בקשת תפילה קמיע של הצדיק מקרעסטיר

יעקב111

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
זה?
קמיע הישועות מהצדיק רבי ישעיה קרסטירער.png
 

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
כאן ניתן לראות הקמיע המקורי שנכתב על ידי הצדיק הנשגב האדמו"ר רבי ישעי'לה קרעסטירער זי"ע
מה שיש בפרסומות של הארגונים השונים הנ"ל במחיר של 465 ש"ח זה רק העתק חדש של המקורי.

ניתן להשיג אצלי העתקים של המקורי שכתב אותם ת"ח גדול מאד וצדיק [אני מכיר אותו אישית והוא מוכר אצל גדולי הדור, אולם לבקשתו לא אוכל למסור את שמו].
הקמיעות נכתבו בתענית לאחר לימוד תורה רצוף במשך כל הלילה+מקוה+לאחר שחרית+ועם טלית ותפילין. ועל פי הכללים שכתב זקן המקובלים הרב ר' יצחק כדורי זיע"א בספרו קדושת יצחק, וכפי הדרכת תלמידו הגדול.
הקמיעות נכתבו על ידו לשם תרומות נדיבים לכולל אברכים וניתן לשלם מכספי מעשרות.
והמחיר של הקמיע 300 ש"ח בלבד.
לעת עתה נותר כמות מצומצמת, והקודם זוכה
 

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
א. הרבה כאן מכירים אותי.
ב. ואת אותו "תלמיד חכם נעלה" שבפרסומת הנ"ל אתם מכירים?
 

שלום100

משתמש צעיר
כאן ניתן לראות הקמיע המקורי שנכתב על ידי הצדיק הנשגב האדמו"ר רבי ישעי'לה קרעסטירער זי"ע
מה שיש בפרסומות של הארגונים השונים הנ"ל במחיר של 465 ש"ח זה רק העתק חדש של המקורי.

ניתן להשיג אצלי העתקים של המקורי שכתב אותם ת"ח גדול מאד וצדיק [אני מכיר אותו אישית והוא מוכר אצל גדולי הדור, אולם לבקשתו לא אוכל למסור את שמו].
הקמיעות נכתבו בתענית לאחר לימוד תורה רצוף במשך כל הלילה+מקוה+לאחר שחרית+ועם טלית ותפילין. ועל פי הכללים שכתב זקן המקובלים הרב ר' יצחק כדורי זיע"א בספרו קדושת יצחק, וכפי הדרכת תלמידו הגדול.
הקמיעות נכתבו על ידו לשם תרומות נדיבים לכולל אברכים וניתן לשלם מכספי מעשרות.
והמחיר של הקמיע 300 ש"ח בלבד.
לעת עתה נותר כמות מצומצמת, והקודם זוכה
מה ההבדל בין העותק שלך לעותק שלהם???
 

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
העותק שלהם לא ידוע על ידי מי נכתב ואיך נכתב, והעותק שאצלי אני יודע.
חוץ מזה אין הבדל, זהו קמיע ידוע ומפורסם שהוא נפוץ מאד
חפשו בגוגל ילשת באשר בוליב והאפה הבמוג ולה ותרוו מידע רב
מצ"ב תמונת הקמיע
קרעסטיר.JPG

יש ארגון אחד שהוסיף לזה עכשיו גם את תמונת הרב המפורסמת כסגולה בפני עצמה נגד עכברים.
הבעיה שזו לא התמונה הידועה אלא ציור של וקסברגר וצריך לשאול את העכברים אם הם מזהים נכון
 

שלום100

משתמש צעיר
אז אתה אומר שעבורי [שאינני מכיר אף אחד מהסופרים] אין הבדל בין העותק שלהם לעותק שלך?

נ.ב. התקשרתי לארגון "ברכת ישעיה" שראיתי את פרסומו היום בעיתון, והם אמרו שאצלם זה עולה 1092 ש"ח [91X12].
 
נערך לאחרונה ב:

ששונית

משתמש מקצוען
רגע, רגע.
באמת רוצה להבין.
הקמיע הזה הוא אוניברסלי? כלומר, רבי ישעיל'ה לא כתב לכל אחד קמיע יוחד ומיועד לו בלבד?
ואולי הקמיע הזה אלו ראשי תיבות של זקניו של אותו אחד שלמענו רבי ישעיל'ה כתב אותו?
הרי ידוע המעשה בבעל המכבסה שמתחריו הגויים התנכלו לו ורבי ישעיל'ה נתן לו קמיע שלא היה כתוב בו "ילשת באשר" אלא "והאפה הבמוג ולה" ובעלי המכבסה שלחו נער להצית את המכבסה והנער לא מצא אותה והצית בטעות את המכבסה של אותם מתחרים גויים. לאחר מעשה תלמיד חכם הביט בקמיע ופיענחו כראשי תיבות של "ואת האנשים אשר פתח הבית היכו בסנוורים מקטון ועד גדול וילאו למצוא הפתח".
חלילה אין לי כוונה לפגוע בפרנסה של יהודים, אלא רק להבין אם אכן הקמיע נכתב לכולי עלמא לכל צרה וצוקה לכל נגע ומחלה.
 

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
ילשת באשר בוליב
זהו ראשי תיבות של הפסוקים [לסרוגין] יהי שלום בחילך שלוה בארמנתיך / לא תאונה אליך רעה ונגע לא יקרב באהלך
אפשר להבין את התועליות של הכיתוב הזה מתוך תוכן הפסוקים.

והאפה הבמוג ולה
זהו ראשי תיבות של הפסוק ואת האנשים וגו' כמו שכבר כתבתם.

אלו הם למעשה שתי תועליות שונות ולא חובה לצרפם יחד.
אולם כך נהג הצדיק וכתב המון קמיעות כאלו לחסידיו הרבים ובאי ביתו.
הוא גם הורה שאפשר להעביר את הקמיע מאחד לשני ואינו מיוחד למי שנתנוהו עבורו.
ולמעשה לא הוא זה שהמציא את הקמיע, אלא הוא כבר ידוע אצל אדמורים שקדמו לו.
להלן הקמיע בכת"י קדשו של הצדיק מקרסטיר זצוק"ל
[התמונה הקודמת שהעלתי זו אינה בכת"י קדשו, ויש בה תוספת תגין על אותיות ל' לחינם]

קרעסטיר.JPG


 

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
לעצם הענין, [כמו שהגיב כאן מישהו - איני יודע מדוע מחק את הודעתו] מי שבענין קמיעות יכול לגשת לת"ח אמיתי שהוא מכיר שהוא גם יודע לכתוב כתיבה אשורית ולבקש ממנו שיתבטל קצת מלימודו ויכתוב את האותיות הנ"ל עבורו, אני מניח שזה יעלה לו יותר זול.

בגמרא כתוב שהקמיע שמותר לטלטל אותו בשבת הוא רק קמיע מומחה, שגם מי שכתב אותו הוחזק 3 פעמים שהקמיעות שלו הועילו, וגם אותו הקמיע הועיל 3 פעמים.
הסיבה שהוצרכו לכתוב את הדין הזה היא כיון שכתיבת הקמיעות בזמן המשניות והתלמוד היתה נפוצה על ידי כל אחד, כי עם ישראל הוא עם סגולה, הנמשך לחיות על פי סגולות למיניהם.

לכן חשוב להבהיר כמה כללים, אי אפשר להתכחש לעובדה שעיקר כוחו של הקמיע הוא לפי מעלת הכותב וקדושתו וטהרתו, וזו הסיבה שאת הקמיעות המקוריות של הרב מוכרים במכירות פומביות במחיר אסטרונומי... וזה מהסיבה שהקמיעות של הרב הוחזקו כקמיעות שהועילו.

יכול להיות כמה סיבות שלא יועיל קמיע אף שהוא ממש זהה למקור, כי מלבד שחשוב שיכתוב אותו ת"ח גדול מאד וצדיק אשר דבוקה נשמתו תמיד בה', צריך גם לדעת כללים בכתיבת קמיעות, כי יש ימים שמידת הדין שולטת בעולם, ויש שעות ששולט כוכב שבתאי או מאדים, שאם יכתוב בזמנים אלו לא יועיל הקמיע, ויש עוד עשרות כללים שצריך לדעת לפני שכותבים חלקם כתובים בספרי המקובלים וחלקם נמסרו בעל פה איש מפי איש, וביניהם כמה כוונות המצריכות ידע נכבד בקבלה. ולכל הידע הזה והיכולת הזו יש מחיר וזו הסיבה שהקמיע לא עולה זול.

מכיון שלא מדובר בקמיע לפרנסה אלא בקמיע לשמירה, קצת קשה לדעת אם הקמיע מועיל שהרי לך תדע מה היה יכול להיות בלי הקמיע...
אלא שהת"ח שכתב לנו את הקמיעות הוא מקובל גדול ותלמיד של הרב יצחק כדורי זיע"א ואת הקמיעות הוא כותב לפי כל הכללים שקיבל ממורו ורבו, ויש את כל הסיבות בעולם שהקמיע יועיל.
ולגבי הקמיעות שמחלקים הארגונים הנ"ל אין לי מושג מי כותב אותם ואם בכלל יש לכותב ידע כלשהו בכתיבת קמיעות.
 
נערך לאחרונה ב:

Weaknesses

משתמש חדש
לעצם הענין, [כמו שהגיב כאן מישהו - איני יודע מדוע מחק את הודעתו] מי שבענין קמיעות יכול לגשת לת"ח אמיתי שהוא מכיר שהוא גם יודע לכתוב כתיבה אשורית ולבקש ממנו שיתבטל קצת מלימודו ויכתוב את האותיות הנ"ל עבורו, אני מניח שזה יעלה לו יותר זול.

בגמרא כתוב שהקמיע שמותר לטלטל אותו בשבת הוא רק קמיע מומחה, שגם מי שכתב אותו הוחזק 3 פעמים שהקמיעות שלו הועילו, וגם אותו הקמיע הועיל 3 פעמים.
הסיבה שהוצרכו לכתוב את הדין הזה היא כיון שכתיבת הקמיעות בזמן המשניות והתלמוד היתה נפוצה על ידי כל אחד, כי עם ישראל הוא עם סגולה, הנמשך לחיות על פי סגולות למיניהם.

לכן חשוב להבהיר כמה כללים, אי אפשר להתכחש לעובדה שעיקר כוחו של הקמיע הוא לפי מעלת הכותב וקדושתו וטהרתו, וזו הסיבה שאת הקמיעות המקוריות של הרב מוכרים במכירות פומביות במחיר אסטרונומי... וזה מהסיבה שהקמיעות של הרב הוחזקו כקמיעות שהועילו.

יכול להיות כמה סיבות שלא יועיל קמיע אף שהוא ממש זהה למקור, כי מלבד שחשוב שיכתוב אותו ת"ח גדול מאד וצדיק אשר דבוקה נשמתו תמיד בה', צריך גם לדעת כללים בכתיבת קמיעות, כי יש ימים שמידת הדין שולטת בעולם, ויש שעות ששולט כוכב שבתאי או מאדים, שאם יכתוב בזמנים אלו לא יועיל הקמיע, ויש עוד עשרות כללים שצריך לדעת לפני שכותבים חלקם כתובים בספרי המקובלים וחלקם נמסרו בעל פה איש מפי איש, וביניהם כמה כוונות המצריכות ידע נכבד בקבלה. ולכל הידע הזה והיכולת הזו יש מחיר וזו הסיבה שהקמיע לא עולה זול.

מכיון שלא מדובר בקמיע לפרנסה אלא בקמיע לשמירה, קצת קשה לדעת אם הקמיע מועיל שהרי לך תדע מה היה יכול להיות בלי הקמיע...
אלא שהת"ח שכתב לנו את הקמיעות הוא מקובל גדול ותלמיד של הרב יצחק כדורי זיע"א ואת הקמיעות הוא כותב לפי כל הכללים שקיבל ממורו ורבו, ויש את כל הסיבות בעולם שהקמיע יועיל.
ולגבי הקמיעות שמחלקים הארגונים הנ"ל אין לי מושג מי כותב אותם ואם בכלל יש לכותב ידע כלשהו בכתיבת קמיעות.

שלום, איך אני יכול לקנות את הקמיע שכתב לכם אותו ת"ח?
תודה מראש
 

זעירא דחברייא

משתמש פעיל
אני התבלבלתי לגמרי
האשכול התחיל עם הרבה מקרסטירער
המשיך לרב כדורי זיע'א
ולענ''ד יש בחינה של אין לך בו אלא חידושו
וכמו שהבאתם שצריך איתמחי גברא ואתמחי קמיעא
והרב כדורי היה חידוש נשגב בענין
אע''פ שאינני מבין בזה כלום
 

זעירא דחברייא

משתמש פעיל
בענין טלטול בשבת של הקמיע
לענ''ד יש לאסור לפי המחירים דלעיל מדין מוקצה מחמת חסרון כיס
הכל בבדיחותה כמובן.
 

yd2743

משתמש חדש
ניתן להשיג קמיע זה כתוב בדיו על קלף ב 25 שח בלבד
 
פרק קכב:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית ד' נֵלֵךְ: ב) עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם: ג) יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו: ד) שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם ד': ה) כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד: ו) שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ: ז) יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ: ח) לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ: ט) לְמַעַן בֵּית ד' אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה