קורונה ואיקומרס - הסערה המושלמת.
הכירו את עולם המסחר החדש, המסחר האלקטרוני שהפך בן רגע למרכיב מהותי בכלכלה העולמית.
כל הלקוחות והעסקים, עברו ברגע אחד לאונליין.
מעכשיו ולתמיד.

אז בואו רגע נדבר במספרים,

הידעתם?

3,500,000,000,000,000 דולר (שלושה וחצי טריליון דולר!)


זהו היקף הקניות באונליין בשנת 2019, מספר עצום שהולך וגדל כל שנה!
הנתונים ידועים ומפורסמים ברשת.

סיכום עולמי.jpg


ואז הגיעה הקורונה,
ברגע קפצנו לשנת 2025, כולם נמצאים באינטרנט, כולם קונים באינטרנט,
כל הלקוחות והעסקים עברו ברגע אחד לאונליין. מעכשיו ולתמיד.

אז, שניה אחת לפני שאתם רצים להקים אתר משלכם...


טיפ קטן:

מכירים את זה שאנחנו משווים איזה מוצר בזאפ,
ופתאום הוא זורק אותנו לאיזה אתר מכוער נורא, שנראה שהוקם לפני 20 שנה ולא עידכנו אותו?
אבל בעצם אנחנו לא יודעים כמה עשרות אלפי שקלים של מכירות עומדות מאחורי האתר הזה.

בד"כ לרוב האנשים יש מה להגיד על ניראות, על עיצוב, זה יפה, זה לא יפה, הייתי עושה את זה באדום ואת זה בכחול...
חשוב לזכור - הניראות של האתר הוא חלק מיכולות המכירה, אבל מבחינה מקצועית, כשבאים לתכנן אתר,
לא מתחילים מהסוף: תשמע, אני רוצה משהו נורא יפה, שיראה ככה וככה בצבעי זה וזה...
אלא אני מתחיל בלתכנן אותו ב:

1. הנה המוצרים שלי

2. הנה קהל היעד שלי

3. ועכשיו בוא ניצור תהליך שתואם למה שקהל היעד שלי צריך לראות


לדוגמא: אם קהל היעד שלי הוא קהל שמצפה למוצרים הכי זולים בשוק,
אני בכוונה אעשה את העיצוב שלי, ככזה שמראה זול.

מעבר לעיצוב פונקציונאלי והבנה של הלקוחות, חשוב לזכור שאנשים באים לקנות.
אחד הדברים שהכי משפיעים עלינו כשאנחנו באים לקנות זה מחיר והיצע,
ולא רק בגלל שהחנות יפה, אלא בגלל שהמוצר שם זמין , במחיר אטרקטיבי וכו'.
אלה שיודעים לנהל את ההיצע ואת התמחור שלהם בצורה טובה, הרבה פעמים מצליחים למכור הרבה יותר מאלה שמנהלים רק את הניראות שלהם.

ולסיכום,
עיצוב הוא פקטור, אבל הוא לא
הפקטור.

בהצלחה,
טקסטיב