הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה...

אחד החכמים

משתמש מקצוען
הערב תקיפות משמעותיות בעזה, הפיצוצים נשמעים באשדוד, חזק יותר מהימים האחרונים
פוזיילוב
התקיפות מתרכזות באזורים צפוניים וקרובים יותר לערים בדרום הארץ
כגון ג'בליה ובית לאהיה , שם נמצא ביה"ח כמאל עדואן שנטען על פגיעה בו
 

נעמה -

משתמש סופר מקצוען

חזבאללה בדו”ח סיכום פעילות יומי מונה את ההתקפות עליהן קיבל אחריות היום (18.11):

2 התקפות בגזרה המזרחית
5 התקפות בגזרה המערבית
1 הפלת כטב”מ ישראלי (דובר צה”ל הכחיש -א”ע).

סה”כ 8 פעולות של חזבאללה היום – 5 פחות מאתמול.
סך הכל למעלה מ30 שיגורים מהצפון ביממה האחרונה.

במהלך השבת הצבא פתח דרך מילוט לפינוי אזרחים ששהו בבית החולים שיפא. היום הודיע מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי, על הכנות לפינוי חירום של כל הבית חולים.

עד כה הוכנסו 6 משאיות דלק לרצועת עזה,:(

חסיד חב"ד הלוחם ברצועת עזה לא בזבז זמן, ומיהר להקים בשטח שנכבש מחדש על ידי צה"ל דוכן להנחת תפילין – והוא גם מחלק זוג תפילין מתנה לכל מי שמתחייב להניח תפילין מידי יום. -JDN:)
 
נערך לאחרונה ב:

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
לירן תמרי: ‏ההחלטה של מפכ״ל המשטרה להמשיך ולהציב מחסומים יזומים בכבישי ישראל פשוט מצילה חיים! לפני זמן קצר נתפס אופנוען פלסטיני במחסום יזום בציר בר לב בירושלים כשהוא מחביא אקדח בבגדיו. החשוד בעל רקע ביטחוני ונסיבות האירוע נבדקות
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
פשיטה גדולה של כוחות צהל בעיר המחבלים ג'נין. לפי דיווחים ערבים גם על כפר המחבלים קבאטיה. המטרה לבצע מעצרים של מחבלים תומכי חמאס וגיאהד האיסלמי החרמת כלי נשק כספי טרור והחרמת מחרטות ליצור נשק
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
טאטע, עוד כמה כאב נצטרך להכיל פה במלחמה הזאת בנימין ארלי, רועה צאן מהסרטון ליד הישוב עטרת שהספיק כבר להיות מושמץ בכל ערוצי השמאל שכינו אותו ואת חברים "מתנחלים אלימים" ו"חברי מיליציות" נפל הערב בלחימה ברצועת עזה. בנימין הי"ד שירת כלוחם בצנחנים ובחופשות היה מתנדב בחוות בבנימין ושומר על אדמות המולדת באזור. סביב עלילות אום צפא יצא לי לדבר איתו ארוכות, שם סיפר לי בכאב על איך למרות שהם מותקפים פעם אחר פעם, במערכת הביטחון ובתקשורת רואים בהם הגורם הבעייתי בשטח. אך למרות הכאב ותחושת הבגידה המשיך להילחם למען המולדת עד שנפל הלילה במהלך הקרבות ברצועה. בנימין, בדרך שסללת בחייך נמשיך לצעוד גם אחרי מותך עד להשלמת המשימה של כיבוש וישוב הארץ. תנוח בשלום על משכבך ותתפלל עלינו משמים שנזכה לניצחון וגאולה
אלישע ירד
 

שמוחה

משתמש פעיל
עזון ג'נין ושכם
יש פעילות של צה"ל הערב
במוקד כנראה ג'נין.
בג'נין ושכם יש כבתמים.
מחנה ג'נין נצור מכל הכניסות אין יוצא ואין בא כוחות רבים מוזרמים לתוכו וכמובן דחפורים בראש הכוח.
מחכה לבשורות טובות בקרוב
 
נערך לאחרונה ב:

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
דיווחים בעזה: העיתונאים סארי מנסור וחסונה סלים, שחגגו את טבח חמאס ביישובי העוטף ושיתפו תיעודים ממנו ברשתות החברתיות, חוסלו בתקיפה ישראלית במחנה אל-בורייג' במרכז הרצועה.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
ישראל היום:

‏ארגון הבריאות העולמי הודיע כי הוא מכין תוכנית פינוי לבית החולים שיפא ברצועת עזה, אותו הוא מכנה "אזור מוות"

‏הארגון אמר כי 291 חולים ו-25 אנשי צוות רפואי נותרו בבית החולים
 

על הפוינט

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
הערב (מוצאי שבת) דווח כי לפי מממצאי תחקיר המשטרה עולה ש-364 בני אדם נרצחו ונטבחו על ידי חמאס במסיבה ברעים בשמחת תורה מתוך אלפים שניצלו בחסדי שמים.

סיפור מופת מתפרסם על חבורה שניצלה במסיבה, בעקבות שמירת שבת. אחד החברים ארגן 'קרוואן' למסיבה בכדי שיוכלו לשמור שבת, אך הוא הוזעק לביתו קודם השבת והחברים ניצלו בזכות ה'קרוואן'.

"את הסיפור הזה שמעתי מאחיו של בעל המעשה", כך מספר השבוע אברך בעלון 'השגחה פרטית', לדבריו: "יש משפחה מפוארת בבני ברק, בה האב תלמיד חכם, והבנים הם אברכים בני תורה המפארים את כרם בית ישראל, עובדי ה' ויראי שמים. למרבה הכאב, הבן הגדול שלהם ירד מהדרך. הוא התפתה לרחוב הקורץ בחוץ, והגיע למקומות נידחים, ישמרנו ה'. לפני כמה שנים נפטרה הרבנית, אם המשפחה. פטירתה נגעה לליבו של הבן שהתרחק, והוא קיבל על עצמו לשמור שבת לעילוי נשמתה. הוא עדיין לא שב בתשובה על הכול, הוא עוד המשיך לבלות עם חברים שהתרחקו גם הם, אבל שבת הוא שומר כהלכתה, יהיה מה שיהיה".

לקראת שמחת תורה סיפרו לו חברים שהם הולכים להשתתף במסיבה כלשהי שתיערך בדרום, והזמינו אותו להצטרף אליהם. המסיבה הזאת לא היתה לרוח התורה ולא לרוח הוריו, ואם מדברים על רוח, אז היתה זו רוח רעה, רוח שטות, ואולי גם רוחות מזיקין. איך שלא יהיה, לבחור שבא ממשפחה כה חשובה לא התאים בכלל להיות שם, אבל הוא נענה להזמנה, אמנם בהסתייגות אחת: "אני בא, אבל שומר שבת".

איך ישמור שבת כשכל סביבתו הוללת? לשם כך לקח איתו קרוואן נייד, ובתוכו הכין פלטה ועליה אוכל מבושל. את הקרוון הזה הוא סידר יפה, וארגן גם תאורה מתאימה, כדי שלא יצטרך להדליק בשבת ח"ו. הכול ממש כמו יהודי כשר. אי של שבת בתוך החילול.

כיוון שהוא כבר הביא איתו את כל הציוד, והשקיע בזה הרבה, הוא הזמין עוד כמה חברים לתוך ה'חדר של שבת', ונסע לדרום. הוא רק גמר להציב את הקרוואן על מכונו, סמוך למקום שבו תיערך בלילה המסיבה, והנה הוא מקבל טלפון. אבא על הקו.

"תקשיב טוב", הוא אומר לבנו שהרחיק, "אני רוצה לראות אותך כאן בבית. עכשיו". "למה, אבא? מה קרה?" האבא בעצמו לא יודע מה קרה. הוא מרגיש שמדובר בדחיפות עליונה, ואין לו שום הסבר לתקיפות שבה הוא נוקט דווקא עכשיו. "אתה חייב להיות בבית בחג. אין על מה לדבר".

"אבל כבר הגעתי עד הנה, ואני מבטיח לך שאשמור כאן שבת. יש לי פה קרוון שלם עם כל מה שצריך". "זה לא מעניין אותי", עונה אביו, "אף פעם לא התערבתי לך בחיים, רק הפעם אני מבקש. כן. תבוא".

"אבל איך אספיק להגיע? זאת נסיעה ארוכה". האב ענה: "תספיק. תקום ותצא עכשיו לדרך. אני מחכה לך". הבחור היקר לאביו שליט"א ולאמו שבגן עדן, קם ונסע הביתה. הוא השאיר מאחוריו את הקרוואן והחברים. חייו ניצלו. עכשיו מבינים גם שהקב"ה הכניס בלב האב התעקשות יתירה כדי להציל את חיי בנו, אבל הסיפור לא נגמר בזה.

את סיפורו הוא מסיים: כאשר המרצחים השפלים והנתעבים הגיעו לזירה, מיהרו חבריו של הבחור לקרוון הנייד והסתגרו שם. הם נעלו את הדלת, ונשכבו על הרצפה בפחד נורא מפני הבאות. המחבלים התקדמו לכיוון הקרוון. זהו מבנה בעל קירות קלים ודלת פשוטה, שאפשר לשבור ללא כל קושי. המחבלים ניסו לפרוץ אותה, אך לא הצליחו. ברוב אכזריותם הם הציתו אש תחת רצפת הקרוואן, ורק אז עזבו את השטח. האש לא נתפסה בקרוואן, וכבתה מאליה. חייהם של החברים בתוך ה'חדר של שבת' ניצלו. השבת הצילה אותם.

בתוך כך, לפני חודש דווח על תושב באר שבע, שגנב קרוואן מהמסיבה ברעים באמתלה שהוא מבקש לסייע לכוחות באיתור גופות נעדרים, לשכת תביעות נגב של המשטרה הגישה לביהמ"ש השלום בבאר שבע כתב אישום נגדו בגין גניבת רכב, הסגת גבול פלילית, התפרצות בתחבולה ועבירות נוספות.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ה'דיילי מייל': בלוני מעקב שיכלו להתריע על התקפת חמאס ב-7 באוקטובר יצאו מכלל פעולה מכיוון שהם לא שודרגו או תוחזקו כראוי. מקורות ביטחוניים ותעשייה ישראלים אמרו לעיתון הבריטי כי שלושה מתוך שבעת הבלונים עמוסי הטכנולוגיה בגבול עזה לא היו פעילים, והותירו חור מסוכן בהגנות המודיעין של ישראל.
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם

מצורפים שמות החללים:

- סמל בנימין מאיר ארלי (Binyamin Meir Airly), בן 21, מבית שמש, לוחם בגדוד 101, חטיבת הצנחנים, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

- סרן (במיל׳) רועי ביבר (Roey Biber), בן 28, מצור משה, מפקד צוות ביחידת יהל״ם, חיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
 

נעמה -

משתמש סופר מקצוען
בנוסף לכניסה לג'נין, כניסה המונית של כוחות צה"ל למחנה הפליטים שועפט, החשמל והתקשורת באזור קרסו.

מספר החטופים המפורסם רשמית כעת עומד על 236, אחר מציאת הגופות בשיפא

מסתמנות הבנות בעניין עסקת החטופים, סוכם על חמשה ימי הפוגה, הפרטים יפורסמו בקרוב -וואשיגטון פוסט,
 
נערך לאחרונה ב:

"תודה לה'"

משתמש מקצוען
בתום דיון ממושך, הקבינט המדיני ביטחוני אישרר את החלטת קבינט המלחמה בנוגע להכנסת הסולר לרצועה אך קבע כי כל החלטה עתידית בנושא הדלק תהיה חייבת לעבור בקבינט המדיני ביטחוני. עוד קבע הקבינט - כי החלטה עתידית בעניין תכלול גם את נושא החטופים.
 

"תודה לה'"

משתמש מקצוען
הוושינגטון פוסט מדווח: יש התקדמות במגעים להפסקת אש.
מסמך של 6 דפים נוסח, שבו נאמר שקבוצות קטנות של כ-50 חטופים (או יותר) ישוחררו בכל 24 שעות תמורת הפסקת אש - כאשר מדובר בנשים וילדים.
לפי הדיווח, כלי טיס של חיל האוויר ימשיכו לנוע בשמי הרצועה במהלך ההפוגה בניגוד לדרישת חמאס.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה