כצלמת אני נתקלת בקונפליט מעניין המלווה עסקי בוטיק רבים.
מצד אחד העסק עצמו דורש חמצן פרסומי ללא הרף, כי אם לא כולם ידעו על העסק, הוא לא ישרוד? ומצד שני דווקא הבעלים ככל שהם אנשי מקצוע טובים ומקצוענים הם ודווקא הם מנסים להחבות אל הכלים!
כאילו העסק הוא ישות אחרת מהם בעצמם,
כאילו מוניטין העסק אינו נגרם מטביעת אצבעו של בעל העסק.
הם יבנו את האתר הכי יפה ומתקדם, ואילו הדבר שהכי מוזר להם זה להניח בו את התמונה שלהם.
וזה מתחיל כנראה מענווה וצניעות אך לא מעט מחוסר מודעות.

שחר 3_682x1024.jpg






אז הנה פרקתי... שמי רבקה שחר (צלמת מקצועית, בוגרת פרוג).
כחלק מעבודתי בצילום, אני עוסקת גם בצילומי תדמית.
אגלה לכם בסוד :): זה אחד מהסשנים האהובים עלי בעולם הצילום המופלא.


אשתף אתכם הקוראים באחד ממסעות המיתוג שעברתי עם מנהל חברת ביטוח
(שכמובן קיבלתי ממנו אישור פרסום התמונות, ולכן בחרתי בסט הזה).



1678719889693.png



הוא ראש צוות בסוכנות ביטוח גדולה, פנה אליי ומבקש ממני לערוך לו צילומי תדמית לפרופיל העסקי שלו, בדגש על תמונות יצירתיות, מעניינות והכי חשוב, מרשימות ובסטייל נקי, כי כך יעצו לו.

אז יצאנו יחד למסע מהנה בו דאגנו לגיוון, החלפת לוקים והכי חשוב, להוציא בסופו של דבר תמונות ברמה הגבוה ביותר.

וכמובן, גם כאן כמו בכל תהליך מקצועי, הקפדתי קודם כל להסביר לו על התהליך ומדוע זה אכן כדאי היום:

  • "אין תחליף שני לרושם ראשוני" משפט שוודאי אמרו לכם לפחות פעם אחת בחיים, בעידן המדיה, כשהכל נגיש ומהיר כל כך - בלחיצת כפתור, צילום דיוקן באיכות טובה תשדר תחושת מקצועיות ומיומנות ללקוחות ושותפים פוטנצייאלים.
  • רשתות חברתיות הרשתות החברתיות בנויות על פרופילים של אנשים, גם אם יש לך דף עסקי אנשים ירצו להכיר את האדם שעומד מאחורי הדף תמונה מקצועית ומרשימה לפרופיל האישי תחזק גם את אמינות הדף העסקי, ברשתות החברתיות.
  • מיתוג: מומלץ לבחור תמונה עקבית ומזוהה ולהשתמש איתה בכל הפרופילים, אתר, כרטיס ביקור, איש קשר בג'ימייל וכו' זה יוצר זהות מהימנה וחיבור אנושי טוב יותר
  • אמינות, טביעת אצבע אנושית: כאשר נכנסים לאתר עסקי ומיד מגלים את האיש שעומד מאחורי העסק ואינו מסתתר, בדף האודות יש גם תמונה שלו, זה משדר אמינות גבוהה, ונותן תחושה של טביעת אצבע יחודית ואנושית לעסק.



לסיכום, צילומי תדמית אינם מסתכמים רק בתפיסת תמונות טובות, אלא עוסקים בעיקר בהעברת המסר הנכון לקהל היעד שלכם.
וודאו שאתם עושים את זה נכון : )


1678719950272.png



דבר נוסף, גם אם אתם לא בעלי עסק, פנקו את עצמכם בצילומי תדמית,
כמה פעמים כשהתבקשתם לשלוח תמונה מרשימה שלכם, אם זה לצורך עסקי, פרופיל בעבודה או תמונה עבור הצעת שידוך עבורכם – נברתם עמוק בגלריה ונאבדתם בין אלפי התמונות ולא מצאתם את האחת שתקלע בול ותעשה את העבודה.
כל זה, בזמן שאתם יכולים להיכנס ישירות לתקיית תמונות המליון דולר שלכם ולשלוח אותם בלחיצת כפתור בידיעה שהם יעשו את העבודה עבורכם ויסייעו לכם להשיג את מבוקשכם.



שחר 2 copy.jpg




רבקה שחר
פייסבוק: Rivka Shachar
055-5531554 שיחות ו SMS
  • 1678720093115.png
    1678720093115.png
    KB 264.1 · צפיות: 2,479
  • שחר 3_682x1024.jpg
    שחר 3_682x1024.jpg
    KB 82.9 · צפיות: 86