מאמרים מאת אחת שיודעת

אחת שיודעת
2 דקות קריאה
צפיות
1,338
תודות שהתקבלו
3
"אמא, צריך לברך על הגביע של הגלידה בתוך הסעודה?" כן. בטח! בעצם... על מזונות לא מברכים בסעודה? ואם זה קינוח?... לא יודעת.
אחת שיודעת
2 דקות קריאה
צפיות
1,778
תודות שהתקבלו
4
תגובות
1
כל אחת מכירה את הרגע הזה, שבו היא שואלת את עצמה: "אז מה עושים עכשיו?" ולא יודעת את התשובה. מה מברכים על העוגה הזו? מה עושים אם בירכתי על קפה ויצאתי לחדר השני? האם מברכים על גביע גלידה בסעודה?
אחת שיודעת
3 דקות קריאה
צפיות
2,830
תודות שהתקבלו
6
תגובות
10
את הטשולנט של נחמה ר' מבני ברק מכירים, לא רק הבנים שלה, אלא גם החברים שלהם מהישיבה. נחמה מכינה אותו כבר ביום חמישי בבוקר, וליל שישי בבית משפחת ר' הוא זמן שבו מדי פעם הבנים 'קופצים' מהישיבה להכניס שקית כביסה ו'על הדרך' להתכבד בצלחת מהבילה.

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צא

א יֹשֵׁב בְּסֵתֶר עֶלְיוֹן בְּצֵל שַׁדַּי יִתְלוֹנָן:ב אֹמַר לַיהוָה מַחְסִי וּמְצוּדָתִי אֱלֹהַי אֶבְטַח בּוֹ:ג כִּי הוּא יַצִּילְךָ מִפַּח יָקוּשׁ מִדֶּבֶר הַוּוֹת:ד בְּאֶבְרָתוֹ יָסֶךְ לָךְ וְתַחַת כְּנָפָיו תֶּחְסֶה צִנָּה וְסֹחֵרָה אֲמִתּוֹ:ה לֹא תִירָא מִפַּחַד לָיְלָה מֵחֵץ יָעוּף יוֹמָם:ו מִדֶּבֶר בָּאֹפֶל יַהֲלֹךְ מִקֶּטֶב יָשׁוּד צָהֳרָיִם:ז יִפֹּל מִצִּדְּךָ אֶלֶף וּרְבָבָה מִימִינֶךָ אֵלֶיךָ לֹא יִגָּשׁ:ח רַק בְּעֵינֶיךָ תַבִּיט וְשִׁלֻּמַת רְשָׁעִים תִּרְאֶה:ט כִּי אַתָּה יְהוָה מַחְסִי עֶלְיוֹן שַׂמְתָּ מְעוֹנֶךָ:י לֹא תְאֻנֶּה אֵלֶיךָ רָעָה וְנֶגַע לֹא יִקְרַב בְּאָהֳלֶךָ:יא כִּי מַלְאָכָיו יְצַוֶּה לָּךְ לִשְׁמָרְךָ בְּכָל דְּרָכֶיךָ:יב עַל כַּפַּיִם יִשָּׂאוּנְךָ פֶּן תִּגֹּף בָּאֶבֶן רַגְלֶךָ:יג עַל שַׁחַל וָפֶתֶן תִּדְרֹךְ תִּרְמֹס כְּפִיר וְתַנִּין:יד כִּי בִי חָשַׁק וַאֲפַלְּטֵהוּ אֲשַׂגְּבֵהוּ כִּי יָדַע שְׁמִי:טו יִקְרָאֵנִי וְאֶעֱנֵהוּ עִמּוֹ אָנֹכִי בְצָרָה אֲחַלְּצֵהוּ וַאֲכַבְּדֵהוּ:טז אֹרֶךְ יָמִים אַשְׂבִּיעֵהוּ וְאַרְאֵהוּ בִּישׁוּעָתִי:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

סימנים • אתגר 106

לוח מודעות

למעלה