פרוספקט. או במילים אחרות: דף נחיתה בפרינט >> שיתוף שווה

לפעמים אני קוראת לפרוספקט בשם חיבה (ארוך למדי : ) שהוא דף נחיתה בפרינט.
ולמה אני קוראת לזה ככה?
דבר ראשון, כי זו אהבה, וכשאוהבים קוראים שמות גם בלי קשר.
בטח כשיש קשר הדוק!
קופי לפרוספקט עשוי להיות אחד המורכבים. בדר"כ צריך להעמיס חומר כמידע, לפעמים גם המלצה או מיני אודות בשביל הביטחון, וכמובן הנעה לפעולה, ועוד יש דרישות לקוח נוספות.....

מה עושים?
איך גורמים לצרכן הפוטנציאלי להחזיק את הפרוספקט ביד – ולקרוא! ואחר כך עוד להזיז אותו – כשזה לא רק קליק . הוא צריך להרים טלפון / לשלוח מייל / ללכת לחנות.... מסובך בדור כזה.
בקיצור, אמרנו כבר מורכב : )

הסוד לפרוספקט: תהליך.
נפרק לכמה נקודות:
1. עוגנים - בדיוק כמו שבדף נחיתה נעביר את הגולש תהליך עד לקניה. וניצור עוגנים בדרך – גם בפרוספקט. נכוון להנעה בשלבים וניתן דגשים גם באמצע להנעה (למרות שכאן אין כפתורים לחיצים בדרך ☹)
2. אפיון - זה חלק קריטי. אם המעצבת עושה לכם את זה, סבבה. אם לא - שבו ותכננו את הפרוספקט. איפה יופיע מה. (ולמה!) רק אח"כ תתחילו לכתוב
3. קונספט - אל תכתבו פרוספקט 'סתם'. תנו קונספט מעולה, רעיון שעובר מתחילה ועד סוף ומאגד למשהו אחר. תיצרו:
4. שפה - פשוט. תתייחסו לכל פסקה, לכל משפט - כצורך מיקרוקופי מדויק. אל תוותרו.
5. כותרות - תנו בראש- זה מה שתופס את הלב והעין.
6. פירוק - תפשטו כל מה שמסובך. תשתמשו בנקודות ואייקונים. להסביר איך זה עובד, מה התהליך, מה הרווחים וכו'.

מוזמנים לראות איך זה עובד בפרוספקט מושלם למכון אלף אלף – סדנת מוכנות לכיתה א'
ומי שעוד לא ראה כאן, שיתוף שווה לא פחות:

על העיצוב : @צביה דייטש – לעצב דף נחיתה פרינטי זה אתגר. איזה אליפות!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg


אפשר לראות כאן את האפיון, הכותרות, השלבים והפירוק לנקודות – בראש דומה לדף נחיתה.
כדי להקל על האתגר של פעולת הנעה לא מיידית – דגש על פירוק והפשטת התהליך
והשפה, החוויה, הקונספט כולו – מן הכותרת בשער ועד לסיפורון מאחורה – צועק חווית הצלחה!
מי לא רוצה להיות אלופה............. זה כיף!

תבדקו את הפרוספקט שלכם,
ההוכחה הכי שווה היא פשוט לבדוק, האם ואיך יהיה אפשרי להמיר את זה ברגע שנרצה (ואיזה כיף ללקוח!) לדף נחיתה – אמיתי – בדיגיטל.

הי, יש גם מוקאפ!
  • מוקאפ אלף אלף.jpg
    מוקאפ אלף אלף.jpg
    KB 820.1 · צפיות: 101
על המחבר
:) Yael
מנהלת קמפיינים וכותבת קריאייטיב.
יוצרת אסטרטגיה מדוייקת עם חשיבה אחרת,
מלווה בהפקה כוללת בשילוב קריאייטיב חזק ואמיתי וכתיבה נוגעת.

זה מה שאני עושה:
קמפיינים >> תסריטים >> פרוספקטים >> אתרים

תגובות

שיתוף שווה לגמרי!
אליפות של תוצאה. מקצועי, מדויק, מתוק וכייפי, והעיקר מניע לפעולה.
 
מהמם
אבל איפה התכלס-:unsure:
קישור!?
 
וואו, יעל, באמת אלף אלף!
יעל, כתבה מיוחדת!!
אליפות של תוצאה. מקצועי, מדויק, מתוק וכייפי, והעיקר מניע לפעולה.
עבודה מקצועית ונדירה.
תודה! איזה פרגון! כיף לקרוא.
לא קלטתי אם זה רציני או לא... אבל במקרה שכן :
מדובר על דף נחיתה בפרינט ובעברית מדוברת - פרוספקט :)
 
מדהים!
תמשיכי לשתף!
 
תוצאה נהדרת ומוקפדת בעיצוב הפרוספקט.

כללי עיצוב של היררכיה, צבע, קונטרסט, ריווח, אחידות וכו' הם אותם כללי עיצוב בכל מקום, גם מודפס וגם בדיגיטל.
אבל ההבדלים בין הפרינט למסך הם רבים. מצד חוויית המשתמש (גם מי שקורא דף מודפס הוא משתמש), גם מצד המוגבלות הפיזית(מה שבמסך לא קיים, כי אפשר לגלול עד אין סוף), האפיון הוא שונה בתכלית, איי בי טסטינג, האנליטיקה ועוד מלא הבדלים שעולים לי לראש עכשיו.

דעתי היא שבפעולות שיווקיות, בין פרינט בין דיגיטל, העיצוב לבד לא מחזיק. צריך שהעיצוב ישרת את הכתיבה השיווקית. כי כתיבה לבד יכולה להניע לפעולה ולהמיר מפוטנציאלי לרוכש. עיצוב לבד, לעומת זאת, יסחוט מחיאות כפיים אבל לא בטוח כמה הוא מסוגל להניע לפעולה.
 
יעל, מאמר בהחלט שווה!
אהבתי מאוד את ההקבלה בין דף נחיתה לפרוספקט, נותן נופך חדשני בהתייחסות אליו.

המאמר כתוב מעולה.
גם הפרוספקט: הכותרות פשוט וואו.
ולשמור את הכל קצר ממוקד ופשוט להבנה.
עבודה מדהימה.

מחכה למאמרים הבאים :)
 
קופי מבריק, עיצוב אגדה, והפוסט עצמו פשוט כתוב ומוסבר מעולה.
יואווו מבריק!
המאמר כתוב מעולה.
גם הפרוספקט: הכותרות פשוט וואו.
ולשמור את הכל קצר ממוקד ופשוט להבנה.
עבודה מדהימה.
איזה עבודה מהממת!
לקבל כזה פידבק מהגדולים בתחום... כבוד!
מקווה להמשיך לשתף.
דעתי היא שבפעולות שיווקיות, בין פרינט בין דיגיטל, העיצוב לבד לא מחזיק. צריך שהעיצוב ישרת את הכתיבה השיווקית. כי כתיבה לבד יכולה להניע לפעולה ולהמיר מפוטנציאלי לרוכש. עיצוב לבד, לעומת זאת, יסחוט מחיאות כפיים אבל לא בטוח כמה הוא מסוגל להניע לפעולה.
מסכימה לגמרי.
מי אייר/מידל את הדמות המהממת?
גם אני אהבתי אותה :)
@צביה דייטש רוצה לשתף?
 

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

More from יעל שטיינמץ

שתף את המאמר

למעלה