ביגוד מי שקונה בפוקס בלי מועדון ויכול לעשות לי טובה

אבי 15

משתמש פעיל
עשיתי אשראי ומועדון של פוקס לפני תקופה ועקב טעות שלהם הקניה לא התחשבנה עם ההטבה אלא ירד לי מהאשראי, ומאז כל חודש גובים ממני כסף על האשראי שלהם!!! ואני מחכה שמישהו יקנה ממני את ההטבה.
אז מי שקונה הרבה בפוקס ואין לו מועדון או אשראי אשמח מאוד אם יעשו איתי חסד ויקחו ממני את האשראי וינצלו את ההטבה שבו [כ300 ש"ח כמובן בפחות מהמחיר של ההטבה - כ250].
אני גר במודיעין עילית והאשראי שלי שם. אז מי שיכול לעשות איתי חסד ולקנות ממני את הכרטיס אני אודה לו מאוד.
0583226115 נא להתקשר בשעות בין הסדרים
תודה רבה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה