למה אנחנו מתביישים להתקשר ללקוח שהתעניין ? למה זה מרגיש כמו "לרדוף אחרי לקוחות"☹️

זה מרגיש מתחנן כזה...פדיחה, מה אני צריך לקוחות ....

אבל למה ?
מה נכון באמת ?

אז אנסה לסדר את העניין טיפה:


לגבי הבושה והפחדים ... שילכו לעזה, אם נמשיך להקשיב לפחדים, הם יגדלו ויגדלו, אין צורך לנסות להתמודד איתם, פשוט להתקדם הלאה, להרים טלפון, והם כבר יהיו לא רלוונטיים.


אוקיי, ומה עם התחושה שאני מתחנן ללקוחות:
אני לא מבין....
מה אף פעם לא קיבלתם טלפון מחברה שמציעה לכם שירות ? זה היה נשמע לך בעייתי ? מישהו היה נשמע מתחנן מהצד השני של הקו ???


זה נשמע בערך כך: רצינו להציע לך לשדרג את החיים עם השירות שניתן לך בלה בלה בלה, יש רק 1000 מקומות במחיר הזה- תרצה להצטרף ?

בסך הכל הם הציעו לך פה משה טוב, לא ??

(לא ניכנס לעניין אם זה מעניין אותך או לא , כי אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהלקוח המדובר התעניין בשירות שלנו בעבר, כך שזה כן מעניין אותו)


אני לא מבקש מהלקוח כסף! אני מציע לו שירות !!! צריך להפנים את זה טוב טוב, אף אחד לא מחפש לתת לך כסף.

הסיבה היחידה שמישהו משלם לנו, זה כי הוא מקבל משהו, אז אנחנו בסך הכל באים להציע לאנשים את המשהו הזה.

שיגידו תודה שהצענו להם את התועלת הכל כך גדולה שאנחנו רוצים לתת להם, כמובן שבתמורה למחיר שהם ישלמו, אבל המחיר שווה להם אחרת הם לא ישלמו.


התפקיד שנשאר לנו הוא לוודא שהשיחה נשמעת כך ולא הפוך


אבל זה מתחיל אצלנו בפנים , בהבנה שאנחנו לא לוקחים אנחנו נותנים.

בהצלחה לנו


5_20230115_221902_0004.png






#focus_on_the_user
על המחבר
israel zadok
אני מלמד בעלי עסקים איך להקפיץ את הביצועים שלהם ולהשיג את היעדים שלהם(y)

בעזרת נוסחה פשוטה של:
  • בהירות
  • יעילות
  • ואפקטיביות
בניהול אפקטיבי
א.
אנחנו מייצרים תמונה ברורה של כל חלק בעסק ובחיים, ומייצרים בהירות בכל התמונה הגדולה שלנו כבעל העסק.

ב. אחרי זה אחנו בונים מנגנון ביצועים יעיל שממקסם את העשייה שלנו, כדי להשיג כמה שיותר תוצאות כשאנחנו עובדים.

ג. ובסוף אנחנו בונים תכניות עבודה אפקטיביות שמביאות אותנו הכי מהר להשגת היעדים שלנו!


בעלי עסקים :unsure:
בואו ללמוד איך להקפיץ את הביצועים
ולהשיג את היעדים שלכם :giggle:


אוהב אתכם
ישראל שוורץ

תגובות

לגבי מה שכתבתם
מה אף פעם לא קיבלתם טלפון מחברה שמציעה לכם שירות ? זה היה נשמע לך בעייתי ? מישהו היה נשמע מתחנן מהצד השני של הקו ???
אז אני יכולה להגיד כן! כן! כן!
הסתובבתי בכמה חניות רהיטים כדי לקבל הצאת מחיר על כמה רהיטים,
באחד מהחניות מיד הם לקחו ממני פרטים - שם, מס' טלפון,
דווקא היה להם דברים יפים, מחירים טובים וגם פריסת תשלומים נוחה......
וחשבנו.......
שבוע אח"כ אני מקבלת טלפון, שלום מדברת XXX מה קורה עם XXX חשבתם על זה? אתם מעוניינים? לא לתפוס אותי על המילה אני לא זוכרת, רק הרעיון....
זה היה הרגשה של א-י-כ-ס !!! למה הם רודפים אחרי, תנו לי להחליט לבד,
וזה היה אחד מהסיבות למה לא הזמנתי אצליהם!

אז זהירות.......
 
לגבי מה שכתבתם

אז אני יכולה להגיד כן! כן! כן!
הסתובבתי בכמה חניות רהיטים כדי לקבל הצאת מחיר על כמה רהיטים,
באחד מהחניות מיד הם לקחו ממני פרטים - שם, מס' טלפון,
דווקא היה להם דברים יפים, מחירים טובים וגם פריסת תשלומים נוחה......
וחשבנו.......
שבוע אח"כ אני מקבלת טלפון, שלום מדברת XXX מה קורה עם XXX חשבתם על זה? אתם מעוניינים? לא לתפוס אותי על המילה אני לא זוכרת, רק הרעיון....
זה היה הרגשה של א-י-כ-ס !!! למה הם רודפים אחרי, תנו לי להחליט לבד,
וזה היה אחד מהסיבות למה לא הזמנתי אצליהם!

אז זהירות.......
זה כנראה משתנה בין האנשים. יש כאלו שאוהבים את זה ויש כאלו שלא...
אני אישית גם לא אוהב חנויות שמיד כשאתה נכנס נצמד אליך מוכרן ומנסה לסייע... תנו לי להסתובב בשקט...
 
גם אצלי מוכר דביק/טלפון/מייל וכו'
גורמים לברוח... ואל תשאלו אותי למה
 
יש הבדל תהומי בין מוכר דביק לבין לחזור ללקוח מתעניין.

אציין חלק

1. מוכר דביק חוזר ומנסה לסגור מכירה בשביל כסף
1. אני מדבר על לציין ולהדגיש שוב את הערך ללקוח.

2. מוכר דביק חוזר שוב ושוב על אותם דברים
2. אני מדבר על התאמת השיחה לעניין והצעניינות הלקוח.

3. ברגע שאתה צמוד ללקוח ולתחושותיו, תדע מתי חעשות סטופ
3. מוכר דביק פשוט ממשיך לשגע את המוח.


מקווה שעזרתי להבין את ההבדלים:)
 
יש הבדל תהומי בין מוכר דביק לבין לחזור ללקוח מתעניין.

אציין חלק

1. מוכר דביק חוזר ומנסה לסגור מכירה בשביל כסף
1. אני מדבר על לציין ולהדגיש שוב את הערך ללקוח.

2. מוכר דביק חוזר שוב ושוב על אותם דברים
2. אני מדבר על התאמת השיחה לעניין והצעניינות הלקוח.

3. ברגע שאתה צמוד ללקוח ולתחושותיו, תדע מתי חעשות סטופ
3. מוכר דביק פשוט ממשיך לשגע את המוח.


מקווה שעזרתי להבין את ההבדלים:)
לא דברתי על מוכר דביק
עצם זה שהוא התקשר לשאול האם אנחנו מעוניינים, עושה דחייה.........
 
לא סובלת את זה נקודה .
שמשהו מתקשר אלי ושואל אותי מה עם מה שדיברנו
אוטומטי הוא עושה לי ראקציה .
מנסיון אם הוא באמת ירצה את השרות שלי הוא יחזור גם בלי שאני אחפור לו .
 
צריך לדעת את הגבול הדק
שבין לתת שירות לבין
לרדוף אחרי הלקוחות.
מניסיון,
אם רודפים אחרי לקוחות,
זה מבריח אותם.
בבחינת, "מי שרודף אחרי הכבוד
הכבוד בורח ממנו"
 
לפני שבוע נרשמתי לקבל מגזין של התלמידות של 'סופרת' (שיש לה כמה ספרים בשוק וכותבת במס' עיתונים) שמלמדת לכתוב.. מאז קיבלתי 13 מיילים עם הצעות שכנוע להרשם ללמוד אצלה בסקול לכתיבה יוצרת.
הגדילה לעשות ואתמול ב10 בלילה התקשרה נציגה מטעמה של ה'סופרת' לומר לי שראתה שנרשמתי לקבל את המגזין אם אני מעוניינת ללמוד 'כתיבה יוצרת'.
אולי עוד משהו שהכעיס אותי, במילים הפותחות שלה באתר היא כתבה שהיא מתפרנסת יפה מהכתיבה, חשבתי בליבי 'בטח' ניקצת לאנשים כל כך הרבה פעמים והתפתו להרשם לסקול כתיבה שלך..

ריענון לקוחות (ותורמים) ישנים זה דבר רגיל ונורמלי בגבול הטעם הטוב.
ובהחלט, ספק שבעבר נתן לי שירות מסוים, כדוגמאת ספק של טונרים שהתקשר להגיד שיש עכשיו מבצעים ומתקשר ללקוחות לעדכן על המבצע ואם אני צריכה כרגע טונר וההצעה שלו משתלמת אקנה את המוצר ממנו.

וכמו שכתבת בהדגשה שהוא מציע לי שירות / מוצר ועליו אני ישלם.
ולא שהוא מתחנן שאביא לו כסף.
 

הפרק היומי

תודה
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

More from israel zadok

שתף את המאמר

למעלה