ונהפוך הוא :) איך יוצרים תדמית חדשה לעסק ותיק ?

הי שלום,
אני רוצה בכמה דק' לעשות לכם סקירה קטנה על עסק ותיק שהתלבש מחדש :)

ברכה פנתה אלי בכלל שהיא צריכה אתר חדש וצריך לעצב אותו ויש לה מי שיבנה אותו...
ישבתי עם ברכה ושאלתי אותה כמה שאלות על העסק
מה יש כיום? מה היא רוצה שיהיה ועוד...
היא אמרה לי: יש כיום לוגו אתר שאומרים שזה מיושן ובכלל האמת לא משדר אותי ...
אולי תשדרגי לי את הלוגו קצת ככה את יודעת...מלמעלה
שלא יחשבו הלקוחות שנעלמתי להם מהרדאר... אמרתי טוב, אני בודקת את זה..
ואה על הדרך יש לי בעיה היא אומרת : יש משהו בחיפוש בגוגל בשם דומה שזה תמיד מקפיץ לי לשם...


logo.png

התחלתי כמו שמתחילים להרים מותג אבל בקטנה
כי גם שידרוג אני לא עושה סתם
חלק מהשאלות בסקר : אצל מי עשיתם את הוילונות? ברכה
מרוצים: מאד! היא אחת הגדולות היום, איך קוראים לעסק שלה? אה ברכה
לא אחד ולא שתיים ענו לי שמי זה "חן הוילונות" נו אצלה עשיתם את הוילון
זה משהו ישן לא? ככה הם טענו...

חזרתי לברכה ואמרתי לה.
אנחנו מתחילים את הדרך מחדש!
אם אפחד כמעט לא מכיר אותך בשם של המותג שלך והוא יוצר לנו בעיות בעוד כמה מישורים
ויש לך כ"כ הרבה נסיון בשוק, 28 שנה! ואלפי לקוחות מרוצים!!
המותג צריך לבטא את זה ובמלא ההגדרה!

לאחר סקרים נוספים אצל הלקוחות
וחפירה יסודית על המוצר והתוצאות שהוא יוצר בשטח
מול המתחרים הקיימים בשוק,
כן גם הבני דודים שלנו שלוקחים זול :( (לכו תחפשו אותם אחרי שהתקינו ...)

בנינו אסטרטגית מותג, השראה של אווירה
זה מה המוצר של ברכה עושה! וילונות שעושים השראה בבית

ברכה מקבלת שמות לבחירה
ומחליטים על השם: ויטראל
מה ההסבר: שם משפחתה של ברכה ויטריול וככה הלקוחות מכירים אותה
הלחם של שם המשפחה ויטראז (חלונות) + ויטראל

ויטראל - השראה של אווירה

ויוצאים לעצב את המותג:
ברכה מקבלת 3 סקיצות לבחירה
הלקוחה עושה סבב יעוצים וחוזרת החלטית על אחת יפיפה
אני מבצעת שינויים אחרונים בצבע ונראות סופית
ויוצאים אל הדרך בלבוש הדור וחדש :)
מעתה הלקוחות יפגשו מותג חדשני עם נסיון של 28 שנה!

brand_vitral-08.jpg

שפה עיצובית ודוג' ממוצרי המיתוג
כרטיסי ביקור, סיפור מותג, מחברת הזמנות ועוד:

חוברת סיפור מותג.jpg
הדמייה כרטיס ביקור.jpg
מחברת מותג.png
מדבקה.jpg
חתימת מייל_az.jpg

והפירסומת שהתפרסמה בקראט ובעוד כמה מקומות:

הדמייה ויטראל.jpg


המלצה וילונות.JPG

אפיון ועיצוב אתר:
הדמיה אפיון ועיצוב.jpg

@רוחי האלופה בנתה את האתר ויטראל
(גנבתי לה את זה לפני שהיא ממש גמרה - הייתי חייבת להראות)

אז הלבשנו את המותג מכל הכיוונים, ויאללה קדימה לעבודה!

האם גם לכם מותג ותיק שהייתם רוצים לתת לו תנועה של עידכון וחדשנות?
1. עשו סקר קצר בררו מה אנשים חושבים על השם שלו על התדמית? תגלו עולם מענין של דעות
2. תנו תנועה חדשנית ומרעננת לתדמית
3. חכו לשמוע תגובות של: וואו עכשיו אתם לבושים כמו המותג שלכם.

מאמינה שתנועה חדשה מתניעה את העסק קדימה ויוצרת תדמית חדשה
שגורמת ללקוחות להתלהב על המותג מחדש! וירוצו לרכוש אותו עכשיו ומיד!

חודש טוב ומלא שמחה!
על המחבר
דריבלית
שרה סרולוביץ, בעלת משרד למיתוג עסקי, פירסום ואתרים
הלקוחות העסקיים שלנו נהנים מתהליך שבמהלכו אנחנו מייצרים עבורם פרסום ונראות עוצמתית
שמביאים תנועה לעסק ומרימים אותו למותג רציני.
כשעובדים נכון ומבינים בפרסום זה מביא ללקוחות עומס בכבישים של העסק...
ככה יצא שהסלוגן שלנו הוא תדמית שיוצרת תנועה:)

נהנית ללוות בעלי עסקים ולאפשר להם לייצר תדמית עוצמתית ומקצועית
ולהגדיל את היקף המכירות באמצעות מיתוג מוקפד ברמה בינלאומית, ותהליכי פרסום אסטרטגיים.
אחרי 16 שנה בתחום ועם מקסימום חדשנות ומסירות ללקוחות-
ברור לי שכל פרויקט הוא הזדמנות מרגשת להגשים חלומות ולהגיע ליעדים,
ואני כאן בשבילכם כדי להתקדם יחד על 180 קמ"ש.
ביחד נעשה את זה ונזרים יותר תנועה לעסק שלכם!

תגובות

מיתוג יוקרתי, ליגה כמו שרק את יודעת להוציא :)
שפה עשירה ומתאימה בול
הגשה מושלמת!!!
 
וואוו איזה רמה גבוהה!!! נקי מדויק ומיוחד!
אהבתי ממש את השפה העיצובית שיצרת לה!
 
ראיתי את הפרסומת בקראט והתלהבתי מהמיתוג
אלגנטי וחד
מהמם !
 
היה כף לבנות אתר מדהים לברכה אחרי השדרוג והמיתוג ששרה עשתה לעסק !!!
אין על שרה פשוט לקחה מיתוג ישן והפכה אותו לסטייל
 

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  17  פעמים

לוח מודעות

שתף את המאמר

למעלה