האתגר של כל מעצב
מכירים את ההרגשה הזו כשנתקלים בעבודת עיצוב נהדרת ואז חושבים,
איך אני לא חשבתי על זה קודם?
אז תחשבו מה קורה, אם עבודת העיצוב היא לא סתם מוצלחת, אלא היא היתה ממש מול העיינים...:confused:
מעצב מוכשר בוודאי יצליח למצוא, לייבא או לייצר אלמנטים שיעזרו לו בהרכבת לוגו מושלם,
אבל אחד מהדברים המאתגרים בעולם עיצובי הלוגו, הוא לקחת דווקא את האלמנטים הקיימים המינימליים, ועל ידם ליצור לוגו מרשים...
את התופעה הזו, הגובלת באומנות ויצירתיות של ממש, ניתן לכנות כעיצוב חכם, ומה שיוביל אותנו למסקנה בסופו של דבר, שלפעמים, העיצוב המוצלח ביותר נמצא ממש מול העיינים...
עם זה, סביר להניח שהבקרות מעין אלו, לא תמיד הגיעו ממחשבה מרובה.
לעיתים, דווקא המשחק עם האלמנטים, מייצר סיטואצייה להמצאה עיצובית נהדרת. מה שנקרא "הצלחה בטעות"...
בפוסט זה נעבור על מספר לוגואים שבהחלט עונים על ההגדרה החכמה, וכולם מוזמנים לשער בקול ולנסות להבין, האם ההברקה הגיעה ממחשבה או דווקא ממשחק עם אלמנטים...


hiker
קרדיט: סטודיו .ED

לוגו מקורי ומקסים למדריך טיולים מקצועי.
על ידי סיבוב האות K, נוצרת דמות של אדם באמצע טיול.
ע"י הזזת הנקודה מהאות I לימין מגיע גם הראש.
להשלמת הרושם, ניתן לראות את האיש הנחמד הזה מחזיק את מקל המטיילים שהוא בעצם האות I.
הלוגו החכם והמינימאליסטי הזה, זכה ביושר בשלושה פרסים.
אם נלך טיפה קדימה, יתכן שחלק מאיתנו יראו גם שלחן פיקניק שרואים בכל יציאה למנגל...

hiker-hero-1.jpg


Hiker_03.png




baskin robbins
קרדיט: Carson - Roberts


חלק גדול מאיתנו, כנראה מכיר היטב את הלוגו.
בסקין-רובינס הוא אחד ממותגי הגלידה הנערצים ביותר ואולי הפופולאריים ביותר בעולם.
הלוגו הוא שילוב חכם של האותית הראשונות והמספר 31 המזוהה עם החברה מיום הווסדה.
כבר בשנת 1953, החברה יצאה עם הרעיון המיתוגי 31. מה שעמד מאחורי המספר, הוא ההבטחה ל 31 טעמים. טעם אחד בכל יום מימות החודש...
עם כל זה, ההברקה של השילוב בין האותיות לספרות באה קצת אחרי... בשנת 2006.
עד לשלב זה, הלוגו היה מורכב בפשטות מהשם ומהמספר...

Baskin-Robbins_logo.svg.png


והנה כמה מהגיגולים הקודמים של הלוגו:

Screenshot_4.jpg


Baskin-Robbins-logo-old-768x432.jpg



cielo
קרדיט: open

הלוגו המיוחד הזה, הוא לוגו חכם ביותר, הרבה יותר ממה שנראה בפעם הראשונה...
הלוגו פותח לחברה טכנולוגית המתמחה בתחום פתרונות הניווט.
שימו לב למינימליזם הגאוני. מה שעשו, לקחו את השם של החברה, השתמשו בנקודה של האות I והעבירו פס. מה שיוצר את ההמחשה של מה שרואים ממכשירי הניוווט...


Screenshot_1.jpg


למאמר ההשראה הקודם מוזמנים להכנס לכאן

מוזמנים גם לבקר באתר!! לביקור לחצו כאן.