מחקרים גילו שאנשים מעדיפים ברוב המקרים חוויה על כסף, לכן חשוב להזמין לעובדים שלכם מתנה שהתוכן שלה שם דגש על החוויה, זה ירגש אותם והם יעריכו את זה יותר מ-"גיפט קארד" או תלושי קניה.

על מנת להפוך את החוויה שלהם למשפחתית ונעימה יותר, רצוי לתת מתנה שכל בני המשפחה יכולים ליהנות ממנה. מתנה ממותגת לעובדים, עם הקדשה אישית ומיתוג נכון של לוגו החברה, תעלה חיוך על פניהם של העובדים שלכם בחג.

השאלה איך בוחרים? מה הכי מתאים לחג? קבלו את המלצת צוות גיל גיפט למתנות לעובדים לקראת החגים המתקרבים ובאים

מתנות ממותגות לחג – מבחר גדול

כדאי לדעת שישנן כל מיני סוגים של מתנות ממותגות לחג. מתנה ממותגת לחג יכולה להגיע במגוון גדלים, עבור מגוון שימושים ובתקציביים באמת משתנים. עד כמה משתנים? ניתן למצוא מתנות ממותגות לחג בתקציב של עשרות שקלים ועד אלפי שקלים ומעלה.

אם כך, אנחנו ממליצים לכם תמיד ללכת על הבטוח, במיוחד אם אתם לא מכירים את העובדים שלכם אישית וממש מקרוב. יחד עם זאת, אם אתם עומדים לרכוש מתנות למשפחה שלכם לחג, כמובן שיהיה צורך להשקיע קצת יותר במחשבה על המתנה המושלמת.

מתנות לחג לעובדים – יש לכם רעיון?

בשנים האחרונות רואים יותר ויותר מעבידים שבוחרים לתת לעובדים שלהם כלי בית לחגים. אם אתם רוכשים סט סכו"ם מפואר ויוקרתי עבור העובדים שלכם, תוכלו להיות בטוחים שיזכרו אתכם במהלך החג, למעשה, גם במשך שאר ימות השנה.

אתם יכולים לרכוש סוגי סכו"ם מגוונים, כולל למשל סכו"ם שמיועד ספציפית עבור חגים. זאת ועוד, בדרך כלל יהיה מומלץ לשלוח גם מארזים מלאים בפינוקים שונים יחד עם אותו סכו"ם.

כדאי לדעת, במקרים מסוימים ניתן גם למתג סכו"ם, ככה שאם אתם מחפשים אחר רכישת סכו"ם ממותג לעובדים לחג, זה בהחלט יהיה אפשרי בחלק מסוגי הסכו"ם הקיימים בשוק.
69573-240.png


אחת מחברות הפקות המתנות הוותיקות בתחום, היא חברת "גיל גיפט" מומלץ מאוד להיכנס לאתר שלהם https://gift.pirsumgil.co.il/

שם ניתן למצוא מתנות ייחודיות כגון: מגבות ממותגות למטבח לחג, סכו"ם ממותג למטבח לחגים, מתנות לחגים עם מיתוג ועוד מגוון רחב של מתנות ממותגות לחג: לעובדים, ספקים ולקוחות.

הצוות המיומן ישמח לתת לכם סיוע מקצועי מלא, כך תוכלו לדייק ברכישת מתנות עבור העובדים שלכם. באופן הזה, העובדים ייהנו ממתנות שיכולות לשמש אותם במשך כל השנה, ולאו דווקא בחגים.
  • תודה
Reactions: כוח עזר