מאמרים מאת יד אליעזר

יד אליעזר
1 דקות קריאה
צפיות
860
תחת הכותרת אף אחד לא נשאר רעב יוצאים ביד אליעזר לפרויקט 'קמחא דפסחא' ייחודי, תוך שמירה על כבוד הנתמכים.
יד אליעזר
1 דקות קריאה
צפיות
275
בזמן שאתם מתכוננים לחג הפורים, אורזים משלוחי מנות, רוכשים מוצרים לסעודת פורים ותחפושות לילדים. עשרות משפחות זקוקות לעזרה שלכם כדי להצליח להכניס את שמחת הפורים לביתם. בזכות התרומה שלכם, יוכלו גם הם לשבת לסעודת פורים שמחים, לשלוח משלוח מנות ולחגוג את חג ב...
יד אליעזר
2 דקות קריאה
צפיות
350
תודות שהתקבלו
1
החורף כבר כאן ובמלוא עוזו. הקור, הרוחות והגשמים, חודרים לעצמות. כולם דואגים להתכרבל כמה שיותר טוב. בישראל ישנם אלפי קשישים שלצערנו מוותרים על חימום לבית כי הם צריכים לקנות תרופות או כי אין להם די בשביל לשלם את חשבון החשמל הקרוב.
יד אליעזר
1 דקות קריאה
צפיות
503
תודות שהתקבלו
1
קשישים רבים בישראל, נאלצים לוותר על חימום בביתם. בכל חורף מחדש אנחנו שומעים את הסיפורים על קשישים שלא היה להם כסף לחמם את הבית על ילדים שהלכו לבית הספר בלי מעיל. על משפחות שלא היה להם כסף לשלם לחברת החשמל ונותרו ללא אמצעי חימום בחורף.

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה