דרוש מידע פלאפון עם נגן

יודוש זי

משתמש רשום
אמנם יש דרך אחת מכיון שיש הקלטת שיחה ואפשר להקליט על כרטיס אז אם מכניסים לאותה תיקיה של ההקלטות שירים בגירסא של ההקלטה אז יש אפשרות להשתמש כשירים זה סיפור ארוך
השיטה הזאת עבדה בטלפון אפ- טק. כיום ברוב הטלפונים זה לא עובד! וגם דרך צלצול זה לא עובד בהרבה דגמים!
 

יודוש זי

משתמש רשום
ויש בפלאפונים גם וידאו? או שזה רק נגן מוזיקה?
הטלפון של לנדא הוא שיאומי חצי חצי שלא קיימת לו שום גרסה כשרה חוץ מאלה של הישיבות, כמו לנדא, שכר שכיר ועוד.
בגרסה של לנדא ספציפית יש מצלמה ומצלמת וידאו ללא אפשרות לצפות בוידאו, אבל אפשר להעביר את ההסרטות למכשיר אחר (מחשב וכדו') ולראות!
כמו כן יש נגן מוזיקה ועוד כמה אפליקציות שימושיות!
והטלפון הזה מאושר גם בישיבה של הרב וינר!
 
נערך לאחרונה ב:

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
הטלפון של לנדא הוא שיאומי חצי חצי שלא קיימת לו שום גרסה כשרה חוץ מאלה של הישיבות, כמו לנדא, שכר שכיר ועוד.
בגרסה של לנדא ספציפית יש מצלמה ומצלמת וידאו ללא אפשרות לצפות בוידאו, אבל אפשר להעביר את ההסרטות למכשיר אחר (מחשב וכדו') ולראות!
כמו כן יש נגן מוזיקה ועוד כמה אפליקציות שימושיות!
ואין שום אופציה לפרוץ אותו?
 

יודוש זי

משתמש רשום
וכן בישיבת מן- ההר יש נוקיה 215 עם מוזיקה ותמונות וSMS שכרגע לא עובד, אבל הישיבה השאירה את זה למקרה שההודעות יכנסו בקרוב למגזר החרדי ולעולם הישיבות. כמו שרואים כבר בכמה ישיבות חלקן מובילות, כמו חברון וחברון ר' הלל.
למעשה ועדת הרבנים יצאה כבר מחלק גדול מעולם הישיבות והציבור החרדי, וכמו שצוין ר' גרשון אדלשטיין שליט''א הכריז על הקמת וועדה חדשה בראשותו, ונעקוב אחר ההתפתחויות!
 

יודוש זי

משתמש רשום
ואין שום אופציה לפרוץ אותו?
תמיד קיימת אפשרות להחליף גרסה בחנות, דבר שעולה כסף, לוקח זמן, ומוריד את סימן הזיהוי שהישיבה הטביעה בתוכנה ולא במכשיר, וכבר אפשר לקנות חדש פרוץ! אבל לפרוץ את התוכנה עצמה צריך להיות גאון באנדרואיד, וגם אז לא יודע אם זה עובד!
 

חיימנה

משתמש פעיל
כאחד שיש לי חנות סלולר למרות שאני יכול להכניס הרבה כסף קל וגם להיות "בעל חסד" שמוכר אותו מכשיר במחיר יותר זול בגלל שהוא בלי חותמת אורגינלית ..
ועדין למרות הכל אני לא עושה את זה כי כיהודים חלק מהדת שלנו זה הכפיפות לרבנים היום זה התחכמות בנושא הטלפון ומחר זה בנושא הלכה כי ברגע שאנחנו מחליטים שזה אינטרסים וכו אי אפשר לדעת איפה עוד נגיד שזה אינטרס ואין לדבר סוף
וחוץ מזה שבהחלט מי שקצת מתמצא בתחום יודע איזה קל זה לפרוץ את רוב המוכשרים בפרט השיאומי ..
(לקוח ביקש ממני את השיאומי טא'ץ אמרתי לו שאם כבר אני ימכור סמארטפון רגיל שלפחות לא יעבוד על אנשים ועל עצמו..
שוב לא בא להגיד מה לעשות רק נותן עוד זוית ראיה ..

לגבי נגן במכשיר כשר אורגינל אני לא מכיר בנוקיה ושיאומי אין בוודאות ..
אינני טיפוס רגשן אבל הצלחת לרגש אותי מאד
תחזקנה ידיך
הלוואי וכולם ישכילו להיות כמוך
איפה החנות אשמח לתמוך ולהעביר את השם הלאה!!!
 

h.m Automation

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
אוטומציה עסקית
עימוד ספרים
0527139816
בצלאל
מוכר נוקיה חדשים עם נגן ובלי כלום חוץ מזה (מניסיון)
רק לקחת בחשבון שהנוקיה החדשים ממש טיפשים!!!
שימו לב לבקש שלא יהיה רדיו
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה