הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים


דיווח מעניין : חמאס מדווחים כי יש חילופי אש כרגע בין כוחות צה''ל למחבלים בנוסיראת.
נוסיראת נמצאת דרומית לנחל עזה , ההנחה עד עכשיו היתה שכוחות צה''ל מבתרים את הרצועה מצפון הרצועה ועד דרום העיר עזה.
אם הדיווח הזה נכון - כוחות קרקעיים פועלים גם דרומית לעיר עזה.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
תמונת מצב מלחמה - ביטון רוזן

בישראל מקצים לשלב התמרון המוגדר כשלב ב' במלחמה מספר חודשים בודדים נוספים, אנחנו בשבוע השני.

לאחר מכן צפויים מספר רב יותר של חודשים לנסיון לייצב את המצב בעזה, כשחמאס כנוע ולא מייצר אירועי טרור משמעותיים. יתכנו אירועים נקודתיים.

בישראל שאופים להפוך את עזה בדומה לשטח B באיו״ש, ולשלוט ברצועה ביטחונית באופן מלא – אך לא מדינית.

אמירה מעניינת: ״לא אנחנו ולא חמאס נשלוט ברצועה, מוכנים לדבר על מי כן.

המטרה הסופית מלבד שחרור חטופים ופירוק חמאס צבאית ושלטונית, שעזה תראה כולה פי 100 יותר גרוע מכפר עזה ב-7 לאוקטובר״.
 

מ.א.ק.

משתמש מקצוען
מחר יכנס נשיא צרפת מקרון ועידה בינלאומית בסוגיית עזה בארמון האליזה בצרפת. צפויים להשתתף שרי חוץ ממדינות במזרח התיכון, ראש הממשלה הפלסטיני, בכירים אירופים, גורמים מהאו"ם ושורה של מנהיגים ממדינות אירופה.
-כל רגע
 

מ.א.ק.

משתמש מקצוען
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר תשתיות טרור של ארגון חיזבאללה בלבנון, בתגובה לשיגורים לעבר שטח ישראל ביממה האחרונה. בין המטרות שנתקפו, מבנים ועמדות צבאיות בהם פעלו מחבלי הארגון, ומספר אמצעים טכנולוגים ששימשו להכוונת טרור נגד מדינת ישראל. כמו כן, כוחות צה"ל תקפו לפני זמן קצר חוליית מחבלים בשטח לבנון, שפעלה סמוך למרחב בירנית.
JDN
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
עמית סגל: סיפור ממש מטורף: תחקיר שלם שמוכיח איך צלמים שעובדים בשביל AP, ניו יורק טיימס, רויטרס ו-CNN נעו עם כוחות הנוחבה מרגעי המתקפה הראשונים, ותיעדו בין היתר חטיפה, לינץ׳ בגופה של חייל צה״ל, חטיפת גופות והשתלטות על טנק.
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
בנימין כהן פרויקטור החירום של הרשות החרדית לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - ״בהנחיית סגה״ש מקלב החל ממחר בסיוע קרנות פילנתרופיות אנחנו מוצאים עשרות משפחות מנתיבות וישובי הדרום למרכז הארץ. שכרו לטובת העניין מתחם שלם במרכז, הדבר הזה הכרחי לציבור שנמצא תחת התקפות טילים בלתי פוסקות״.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
חבר הלשכה המידיניות של חמאס, ראזי חמאד: "לא יכול לומר שאנחנו מתקרבים להסכם על הפסקת אש זמנית – נתניהו הוא המכשול העיקרי למציאת פתרונות לסוגיית האסירים. הודענו למתווכים כי יש לנו דרישות ספציפיות בנוגע לשחרור החטופים".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
עמית סגל: סיפור ממש מטורף: תחקיר שלם שמוכיח איך צלמים שעובדים בשביל AP, ניו יורק טיימס, רויטרס ו-CNN נעו עם כוחות הנוחבה מרגעי המתקפה הראשונים, ותיעדו בין היתר חטיפה, לינץ׳ בגופה של חייל צה״ל, חטיפת גופות והשתלטות על טנק.
עוד מעמית סגל: אני לא נושם מהדבר הזה. תבינו, אלה ה״עיתונאים״ בדיוק שעליהם נשענו רשתות התקשורת בדיווחים השקריים על הפצצת בית החולים בידי ישראל. היו עם הרוצחים, תיעדו את הזוועות, ועכשיו מדווחים מהשטח. עיתונות.
בתיעוד: צלם של CNN בשידור חי משריפת טנק ואחר כך מתקדם עם הרוצחים לכפר עזה. האם ייתכן שבמקרה נקלע לגדר בשעת בוקר מוקדמת? או שלצלם שעובד עם רשת החדשות המוכרת בעולם היה מידע מוקדם? מה CNN מתכוונת לעשות עם זה?.
לפי הפרסום, סוכנות הידיעות AP הורידה את הקרדיטים של הצלמים, אולי כדי לשמור עליהם. במקרה אחר נבחר ברויטרס צילום של לינץ׳ בגופה ל״רגע היום״.
 

קושקוש

עיצוב ומיתוג אמנותי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L

דיווח בוול סטריט ג'ורנל: ראש ה-CIA ביל ברנס ביקש בפגישתו אתמול עם נשיא מצרים א-סיסי כי מצרים תקבל את האחריות על הביטחון ברצועת עזה לאחר המלחמה – עד שהרשות הפלסטינית תיכנס לתמונה ותשתלט על המצב. א-סיסי סירב לבקשה, ואמר שמצרים לא תשחק תפקיד בחיסול חמאס מכיוון שהיא זקוקה לו לשמירה על הביטחון בגבול

 

קושקוש

עיצוב ומיתוג אמנותי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
פטרה דה סוטר, סגנית ראש ממשלת בלגיה ממפלגת הירוקים, קוראת להטיל סנקציות על ישראל בשל מה שהיא מתארת כ"הפצצה בלתי אנושית" על עזה. "בזמן שהיא מבצעת פשעי מלחמה בעזה, ישראל מתעלמת מקריאה בין-לאומית להפסקת אש", כתבה.
:mad::mad::mad::mad:
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
אמיר בוחבוט: ‏גורמים במערכת הביטחון מעריכים בשלב זה כי הדרג המדיני לא ייכנע ללחץ דיפלומטי, וימשיך לאסור את כניסתם של 130 אלף פועלים פלסטינים מאיו"ש לצורכי עבודה בישראל ובהתיישבות מטעמים ביטחוניים. ״לאף אחד לא יהיה האומץ לאשר כניסת פלסטינים לישראל״.
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
מוריה אסרף: מספיק להציץ ברשימת ההרוגים והלוחמים כדי להבין את המובן מאליו - ציבור המתיישבים ביו״ש הוא מטובי בניה של הארץ הזו. להוקיע את המונח ״אלימות המתנחלים״ ולמגר בתקיפות את המיעוט (שבמיעוט) הקיצוני

ובאותו עניין - מוטי קסטל: בעקבות פניותיו של ראש הממשלה נתניהו, הממשל האמריקני החל להשתמש במונח ״אלימות של קיצונים״ ולא ״אלימות מתנחלים״
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
ג׳וש בריינר: המשטרה הדיחה מתנדב בכיתת כוננות לאחר שסירב להשתתף בטקס במעמד בן גביר. "אני לא מסכים להצטלם ואחר כך לראות את עצמי בקמפיין של בן גביר", הסביר המתנדב ל"הארץ". במשטרה אמרו כי הודח בעקבות דברים שכתב נגד השר בקבוצת הווטסאפ של המתנדבים.

במשטרה מגיבים לפרסום של ׳הארץ׳ - בניגוד לפרסומים שגויים וחסרי אחריות משטרת ישראל לא הדיחה אף מתנדב בכיתת כוננות בשל אי רצונו להשתתף בטקס במעמד השר לבל״מ. יחד עם זאת בהתאם לפקודות המשטרה, נקבעו היתרים ואיסורים הנוגעים לשוטרים ולמתנדבי יחידות המשמר האזרחי השונות ובהליך הגיוס המתנדב חותם על כך - חל איסור על הבעת עמדה מדינית או תמיכה פוליטית.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קטו

א לֹא לָנוּ יי לֹא לָנוּ כִּי לְשִׁמְךָ תֵּן כָּבוֹד עַל חַסְדְּךָ עַל אֲמִתֶּךָ:ב לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה נָא אֱלֹהֵיהֶם:ג וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ עָשָׂה:ד עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:ה פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:ו אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ אַף לָהֶם וְלֹא יְרִיחוּן:ז יְדֵיהֶם וְלֹא יְמִישׁוּן רַגְלֵיהֶם וְלֹא יְהַלֵּכוּ לֹא יֶהְגּוּ בִּגְרוֹנָם:ח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:ט יִשְׂרָאֵל בְּטַח בַּיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:י בֵּית אַהֲרֹן בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יא יִרְאֵי יי בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יב יי זְכָרָנוּ יְבָרֵךְ יְבָרֵךְ אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל יְבָרֵךְ אֶת בֵּית אַהֲרֹן:יג יְבָרֵךְ יִרְאֵי יי הַקְּטַנִּים עִם הַגְּדֹלִים:יד יֹסֵף יי עֲלֵיכֶם עֲלֵיכֶם וְעַל בְּנֵיכֶם:טו בְּרוּכִים אַתֶּם לַיי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:טז הַשָּׁמַיִם שָׁמַיִם לַיי וְהָאָרֶץ נָתַן לִבְנֵי אָדָם:יז לֹא הַמֵּתִים יְהַלְלוּ יָהּ וְלֹא כָּל יֹרְדֵי דוּמָה:יח וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה