כיצד לחסוך מאות דולרים בנסיעה לארהב?​


הגעתם להחלטה שחיכיתם לה שנים רבות? ארצות הברית מחכה לכם? הגיע הזמן שלכם לחצות את האוקיינוס הגדול ולהגיע לטיול מרתק וססגוני במיוחד? כאן תוכלו לקרוא על הפטור מויזה לארצות הברית שיחסוך לכם כסף רב בנסיעה שגם כך כנראה שתוציאו בעקבותה, סכום כסף לא מבוטל.

ESTA CENTER, שהוקמה תחת חברת תיירות והגירה בינלאומית, הוקמה על מנת לספק לכל מי שמעוניין לטוס לארצות הברית את הדרך הבירוקרטית הקלה ביותר עם הכי מעט מאמץ שיכול להיות.

כאן תוכלו לקבל הסבר מפורט על ההליך לפטור מויזה, שתופס תאוצה וסולל דרך מהירה ופשוטה עבור ישראלים להגיע לתפוח הגדול וכל שכנותיו.

מהו הפטור מויזה לארצות הברית?​

הפטור מויזה לארצות הברית , או בשמו המלא - ESTA - Electronic System for Travel Authorization הוא אישור כניסה אלקטרוני המתקבל לאחר הליך של הגשת בקשה לכל העומד בתנאים לכך. הליך זה זמין כיום כמעט לכל אזרח ישראלי בעל דרכון תקף וביומטרי.

ישראל שולבה בתוכנית האמריקאית הנחשבת, כמדינה מס' 41 ברשימת המדינות אשר חולקות הדדיות ושותפות בהליך הכניסה של אזרחי המדינות, לשני הצדדים. כיום, בעלי דרכון ישראלי יכולים לקבל אישור כניסה לארצות הברית בצורה פשוטה ונוחה יותר מאי פעם.

הפטור מויזה למעשה פוטר את מגיש הבקשה מויזה רגילה שהייתה נהוגה עד כה לאורך כל ההיסטוריה של ביקורי ישראלים בארצות הברית ומחליפה את הצורך בהליך המסורבל והארוך להוצאת ויזת תייר לארצות הברית.


beautiful-city-waterfront-skyline-american-flag-boston-ma-america (1).jpg


מה ניתן לעשות במסגרת הפטור מויזה?​

  • שהייה בארצות הברית למשך של עד 90 ימים.​
  • כניסה לארצות הברית לצורך תיירות ועסקים.​
  • ללא הגבלה של מספר הכניסות במסגרת זמן תוקפו של האישור.​

הפטור מויזה והחיסכון הכלכלי​

ויזה לארצות הברית שהייתה נהוגה עד לשנת 2023, אילצה מאות אלפי ישראלים בשנה להגיע לראיון בשגרירות, לאסוף ערימה מכובדת של מסמכים מהבנק, עבודה, רואי חשבון או מכרים בארצות הברית ובעיקר, להוציא לא מעט כסף על אגרת הויזה ולעיתים גם על הטיפול בבקשה עבור גורם חיצוני.

עלות הויזה לארצות הברית כיום, עומדת על סך 185$ לאדם, הסכום הגבוה ביותר שהגיעה אליו האגרה אי פעם ומדובר באגרה לאדם בודד. כל אדם בכל גיל מינקות ועד בלות, חייב בתשלום אגרת הויזה. כמו כן, משפחה שלמה צריכה לשלם עבור כל אחד מבני המשפחה עבור אגרת הויזה. בהתאם לזה, הוצאת ויזה למשפחה בת חמש נפשות לצורך הדגמה, ללא שום עזרה חיצונית ובהתמודדות בלעדית של המשפחה בבירוקרטיה ובמערכות הממוחשבות, תעלה 925$. כן, שמעתם נכון, זה מחיר של כרטיס טיסה, ובימינו , עם הטיסות המוזלות, אפילו לא הזול ביותר שניתן למצוא. לעומת זאת, הפטור מויזה עבור משפחה בת חמש נפשות, תעלה 105$, עבור כולם!
כמובן שצריך לזכור שהמחירים הנ"ל לא כוללים את עלות שירות ועיבוד הבקשה ובכל זאת מדובר בהפרשים גדולים מאוד לטובת תוכנית הפטור מויזה.

כך שמעבר לאנרגיה וזמן רבים אשר היו מושקעים בהוצאת ויזה לארצות הברית, העלות הכלכלית אינה ניתנת להשוואה. הפטור מויזה פשוט חוסך הרבה כסף.

האם ניתן להגיש את הבקשה באופן עצמאי?​

בהחלט, אך יש לקחת בחשבון כי טעות במילוי הטופס, בהזנת פרטים שגויים שאינם תואמים את הסטטוס של המועמד ובעיקר בטעות במענה על השאלות הכלליות בסיום הטופס, עלול להביא לסירוב לבקשה. לכן, שווה לשקול היעזרות בגורם שלישי שמכיר היטב את הטופס וההליך עצמו. הגשת הבקשה באופן עצמאי תחסוך לכם עמלה של הטיפול בבקשה, אך שימו לב שלא ניתן לערער על סירוב לבקשה ולכן, אם בכל זאת החלטתם להגיש את הבקשה לבד, ודאו שאתם ממלאים את הטופס כראוי.

איך מגישים את הבקשה?​

ראשית, הצטיידו בדרכון הישראלי העדכני והביומטרי שלכם רגע לפני הגשת הבקשה, התיישבו מול מחשב והתחילו במילוי הטופס. בטופס אתם תישאלו לגבי מקום מגוריכם, תעסוקתכם והשכלתכם, תידרשו לספק פרטים של איש קשר כללי ואיש קשר בעת חירום ,תוכנית הנסיעה שלכם ולסיום , יהיה עליכם להשיב על מספר שאלות כלליות בנוגע לנושאים ביטחוניים ורפואיים.
לאחר מילוי הטופס, תועברו לעמדת תשלום ושם יהיה עליכם לשלם את אגרה הפטור מויזה.
לאחר קבלת אישור על התשלום, כל שעליכם לעשות הוא להמתין לתשובה לבקשתכם.

טיפים שיסייעו לכם בהגשת בקשה​

  1. הכינו מראש את הדרכון שלכם וכרטיס אשראי בינלאומי לצורך התשלום.​
  2. ודאו כי אתם מעלים את סריקת צילום הדרכון באופן המתבקש - בצורה אנכית ישרה לחלוטין ושהחלק התחתון עם שתי השורות התחתונות יהיה גם הוא כלול וברור מהסריקה.​
  3. אל תהססו לכתוב כתובת של מלון משוער ועיר משוערת לשהייתם, אינכם מתחייבים להגעה למקום ספציפי, הרי שמדובר ב"תוכנית נסיעה".​
  4. עברו על הטופס בעיון רב לאחר גמר המילוי ואל תדלגו על אף שאלה, רק כך תוכלו לזהות אם במקרה הייתה טעות שלא יהיה ניתן לגשר עליה בהמשך.. או פשוט היעזרו בשירות של חברת ESTA CENTER, חברה מקצועית שתעשה עבורכם את כל העבודה.​