מקצב תוכנה לבניית מקצבים לקורג, מישהו מכיר? וקצת עזרה בPA600

מ. בלוי

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
מישהו מכיר תוכנה או אפשרות לבניית מקצבים במחשב (פרוטי לופס או קיובייס) והמרתם לקורג PA600?
וכן שאלה, מדוע כאשר אני בונה מקצב PA600 הוא לא תמיד שומר לי את הבאלאנסים ועוד דברים, בפרט כאשר אני מעתיק מפארט אחד למשנהו.
ועוד שאלה, איך אני מוסיף אפקטים לצלילים תוך כדי בניית המקצב? יש אפשרות כזאת או שצריך להכין סאונדים מחוץ לתוכנת ההקלטה ואח"כ להשתמש בהם בבניית המקצב?
ועוד שאלה אחת על הדרך? אם מישהו יכול להעלות מקצבים של דאנסים שימושיים (!) שהוא יכול להעלות כאן בחינם ולתועלת הרבים אשמח מאוד
 

רְעוּתָהּ

סטודיו לעיצוב גרפי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
UX UI
יש דאנסים שימושים ומקצבים בחינם לקורג?
אשמח גם!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה