בשימוש במחשב וברשת, אנחנו יוצרים תקשורת ומערכת יחסים, לא רק באמצעות היכרויות עם אנשים. גם עם מערכות האונליין, המחשב, האתרים. כל אחד ואחת מאיתנו מפתח איתו תקשורת. (ביננו, לא יצא לך אף פעם להטיח תסכולים במחשב שמולך?)
זו הסיבה למה חשוב לערוך אפיון שפה לאתר. לא משנה אם זה אתר תדמית או מכירות. אנחנו חייבים לתת אישיות יציבה לאתר שלנו ולמה שעומד מאחוריו. לעזור לגולש להתחבר לעסק שלנו ולתקשר איתנו דרך האתר.
בדיוק כמו שהיית רוצה להכניס לחנות של אנשי מכירות שירותיים, ולתת מענה אנושי וכנה בשירות לקוחות, צריך גם לתת את הביטחון, האמון והאנושיות באתר שלך.
אפיון טוב מתבסס על הנתונים שלך ושל העסק : הערכים, קהל היעד, האופי שלך, אופי המותג והתקשורת שאנחנו רוצים ליצור.
ולפי זה יוצר את התוכן : המסרים
ואת הסגנון : האופי והקשר עם המשתמש
כשיש לך אפיון שפה ישנה התאמה בין הזרימה של העסק לערכים שהוא מייצג, נוצרת שפה ותקשורת בין הלקוח למותג ורמת האמינות עולה.
פשוט שיותר קל למכור ככה.
בפוסט הבא בעזרת ה' אכתוב על קהל היעד ואיך מפתחים מערכת יחסים אנושית.
אם ממש בא לך ללמוד איך עושים את זה יסודי, אז חוץ מלעקוב אחרי כאן בפרוג : ) ממליצה בחום על הספר של כינרת יפרח 'מיקרו קופי המדריך המלא'