אפיון שפה | פרק א': אנשים, אתרים ומערכות יחסים. ולמה צריך אפיון שפה באתר?

יצא לך פעם לדבר עם מישהו ולהרגיש שמשהו בו לא אמין או לא עקבי? פעם אחת קיבלת אישור על דעתך, כמה רגעים אחר כך פתאום שלל את הכל. בתחילת השיחה הוא היה נחמד מאוד ובסופה חטפת כאלה צעקות. שכבר לא ידעת אם הוא לא שפוי או שמשהו אצלך זז. אני מקווה שלא פגשת מקרוב. בכל מקרה, לא נראה שמערכת יחסים תמשיך להתפתח בינכם.

בשימוש במחשב וברשת, אנחנו יוצרים תקשורת ומערכת יחסים, לא רק באמצעות היכרויות עם אנשים. גם עם מערכות האונליין, המחשב, האתרים. כל אחד ואחת מאיתנו מפתח איתו תקשורת. (ביננו, לא יצא לך אף פעם להטיח תסכולים במחשב שמולך?)

זו הסיבה למה חשוב לערוך אפיון שפה לאתר. לא משנה אם זה אתר תדמית או מכירות. אנחנו חייבים לתת אישיות יציבה לאתר שלנו ולמה שעומד מאחוריו. לעזור לגולש להתחבר לעסק שלנו ולתקשר איתנו דרך האתר.
בדיוק כמו שהיית רוצה להכניס לחנות של אנשי מכירות שירותיים, ולתת מענה אנושי וכנה בשירות לקוחות, צריך גם לתת את הביטחון, האמון והאנושיות באתר שלך.

אפיון טוב מתבסס על הנתונים שלך ושל העסק : הערכים, קהל היעד, האופי שלך, אופי המותג והתקשורת שאנחנו רוצים ליצור.
ולפי זה יוצר את התוכן : המסרים
ואת הסגנון : האופי והקשר עם המשתמש

כשיש לך אפיון שפה ישנה התאמה בין הזרימה של העסק לערכים שהוא מייצג, נוצרת שפה ותקשורת בין הלקוח למותג ורמת האמינות עולה.
פשוט שיותר קל למכור ככה.

בפוסט הבא בעזרת ה' אכתוב על קהל היעד ואיך מפתחים מערכת יחסים אנושית.

אם ממש בא לך ללמוד איך עושים את זה יסודי, אז חוץ מלעקוב אחרי כאן בפרוג : ) ממליצה בחום על הספר של כינרת יפרח 'מיקרו קופי המדריך המלא'
על המחבר
:) Yael
כותבת שפה שקונה לקוחות
באתרים ממירים לעסקים
ובקמפיינים שוברי יעדים לעמותות

אפשר לבקר אותי באתר
או להצטרף לקבוצה חינמית ייחודית לבונות ומעצבות אתרים עם תכני פרמיום, התייעצויות ועוד דברים שווים: yael#shteinmetz.co.il

תגובות

אין עדיין תגובות על התוכן

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

More from יעל שטיינמץ

שתף את המאמר

למעלה