הגלובליזציה של האינטרנט הפכו אותו לכלי הכרחי ובלתי נמנע… גם בציבור החרדי - הדתי, ניתן להבחין במספר גדל והולך של גולשים דתיים וחרדים.

השימוש באינטרנט משקף את פתיחותו של חלק גדול מהציבור הדתי והחרדי לטכנולוגיות מתקדמות, גם עם הגבלות מסוימות (אינטרנט כשר, טלפון כשר,סינון תכנים ועוד).

אופן השימוש של חרדים באינטרנט נוטה להיות פונקציונלי יותר מאשר חברתי, ומה השימוש המרכזי שלהם? במקום הראשון, הדואר האלקטרוני (88%), ולאחריו חיפוש מידע (73%), בנקאות דיגיטלית (62%), למטרות עבודה (58%) וקבלת שירותים ממשרדי ממשלה (56%).

החברה משתנה, כיום ניתן להגיע לציבורי החרדי והדתי-לאומי על ידי הכלים השונים שזמינים באינטרנט. עם זאת, ברור כי לא כל פרסום באינטרנט למגזר החרדי והדתי בהכרח ראוי עבורו, ברור שצריך להתאים את המסרים והעיצוב לציבור זה.

פרסום בדיגיטל על מה ולמה?

כולם כבר שם, באינטרנט ב 2022 רוב העולם העסקי והתרבותי הולך לשם. ומי שלא יתקדם ויעניק ללקוחות שלו גם פתרון דיגיטל עלול להפסיד נתח מעוגת התקציב של הלקוח או אולי את כולו.

העובדה שרבים מבעלי העסקים, מעדיפים ערוץ שיווקי זה, מכיוון שהוא מאפשר להם:

  • רמת שקיפות גבוהה ביותר

  • בקרה מתמדת

  • יכולת לראות תוצאות בזמן אמת

ועוד יתרונות שיש רק בדיגיטל.

היכולת הזאת "שווה זהב" כי היא נותנת להם יכולת לשפר, לחדד מסרים, להבין מה הקהל אוהב ובכך להגיע לתוצאות טובות בהרבה מכל ערוץ שיווקי אחר.

הנתונים והתוצאות הברוכות בתחום השיווק הדיגיטלי לא משאירים מקום להיסוסים: בעידן החדש, כל עסק או עמותה המתאימה וערוכה לזה זקוקה למקסימום נוכחות באינטרנט. ויתור מראש על אפיק שיווקי יעיל כל כך משמעו הפסד כלכלי, וודאי בטווח הארוך.

הכוח של השיווק באינטרנט יכול להגביר מכירות בצורה ניכרת , גם לעסקים המוכרים למגזר החרדי.

בעלי עסקים רבים במגזר פנו אלינו ולא האמינו איך שיתוף פעולה מוצלח עם צוות החברה ,בניית אתר חדש ופרסום יעיל וממוקד במגוון זירות באינטרנט ,הביא לזינוק עצום במכירות, עד כדי כך שהיו צריכים לגייס עובדים נוספים שיקלו על העומס הרב.

עדיין מתלבטים? צוות גיל דיגיטל חרדי - דתי יתיר לכם את כל הספקות בשמחה.

התקשרו עכשיו : 077-8040512