בקשת תפילה קו חזק של שמות הזקוקים לרפואה, לזיווג, וזרע של קיימא

התוועדתי לקו חזק במיוחד שכולו חסד אמיתי.

הקו נקרא "תפילת רבים" ושם מרוכזים שמות הצריכים רפואה זיווג וזרע של קיימא. וכן עכשיו שמות הפצועים והנעדרים במלחמה,

הם גם מוציאים כל חודש עלון עם שמות לתפילה, ועל מנת ליצור תפילת רבים זה מחולק שבכל יום מתפללים על כמה שמות בלבד, וכך יוצא שרבבות מזכירים לפני השי"ת באותו יום את השמות האלו.

ועל מנת לעודד את הזכרת השמות קיים שם גם הגרלה חודשית עם עשרות פרסים יקרים, למשל אופניים לילדים, עגלות מון, סט שעון לנערות ונשים, 500 ש"ח לקנייה בחנות צעצועים, ועוד

ממליצה בחום לכל אשה ואיש לעשות טלפון לקו ולהשתתף.
מספר הקו 07-94-94-66-17
 
בקו בשלוחה 14, שלוחת עידוד החודש לרפואת החולים וישועת עם ישראל. התחיל עכשיו מבצע של עניית אמן אשר מקבלים בו מתנה של 7500 ש"ח לקניית כרטיסי הגרלה. ממליצה לכל אחד לתרום לחיזוק ואחדות עם ישראל דרך הקו הזה.
 
פרק קכ:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל ד' בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי: ב) ד' הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה: ג) מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה: ד) חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים: ה) אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר: ו) רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם: ז) אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  30  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה