לא פלא שיותר ויותר עסקים ב - 2022 עוברים לפרסום באינטרנט בכל הפלטפורמות והערוצים השונים.

למי שלא בקיא במושגים השונים הנה סקירה קצרה במה מדובר:

קידום ממומן (PPC) - קידום ממומן הוא בעצם פרסום לגולשים באינטרנט, במגוון פלטפורמות כגון: פייסבוק בגוגל, ביוטיוב, באתרי חדשות ותוכן, ובאינסטגרם.


קמפיין וואטסאפ - מסרים שיווקיים ומודעות קצרות המעוברות דרך הוואצאפ. מכיוון שלוואטסאפ יש מעל שני מיליארד משתמשים ברחבי העולם עם מיליון מצטרפים חדשים בכל יום, וואטסאפ הינו כלי השיווק האולטימטיבי

קידום אתרים אורגני (SEO) - מדובר בקידום אתר האינטרנט של העסק על מנת שיופיע במקומות הראשונים בתוצאות מנועי החיפוש באינטרנט (בעיקר גוגל), ההופעה במקומות הראשונים מביא לחשיפה גדולה ולזרימת תנועת גולשים לאתר. (למי שאין אתר עסקי כדאי לו מאוד לבנות אחד כזה)

דיוור שיווקי - מדי יום נשלחים 188 מיליארד הודעות בדואר אלקטרוני ! דיוור אלקטרוני הוא כלי מצויין להגדלת מכירות. ניתן לשלוח למייל של הלקוח הפוטנציאלי: מידע על המוצר שלך, קופונים, תזכורת על מבצע או אירוע מכירות מיוחד

ויש עוד מושגים כמובן…


שיווק באינטרנט עם לידים חמים

כחלק מפעילות פרסום למגזר החרדי באינטרנט, מקבלים הלקוחות גם לידים כמובן. לידים הם פרטי יצירת קשר של לקוח פוטנציאלי המתעניין בשירות או מוצר שאנו מוכרים.

יש מגווון רחב של סוגי לידים. אחד מהם נקרא "ליד לא איכותי" הכוונה היא שבמקרים רבים הלידים פשוט לא רלוונטיים לקהל היעד ומקשים מאוד על סגירת עסקה אם בכלל... בזבוז של זמן וכסף למהדרין מן המהדרין.

אז איך נדע מהו ליד איכותי? ההגדרה של "ליד איכותי" היא: פרטי לקוח פוטנציאלי שיש סיכוי גבוה שיהפוך ללקוח פעיל בעסק, לאחר עבודת מכירות מקצועית, זהו ליד של אדם שבאמת רוצה את השירות \ צריך את המוצר וזהו זמן נוח להוביל אותו לסגירת עסקה.

אנשי דיגיטל מנוסים מצליחים להשיג לידים איכותיים על ידי שימוש בכלים טכנולוגיים שונים תוך בקרה ושיפור מתמיד .

מי שנושם את השיווק הדיגיטלי ובקיא בתחום, לא יהיה המום, מסיפורי ההצלחה של לקוחות שהצליחו לקדם את העסק שלהם בצורה ניכרת בעזרת האינטרנט.

רוצה גם אתה לנסות את כוחו העצום של פרסום בדיגיטל? התקשר עכשיו : 077-8040512 צוות גיל דיגיטל חרדי דתי, מחכה לפגוש אותך ולקדם את העסק שלך באינטרנט!