תוך שהוא משקף את התפתחות החברה, חזונה וערכיה.
בואו נצא למסע מרתק דרך הזמן ונכיר מקרוב את גלגוליו השונים של הלוגו:
1997: צעדים ראשונים:
אותיות גדולות בצבעים כחול, אדום, צהוב וירוק, בהשראת אותיות הקפיצה של ילדים, סימלו את תחילתו של מסע אדיר.
1998: שינוי קל, משמעות גדולה:
והגוון של הצבע הצהוב הוחלף. שינוי זה סימן את התפתחות החברה והתמקדותה בחדשנות ובשיפור מתמיד.
1999: יד מכוונת:
תוך רמיזה לגוגל כ"יד מכוונת" המסייעת לאנשים למצוא את דרכם בעולם המידע המורכב.
2010: מודרניזציה ומינימליזם:
האותיות עוצבו מחדש בצורה שטוחה יותר, והגוון של הצבע הכחול הוחלף בגוון כהה יותר.
שינוי זה סימן את התמקדותה של גוגל בפשטות, יעילות וחדשנות טכנולוגית.
2013 עידן חדש
השינוי כלל הסרת הצללים שהיוו חלק מהלוגו מאז 1999, ויישור קו עם עיצובים מודרניים שטוחים
שהפכו פופולריים באותה תקופה.
2015: התפתחות מתמשכת: