אנשים רבים במגזר החרדי מבלים חלק ניכר מזמנם בהליכה ברחובות העיר או שוהים זמן רב בצורה מרוכזת במקומות ידועים מראש כגון: תחנות אוטובוס, מרכזי קניות וכו'.

ללא ספק המדיה הזאת כבשה בסערה את הרחוב החרדי. מאות אלפי מודעות רחוב, פליירים ותלי דלת מופצים מדי יום, בכל פינה ותחת כל עץ רענן. הפרסום אמור להגיע לכל דלת ולכל תיבה.

למגזר החרדי יש חלופות ייחודיות לפרסום. בעוד שהעולם מעביר את מוקד פעילותו לזירה הדיגיטלית, המפרסמים בציבור החרדי מודעים לכך שחלקים גדולים מתוכו לא נגישים לרשת, ולכן מצאו דרכים חלופיות.

יותר מ־120 מדיות מודפסות בשבוע בתוככי הערים החרדיות: עשרות מקומונים שמחולקים לתיבות הדואר, פשקווילים מחולקים בבתי כנסת ומקוואות וחוברות פרסומיות מופצות במרכזים קהילתיים.

ההפצה בפועל מתרחשת בכמה דרכים (לעיתים במקביל)

הפצה בתיבות דואר - להפצת עלונים או מעטפות המכילים את החומר השיווקי בצורה מושכת הגורמת ללקוח לעיין בו.

הפצה במקומות מרכזיים רלוונטיים - הגברה של החשיפה במיקומים מרכזיים בהם נמצא רוב הקהל הרלבנטי ללקוח.

הפצה עד לדלת הלקוח - מעטפה, עלון או כל מוצר אחר במסגרת הפרויקט השיווקי שנעשה עבור הלקוח.

הפצה עד למקום העבודה של הלקוח - למקסם את אפקט ההפתעה וההשקעה של המותג בלקוח.

תלייה של בלונים/עלונים עם הפרסום על מראות של מכוניות - עוד הפתעה נהדרת שמשמחת כמעט כל לקוח ועוזרת להפיץ את הפרסום לגבי שירות או חיזוק של מותג קיים.

מודעות רחוב כל היתרונות:

הן גדולות יחסית ויכולות להגיע לממדים גדולים מאוד. המודעה משדרת עוצמה, בולטת ונראית מכל מקום וזה מה שעושה את ההבדל!

למודעה המפורסמת על לוח מודעות יש נוכחות של 3-4 ימים ברצף, חברות הזכיינות דואגות שהמודעה תישאר שם במשך ימים! וזה מבטיח שאלפי אנשים יראו את המודעה.

ישנה חשיפה גדולה בכל שכונות העיר בריכוזים החרדיים בדיוק איפה שגרים אלפי לקוחות פוטנציאלים

מודעת רחוב פונה לכל הפלגים לכל הזרמים כך שאין צורך ליצור מודעה מיוחדת לכל פלג ולפרסם במגוון עיתונים במקביל תוך התאמת תוכן וסגנון.

גיל סטריט מודעות רחוב מספקת שירותי פיקוח על הפצה לעסקים וארגונים גדולים, המעוניינים בפיקוח חיצוני מקצועי על ביצוע עבודות שהוזמנו על ידם.

אנחנו נפיץ את הבשורה שלך באחריות מלאה! רוצים לקבל את התפוצה המקסימלית להפצה שלכם?

הכי חזקים ברחוב לא מאמינים? נסו אותנו 0778046916