קייס סטאדי בעשרה המשכים כולל שיתופים סודיים משולחן העבודה :) /// פרק ז'

כאן הפרקים הקודמים:
פרק א', ובו סופר איך התחיל הכל
פרק ב', ובו סופר על השוקולדים שנגמרו והספיר שנצנץ

פרק ג', ובו סופר על הלוגו שפרש כנפיים
פרק ד', ובו סופר על מיתוג שהושלם וטוויסט מהדהד
פרק ה', ובו סופר על הציפורים שכבר לא יפרשו כנף
פרק ו', ובו סופר על מסע חדש ולוגו מלוטש

---
פרק ז',
ובו יסופר איך ב"ה יצאנו סופית מהמבוך והגענו אל היעד-


יש לנו לוגו!


תודה לה', שרה אהבה והתחברה.

שוב עצרתי לתחנת ליטוש, והפעם שרה היתה שותפה מלאה. עיגלנו פינות, הזזנו, הגדלנו, שינינו... קבלו הצצה חלקית לתיקיית התהליך:

ליטוש לוגו חדש.JPG


אחרי חשיבה גם טיפלנו בסלוגן וסיכמנו על 'ייעוץ מס וחשבונאות',

עוד דיוקים כמעט אינסופיים כדי שהכל יעמוד פיקס...:

לוגו חדש- תהליך.JPG


ו-סופסוף יכולנו לברך על המוגמר בס"ד.

ככה ייראו פניו החדשות של המותג:

לוגו חדש.png


מוקאפ-ללוגו-חדש.jpg


אין לי זמן להתרגש...

חייבים לעבור מהר הלאה, לפיתוח שפת מותג ויצירת מעטפת עיצובית מלאה.

אגב, חשוב לי לציין שהשלב הזה בתהליך הוא אחד המכריעים והמשמעותיים בעיניי.

יש לקוחות שלא מספיק מבינים מה הטעם להשקיע כל כך הרבה בכרטיס הביקור או בחתימת מייל ממותגת, ולמה בעצם אי אפשר להסתפק בלוגו וזהו. חשבנו, ניתחנו, בנינו אסטרטגיית מיתוג, בחרנו לוגו ואפילו הזענו על ליטוש סבלני. מספיק, לא?

אז זהו, שלא.

לצאת לעולם עם לוגו בלבד, זה כמעט כמו לייצר תוכנית אדריכלית מושלמת לדירת החלומות שלכם, כולל רשימת חומרים נבחרים, גוון צבע מדויק לקיר ודגם ספציפי למרצפות, ו- להשאיר אותה לנמנם במגירה. לא חבל?

פריטי המיתוג והניירת שנעצב על בסיס שפת המותג, הם בנמשלנו הביצוע המעשי של תוכנית המגירה ששרטטנו בקפדנות.

למעשה, ייצור שפת מותג זו הדרך שלנו ליישם את המיתוג ולהטמיע אותו בתודעת הלקוחות.

לכל אורך הדרך, החל מההיכרות הראשונית של הלקוחות עם העסק ועד שיסיימו את תהליך הרכישה, הם יפגשו בפריטי המיתוג, והם אלו שייצרו להם חווית צריכה מושלמת, הרמונית ומגובשת וישקפו להם את ערכי המותג שכל כך חשוב היה לנו לשדר בלוגו.

שפת המותג מתפקדת ממש כמו שפה לכל דבר, עם כללי דקדוק וחוקיות משלה: צבעים, פונטים, צורניות ספציפית...

חשוב לא פחות שהיא תהיה אחידה ותדבר באותו טון לאורך כל הדרך.

לצורך העניין, נסו לדמיין איך תרגישו אם באמצע הפגישה שאתם מנהלים עם עורך הדין, דובר העברית המשובחת, הוא יעבור פתאום לשוחח במנדרינית עתיקה (לא שיש לי מושג אם קיימת כזו שפה בכלל :p )
ככה בערך נראה מותג שמדבר בשפה מאולתרת ולא עקבית, וזה לא משנה אם יש באמתחתו לוגו מושלם על בסיס אסטרטגיה לתפארת.



זו היתה סתם הארת אגב שהתארכה..., חוזרת לסיפורנו.

התחלנו עם כרטיס ביקור.

כזכור, שרה בעניין של השבחות דפוס ודברים יפים שמעצבות אוהבות :)

אני בודקת אופציה של חיתוך צורני, כשה-S שממוקמת בחלל הלבן של האלמנט תהיה חלולה, כדי להדגיש את הרעיון העיצובי למי שבמקרה לא הבין.

הבעיה היא שמהצד השני מתקבלת צורה די חסרת משמעות...

מנסה לחשוב על משפט בנושא דרך/ יציאה ממבוך, שישתלב עם הצורניות המפותלת ויופיע בחלקו האחורי של הכרטיס.

אופציות שונות עולות ויורדות, ובסופו של דבר דבורי כהן האלופה מעניקה לנו את הניסוח המושלם: יוצאים מהמבוך, מתחילים לחסוך. זה בדיוק זה. גם תכנון מקצועי, גם חיסכון כלכלי, גם יציבות, ביטחון ובהירות.

כך אני מתכננת את הכרטיס, רואים את החיתוך מהצד האחורי?:

מוקאפ-לכרטיס-ביקור--חיתוך-צורני.png


אבל כשאני עוברת לשלב ההפקה ופונה לבית דפוס כדי לבקש הצעת מחיר, מתברר שהייתי יצירתית מדי... בלתי אפשרי לבצע חיתוך קטן כל כך בצורה מדויקת, ואין מנוס אלא לרדת מהרעיון.

יושבת על עיצוב מחודש. משפט המחץ כבר נשאר איתנו כמובן:

מוקאפ-לכרטיס-ביקור-סופי-חדש.png


הפעם בחרנו בהשבחת דפוס של לכה סלקטיבית על חלק מהכרטיס.
יצא מושלם ממש ב"ה, חבל שאין לי תמונה של התוצר להראות... אבל בכל מקרה זה לא דומה לכרטיס פיזי שממכר ללטף :)

המשכנו לבלאנק:

מוקאפ-לבלאנק-חדש.jpg


ולפתק תזכורת:

מוקאפ-לדף-ממו-חדש.jpg


חתימת מייל מונפשת:

חתימה.gif


ושלט כניסה:

הדמיה-לשלט-חדש.png




זהו, הגענו אל היעד! תודה לה', למותג של שרה יש שם ונראות, שפה מדויקת ומעטפת עיצובית מושלמת.

הגיע הזמן להתחיל לספר עליו לעולם.

עם הרבה אדרנלין ומרץ אני עוברת לתכנון קמפיין ההשקה בעיתונות, כיף להגיע לשלב הזה אחרי התהליך היסודי והמורכב שעברנו. וכאן חייבת לשתף בקוריוז הזוי ובלתי אפשרי שבטח מימיכם לא שמעתם, והאמת שאפילו ללקוחה לא סיפרתי עליו עד היום.

מסתבר שבאמת היו אנרגיות באוויר, אש, ואיכשהו בסוף גם כבאים פיזיים ואמיתיים לגמרי נכנסו לתמונה--- על כל זה בפרק הבא :)



המשך יבוא בשבוע הבא אי"ה >>>



כאן הפרקים הבאים:
פרק ח', ובו סופר על מודעת השקה ראשונה בסדרה ועל כבאית בהפתעה
על המחבר
חישוקים
סטודיו חישוקים | מעטפת פרסום לעסקים
כאן כדי להעניק לבעלי עסקים מעטפת ליווי לקידום העסק.

הסטודיו מייצר פרסום בפרינט ובדיגיטל על בסיס אסטרטגיה מדויקת, במטרה להגדיל את רווחי העסק שלכם, להגיע לקהל היעד הרלוונטי בקלות וליהנות מתדמית מקצועית ומוקפדת.

אצלנו תקבלו מעטפת מושלמת של כל מה שהעסק זקוק לו, כזו שתעניק לכם את המסגרת היציבה והבטוחה להתפתח ולגדול בתוכה.

אנחנו שמים דגש על עבודה יסודית שחותרת לעומק ונוגעת בנקודה, מתוך שאיפה להגיע לתוצאה מושלמת, מקצועית ומלוטשת שבעז"ה תעבוד בצורה הטובה ביותר ותייצג בכבוד את העסק שלכם.

חשוב לנו לעטוף את הלקוחות שלנו בשירות אכפתי ומסור, סבלנות מקסימלית ורצון אמיתי לתת לכם את המיטב והמירב. בתוך התהליך המקצועי אנחנו נותנים מקום של כבוד לרצונות שלכם, לשאיפות ולחלומות, כך שהתוצרים שתקבלו יענו על כל הציפיות המוקדמות ויקלעו לטעמכם.

נשמח לעזור גם לכם להגשים את החלום של עסק מבוסס, עם נראות מרשימה ומקצועית ומעטפת פרסום אפקטיבית.

תגובות

וואו את כותבת ( ומעצבת) מדהים!
אבל הכי מדהים הסבלנות והגמישות שלך
והיכולת לוותר על העבודה שעבדת עליה המון
עוצרת נשימה!
וואו, תודה :)
כיף ממש לשמוע את זה.
זו באמת אחת האג'נדות המרכזיות שאני משתדלת לפעול לפיהן בסטודיו.
בפרפראזה למושג 'חישוקים'-
חשוב לי להגיע לנקודה המדויקת ולליבת האסטרטגיה,
וגם להקיף את הלקוח בתוצרים מקצועיים ככל האפשר בס"ד.
אבל הספייס שבאמצע הוא המקום לרצונות של הלקוח, לציפיות ולחלומות :)

ובאופן כללי,
לגנוז עבודה זה באמת אחד החלקים המאתגרים בחיי מעצב...
אבל אין משהו שישווה לסיפוק כשמצליחים לדייק ולקלוע נכון יותר בס"ד.
 

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  22  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

More from חישוקים

שתף את המאמר

למעלה