".

בנוסף שיבח את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש המל"ל מאיר בן שבת, משרד הביטחון וזרועות הביטחון וכוחות החירום שמגבים את פעילות מערכת הבריאות כדי שנעבור את חג הפסח בבטחה וללא תקלות.

ח"כ אורי מקלב אמר: "ממקום של שיתופי פעולה בין הערים ואחוות שכנים בעבר, לצערנו ראש העיר רמת גן מאז היבחרו מדרדר לשפל של הסתה ושנאה, בזמן שהרוב הישראלי מגלה אמפטיה הוא מראה ניכור ולצערינו הפך את יחסי הציבור לחלק מרכזי ועיקרי בפעילותיו, הצבת גדרות היא פעולה עם קונטציה קשה".



F200312OF59.jpg
 

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
מכתב שכתב הגאון רבי שמואל משה קרמר, מרבני חסידות ברסלב, חושף כיצד ניצלו את מצבו הבריאותי כדי להחתימו על איסור כביכול לקיים את הנחיות משרד הבריאות בעקבות התפשטות הקורונה.

בדבר חתימתי על קול קורא בענין התקבצות לתורה ותפילה בציבור בימים אלו, שזהירות יתרה נדרשת בהם, הנני למסור בזאת הודעה, כי שגגה יצאה מתחת ידי: התברר לי עתה על ידי אנשים נאמנים, יראי השם מרבים, שבאמת כמעט ואין אפשרות להיזהר ולהישמר בעת התקבצות יחד.

עוד זאת הוברר לי, שכבר דנו בדבר רבנים וגדולי הדור והורו את שהורו, ואמנם ידיעה זו נבצרה ממני בעת החתימה, עקב היותי סגור ומסוגר בין כתלי ביתי זה יותר משבועיים ימים מבלי לצאת אפילו לתפילה.

אשר על כן, הנני מודיע בשער בת רבים, כי אני מסלק ידי מחתימתי הנ"ל, והנני בתחינה ובקשה שאף אחד לא יעסוק ולא יוציא ח"ו שום דין והוראה מחתימתי הנ"ל, באשר הדברים נוגעים לדיני נפשות ממש, כאשר תצילנה אוזן משמוע מן המתחולל בארצות הגולה ובארץ רחמנא ליצלן רחמנא לישזבן, ואין צריך לדידי ולדכוותיה להורות כי חובה פשוטה היא על כל איש ירא ושלם לנקוט בימים טרופים אלה בכל דיני הזהירות, ואף להחמיר עליהם כהנה וכהנה, וח"ו לא לזלזל בשום הוראה מהוראות גדולי ישראל ואני אלין משוגתי.

ויהי רצון מלפני אבינו אב הרחמן, מלך ממית ומחיה מצמיח ישועה, שיתקיים בנו מקרא מלא שדיבר הכותב בגאולת מצרים 'ואתם לא תצאו איש מפתח ביתו עד בוקר ועבר ה' לנגוף את מצרים וראה את הדם... ולא יתן המשחית לבוא אל ביתכם לנגוף', ונחזה עין בעין בקיום ההבטחה בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל ו'כימי צאתכם מארץ מצרים אראנו נפלאות' מתוך רחמים וחסדים גלויים במקרה דידן.

המיצר בצערן של ישראל

שמואל משה קרמר
 

האוצר זה מקצועי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
מנחם טוקר: ‏בדקתי. רוב המתים חילונים, המונשמים חילונים, החולים חילונים והנשאים חילונים. חילונים הם אלה שהביאו מאיטליה לארץ את הקורונה (הפיראט האדום, וכו'). אבל כמובן שחלילה וחס, אין לאף חרדי טענה כי כולנו אחים ובכל מצב.
 

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום
שלומי הלר: ‏לעומת רמות, במינהל קהילתי הר נוף, מקבלים בהבנה את ההחלטה להכריז על השכונה כאזור מוגבל. "המינהל תומך בהקמת מתחם בדיקה בתחומי השכונה (דרייב אין), כדי לאפשר לאנשים שנדבקו בנגיף לבודד את עצמם. בידוד החולים יגרום לירידת אחוזי ההדבקה בצורה היעילה ביותר."

שלומי הלר: ‏הסגר על השכונות הירושלמיות: במינהל קהילתי רמות מגיבים בחריפות לכוונה להטיל סגר על השכונה: "מאחורי ההחלטה להטיל סגר גורף יש שיקולים פסולים, ראוי היה לקבל החלטה על הסגר לפי מספר החולים בכל אזור-משנה. שוקלים להגיש עתירה לבג"ץ בשם התושבים".

אהרן רבינוביץ': ‏קופות החולים בבית שמש פותחות מתחמי בדיקות קורונה. אנחנו כבר למעלה מחודש בתוך המשבר ורק כעת עושים בדיקות נרחבות בעיר.

מנכ״ל משרד הפנים הורה כעת לראש עיריית רמת גן להסיר את הגדרות שהוצבו הבוקר בגבולות בני ברק.

‏עיריית בית שמש ממשיכה בניסיונות למנוע הטלת הסגר על שכונותיה. במכתב ששלחו חברי הנהלת העיר לממשלה כתבו: "נדהמנו לשמוע על ההחלטה לבצע הסגר בעיר שלא ידוע מה מטרותיו. אנו מתנגדים לכך נחרצות".

עו"ד אוסדיטשר בתגובה לר"ע ר"ג שאמה הכהן: ‏הופה, מר כרמל היקר לאור שיעור ההדבקה הגבוה של תושבי רמת גן כפי שאתה כתבת, תראה מנהיגות ואכפתיות ותבנה גדר מסביב לרמת גן לערים הצמודות לה תל אביב וגבעתיים, בדיוק כמו שדרשת לבני ברק,אחרת אתה באמת שונא חרדים!

הגרב"מ אזרחי בשיעור מיוחד:" אילו היינו יודעים זאת היטב מראש, היינו נמנעים מהרבה עוגמת נפש, חילול השם ודיבורים מיותרים, שכן מעולם לא עלה על דעתו של איש להקל ראש בעניין שמירה על הבריאות".

ח"כ משה ארבל מש"ס פנה ליועמ"ש בתלונה על הצבת הגדרות הבוקר מצד כיריית רמת גן בין בני ברק לרמת גן.

‏ציפורה גוטמן, תושבת בני ברק, לגל"צ: "אין רופאים בעיר, הם מסרבים להיכנס, אבל לא נותנים לנו לצאת גם למקרים הומניטריים. הפכו אותנו לחברה מצורעת".

לפי נתונים שהציג הבוקר סגן ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר אודי קלינר: בירושלים – 1,316 חולים. בני ברק – 1,222 חולים. תל אביב – 370 חולים.

רשת 13: משרד הבריאות יכשיר סטודנטים לרפואה לטיפול בחולי קורונה מונשמים.

עוד מראה"ע ירושלים משה ליאון בגל"צ: "חייבים לחלק את העיר כדי שלא תהיה תנועה מצד אחד לשני. זה לא שסוגרים את התושבים בשני רחובות, כל שכונה היא כמו עיר שלמה".

‏ראש עיריית ירושלים משה ליאון מרגיע בגל"צ: "אין שום סיבה לבהלה במזרח העיר. אם יש משהו שאני לא יודע אני אופתע. הכל בסדר בירושלים".

‏שלושה מטופלים שהיו במצב קשה בביה"ח מאיר בכפר סבא נגמלו מהנשמה ומצבם התייצב. מנהל מערך הריאות (כיום קורונה) פרופ' דוד שטרית: "החולים הגיעו אלינו במצב קשה עם מחלות רקע. הם טופלו בצורה אינטנסיבית עם מערכות הנשמה מתקדמות ואמצעי עזר נוספים שמאפשרים חמצון משופר לחולים".

'המבשר': חברי מועצת העיר בני ברק במתקפה חסרת תקדים על אופן השתלטות הצבא על העיר "בכוח ולא במוח", תושבים במונולוג קשה על התניידות לצרכים חיוניים בערב החג. ארגוני החסד מתלוננים על חסימת דרכים ומניעת אפשרות לסיוע למשפחות נזקקות בב"ב.

‏פרופ' ניר אייל, מנהל המרכז לביואתיקה מאוניברסיטת ראטגרס בניו ג'רזי, ל'כאן': "המודלים העכשיויים מנבאים שרוב אולכוסיית העולם תיחשף לנגיף קורונה בזמן הקרוב".

‏שר הביטחון ‎נפתלי בנט על פעילות המוסד להבאת ציוד: "כולנו עובדים בצורה מאוד אגרסיבית ומתוחכמת כדי להציל חיים. יש המון יצירתיות בהסבת מכונות. אתם יכולים לשאול גם 17 פעם, לא תקבלו תשובה".

היום צפויה הממשלה להכריז על 15 שכונות בירושלים כאזור מוגבל לשבעה ימים. רשימת השכונות: הר נוף, בית וגן, גבעת מרדכי, מאה שערים, גאולה, רמות, רמת שלמה, קרית משה, גבעת שאול, סנהדריה, שמואל הנביא, בית ישראל, הבוכרים, זכרון משה.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ': ‏חברת דן התגייסה אף היא למאבק בקורונה ותרמה למד"א שני אוטובוסים שמוסבים היום בסיוע משרד התחבורה לאמבולנסים לפינוי חולי הקורונה מבני ברק בצורה אנושית ומכובדת. אנשים טובים באמצע הדרך.

בחדרי: ‏עו"ד מיכאל ספרד היועמ"ש של ארגון השמאל "שוברים שתיקה" שלח מכתב לרה"מ והיועמ"ש לממשלה, ובו הוא דורש תשובות לסגר בב"ב ו"הפיכתה לכלא". במכתבו הוא מייצג את אחת מתושבות העיר. "הטלת הסגר בעיר יכולה להטיל מסר מזעזע שיגרום להגברת השנאה בין חלקים שונים בחברה".

‏חמישה מתים מקורונה בקהילה היהודית במרוקו - רב בית חב"ד בקזבלנקה, הרב לוי בנון, מספר לגל"צ: "זה זמן קשה בשביל הקהילה, אבל זה מוציא דברים יפים. כולם עוזרים, שולחים אוכל כשר לחולים".

עלה ל 8,611 מניין החולים המאומתים בישראל, 107 מהם מונשמים.

גל"צ: ‏השלב הבא של ביצוע הבדיקות במד"א - בעזרת חט"ל פותח מתקן(בצורת מכולה) שיוצב במקומות שלא ניתן להקים בהם מתחמי היבדק וסע. יאפשר לדגום אנשים (שאין עליהם חובת בידוד) ובאים רגלית למתקן.

‏נעם ויצנר, ראש מטה מנכ"ל משרד הבריאות, מבטיח בגל"צ בשיחה מהבידוד: "גם היום אנחנו צפויים למספר בדיקות שהוא יחסית נמוך, אבל ממחר נגיע ל-10,000 ומשם רק נעלה".

‏ח"כ איילת שקד, חברת ועדת הקורונה בכנסת, ל-'כאן': "אני בטוחה שאחרי פסח, אם משרד הבריאות ידע לעמוד ביעד של 20-30 אלף בדיקות, אפשר יהיה לשחרר בהדרגה אוכלוסיות שאינן בסיכון".

ישראל פריי: סיפור הסגר על ערים חרדיות הופך לתפוח אדמה לוהט. הפניתי שאילתא לח"כי 'יהדות התורה', מהי עמדתם - בעד או נגד? גפני: נגד, פרוש: נגד, אייכלר: בעד סיוע נגד סגר, אשר: הלכו רחוק מדי, סביבת שר הבריאות ליצמן: יש להפסיק את השיח המגזרי לטובת שיח מקצועי.

‏העדה החרדית: העובר על ציווי הרופאים בסדר ההנהגה חוטא להשם מאוד.

יעקב מלמד ב'חדשות JDN': לאחר שמספר גורמים קיצונים הפיצו פרסומים שחייבים להמשיך להתפלל בבתי כנסת למרות הסכנה מבהירים הערב במכתב מיוחד חברי בד"צ ה'עדה החרדית' כי ניתן לקיים תפילות רק במרפסות או ביחידות.

video (10).mp4
גודל הקובץ: 175 מגה בייט
להורדת הקובץ
נגיף הקורונה: מס' המתים בישראל עלה ל 49, ומניין החולים עלה ל 8,430 מתוכם 139 חולים במצב קשה.



מנכ"ל לאומית ניסים אלון ל'בחזית': "אל תחגגו את הפסח. לא להתפלל במניין. תעשו את ליל הסדר במרפסת לטובת המבודדים שירגישו חג".

מנכ"ל 'לאומית' מגיב בראיון ל'בחזית': "הטענות על חסרים במלאי ציוד נגיפים לא נכונות. רעננו כל שנה את הציוד. זה לא אפשרי לעמוד בכמויות הקורונה".

עוד ממנכ"ל 'לאומית' לרוזנפלד ב'בחזית' על הקריסה במערך הדרייב-אין: "מד"א שולחת דגימות ל-27 מעבדות והתוצאות מועברות למרכז שליטה שמעדכן את הקופות. יש עם זה תקלות. במעבדות שלנו אפשר לספק תוצאות לבדיקת קורונה תוך 4 שעות. אנחנו אמורים לבצע את הבדיקות".

הכשלים במערך בדיקות הקורונה של מד"א: מנכ"ל קופת החולים 'לאומית', ניסים אלון, במתקפה אצל רוזנפלד ב'בחזית': "כל הבדיקות חייבות להתבצע על ידי קופות החולים. יש לנו את המעבדות הכי גדולות. זה עובד בשגרה מעולה ויעבוד טוב מאוד בחירום. מערך בדיקות שלא קיים בכלל בשגרה יהיה לו תקלות בחירום. וזה מה שקרה".

עוד ממנכ"ל לאומית לרוזנפלד ב'בחזית': "אצלנו בקופה, חצי מהחולים הם מירושלים ובני ברק. בערך 40% מהחולים שלנו חרדים. השקנו מערכת מיוחדת למגזר החרדי, לטיפולים טלפוניים בלי צורך באינטרנט".

מנכ"ל 'לאומית' ניסים אלון בראיון וידיאו לפישל רוזנפלד: "תראו מה קורה בברוקלין, אין להם מכוניות לחברא קדישא, כי הם לא נערכו בזמן. קורא לגדולי הדור, תעזרו למאמינים להתמודד עם הנחיות משרד הבריאות. היהדות תמיד ידעה למצוא פתרונות".

‏עיריית ביתר עילית מודיעה: מהיום כניסה רק לתושבי העיר.

השר אריה דרעי ליונית לוי: הכיוון שלנו הוא להטיל עוצר בליל הסדר. כל רכב שייתפס יצטרך לתת הסברים לאן הוא נוסע.

שר הפנים אריה דרעי בראיון לחדשות 12: כואב הלב על הרצח האופי נגד השר ליצמן. כולם גאים במדינת ישראל שהיא בטוחה מול הרבה מדינות, בזכות החלטת ליצמן לסגור את השמים מסין כשכולם הופתעו. מגיע לו יישר כח על מה שהוא עושה במשרד הבריאות. די לרדיפה הזאת.

קרן מרציאנו: ההסגר יתרחב במתכונת בני ברק לערים נוספות לאו דווקא חרדיות, לערים אלעד, מגדל העמק, ביתר עילית, אשקלון, טבריה, אור יהודה, מודיעין עילית, ומספר שכונות בירושלים.

צחי דבוש: ‏באוגדה 98 מציידים את הלוחמים בעלון ללימוד יידיש לקראת המבצע בבני ברק.

עמליה דואק: בכיר במשרד הבריאות, נרחיב משמעותית את רשימת הערים שבהן נמליץ על סגר, זו הזדמנות מצויינת לפני החגים.

יעקב מלמד ב'חדשות JDN': בבורו פארק הלך לעולמו האדמו''ר מאמשינוב ארה''ב זצ''ל, הרבי היה חולה מספר חודשים ולאחרונה נדבק בנגיף הקורונה.

השר דרעי ב'קול ברמה': הצעד הבא אלו יהיו הערים: ביתר, מודעין, טבריה ועוד מספר רשויות. אנחנו כרגע באמצע דיון בנושא. אסור לחזור למה שהיה בפורים.

השר דרעי ב'קול ברמה': בבני ברק לא במצור! אפשר להסתובב בב'"ב חופשי. בגלל התחלואה הגבוהה היינו חייבים לעצור את הכניסה והיציאה מהעיר כדי למנוע הדבקה- זו הצלת חיים.

‏מניין הנדבקים בישראל בקורונה עלה ל-8,258 - מתוכם 127 במצב קשה.

‏נתניהו: ״אני מגנה בתוקף את ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי, שהפנים את הסכנה ואת הוראות משרד הבריאות. יחד ננצח אותה. אני מחזק אתכם.״

עוד מעמית סגל: בני ברק נהנית משיעור צעירים גבוה מאוד בגלל הילודה הגבוהה במגזר, ולכן אף שזו עיר של 200k, מספר המבוגרים הוא כשל עיר קטנה בהרבה. לכן שיעור התמותה יהיה גרוע הרבה פחות מבריכוזי הדבקה אחרים בעולם, וכן החדשות הפחות טובות - כל מה שנאמר על בני ברק נכון כמעט לכל ריכוז חרדי.

עמית סגל: ‏בני ברק: צה״ל מתחיל להעביר לבתים בעיר מזון ל-48 שעות, עד שלישי. מחר יתחיל גם עם מזון כשר לפסח, וכן בעיר מקפידים על ההנחיות, הבעיה העיקרית - מי שכבר נדבק ולא מראה סימפטומים נמצא עכשיו בדירה קטנה ומדביק את בני משפחתו.

מוטי בבציק יועצו הבכיר של השר ליצמן בראיון אצל וילנסקי וברדוגו בגלצ: השר ליצמן מרגיש טוב. הוא פעיל בשיחות עם ראש הממשלה והשרים. ליצמן מעולם לא הפר את הוראות המשרד. כשהוא התפלל זה היה במקום פתוח כפי שההנחיות התירו זאת.

נגיף הקורונה: מס' המתים בישראל עלה ל 48 קשישה בת 98 עם מחלות רקע.

יקי אדמקר: הכנסת אסרה על 15 יועצים פרלמנטריים שמתגוררים בבני ברק להיכנס למשכן עד להודעה חדשה, למרות שהוגדרו בעבר עובדים חיוניים. בכנסת טוענים בתגובה: זו הוראה של משרד הבריאות.

ויסברג ב'בחדרי' גאב"ד 'העדה החרדית' הגרי"ט וייס שוחרר מבית החולים לבידוד בביתו, מי שישהה לצידו יהיה נאמן ביתו ר' עמרם שפירא שגם חולה בקורונה.

עוד מסגן השר פרוש לרשף בחדשות n12: "עד לפני שנה כולם ידעו שליצמן השר הכי טוב שהיה כאן מקום המדינה. לא הלך לתקשורת עם ביבי אז הולכים על הראש של ליצמן, שמתנהל בצורה הכי מקצועית שיש. אין סיכוי שליצמן היה הולך נגד החלטה מקצועית של המשרד שלו".

סגן השר פרוש לרפי רשף בחדשות n12: "המצב שחיילים עם נשקים מסתובבים בעיר בני ברק, אינו סביר ואינו מקובל, לצבא אין שום יכולת לתקשר עם תושבים, בוודאי עם מבוגרים שחלקם המטפלים שלהם לא יכולים להכנס פנימה לעיר.

איתי גדסי בתיעוד בטוויטר: ‏שר הביטחון נפתלי בנט יצא לרחבת עיריית בני ברק לשוחח עם תושבים.

יקי אדמקר בוואלה: מפעל "נובה מד" המייצר מטושים לקורונה הודיע לעובדים החרדים שהם יוצאים לחופשה ללא תשלום, בזמן שעשרות עובדים אחרים ממשיכים כרגיל. הם בתגובה איימו שיפנו לתקשורת. ואז מה קרה? הודיעו להם שיעבדו במשמרת ערב נפרדת לגמרי, בתנאים פחות טובים.

'קדש או קדיש': מתוך הקמפיין של משרד הבריאות במגזר החרדי.
 

האוצר זה מקצועי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
צביקה גרוניך: ‏כרמל שאמה הכהן ר"ע ר"ג הסביר לי אתמול שהוא אוהב חרדים וסולד משנאתם. חשבתי להאמין ומחקתי את הציוץ נגדו. הבוקר קמתי והבנתי שהוא יותר סולד מאשר אוהב. לשים גדר הפרדה בין הערים בימים אלו זו לא אהבה. זו שנאה בחסות הקורונה שלא מבדילה בנינו.
 

האוצר זה מקצועי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
שלומי הלר: ‏הסגר על השכונות הירושלמיות: במינהל קהילתי רמות מגיבים בחריפות לכוונה להטיל סגר על השכונה: "מאחורי ההחלטה להטיל סגר גורף יש שיקולים פסולים, ראוי היה לקבל החלטה על הסגר לפי מספר החולים בכל אזור-משנה. שוקלים להגיש עתירה לבג"ץ בשם התושבים".
האחוזים ברמות קטנים מאוד יחסית להר נוף ולכן מובנת התערומת
ונראה לי גם שהמניהל הקהילתי שמוזכר הוא של החילונים שממונה כמעט על כל הדברים .... ומובן התערומת שהם חושבים שרמות זה שכונה חילונות אפי' לא מעורבת אז מתעצבנים שמכלילים אותם.....
 

האוצר זה מקצועי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית

האוצר זה מקצועי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה