לפחות פעם בשבוע להקצות ראש פנוי להקשיב באמת
למלמדים לצרכים שהם רואים כחיוניים אצל תלמידים או שיפורים בת"ת,
וכן כשילד בא לספר משהו, או כשנוזפים בילד -גם אם מגיע לו עונש חמור
לתת לו לבטא את עצמו באמת, ולא לחתוך אותו ולהקשיב ברבע אוזן.
הרבה פעמים תגלו דברים חשובים שלא עלו על דעתכם.
ובעיקר לא להיות נעולים על ההבנה הראשונית שלכם.
למלמדים לצרכים שהם רואים כחיוניים אצל תלמידים או שיפורים בת"ת,
וכן כשילד בא לספר משהו, או כשנוזפים בילד -גם אם מגיע לו עונש חמור
לתת לו לבטא את עצמו באמת, ולא לחתוך אותו ולהקשיב ברבע אוזן.
הרבה פעמים תגלו דברים חשובים שלא עלו על דעתכם.
ובעיקר לא להיות נעולים על ההבנה הראשונית שלכם.