בס"ד

עיתון הילדים המרתק שהכריז מלחמה על יוקר המחיה! וזה פשוט 10! 10 פלוס!

לא משנה מה הסדר אצלכם בבית ומי יקרא ראשון את קומיקס פלוס, עיתון הילדים המרתק שמושך אותם למילה הכתובה יותר מכל. מה שמשנה זה האיכות, התוכן החדש והמפתיע, החיבור לקריאה מהנה, שאתם נותנים לילדים שלכם.

עיתון הילדים המרתק והנקרא ביותר קומיקס, נוסד לפני 13 שנה. כעת העיתון חוגג בחגיגות השלוש עשרה, את שדרוגו המדהים בהכנסת עולמות תוכן וקריאה חדשים מגוונים ומרתקים מאת טובי הסופרות של המגזר החרדי בראשות העורכת הראשית הסופרת הבכירה ציפי גולן.

בעיתון קומיקס פלוס יהנו כל ילדי ונערות המשפחה מתוכן מקסים, ומשילוב של עמודי הקומיקס המסורתיים לצד המון סיפורת וקריאה, כאשר עמודי הקומיקס המשולבים – מקרבים את הילדים לקרוא את התוכן הכתוב בצורה שלא רואים בשום חומר כתוב אחר. העוצמה של מיטב התוכן לצד האהדה המובנית אצל הילדים לקומיקס, יוצרת את השילוב המנצח והכי תועלתי לילדים שלך. כי בקומיקס פלוס הוספנו המון המון תוכן נקרא, ואם בעבר העיתון היה רובו קומיקס, היום רובו קריאה מהנה ומרתקת, כשעמודי הקומיקס משולבים ונותנים לילד את התחושה הטובה והאהובה ומחברת אותו לכל הדברים הטובים.

עיתון קומיקס הוא העיתון המפוקח על ידי ועדת אנשי חינוך יראי שמים, ונכנס לכל בית חרדי. העיתון מושקע מאד ומודפס על עמודי כרומו יפייפיים, כשהילדים המתוקים מחכים בכל פעם להופעתו בתיבת הדואר.

העיתון שעולה סכום נמוך של 27.90 ₪ לחודש בלבד, עולה בחודשיים הראשונים - ותחזיקו חזק: 10 ₪ בלבד לחודש! עשרה שקלים בלבד לחודשי ההיכרות, וללא התחייבות! וילדכם יהנו מאושר צרוף של קריאה וקומיקס בצבעים מיוחדים!

כל שעליכם לעשות כיד לגרום לילדכם את הטוב וההנאה הצרופה הוא, לחייג אלינו למספר: 0722-550-600 או ללחוץ כאן על הקישור להזמנת העיתון מאתר קומיקס.
  • תודה
Reactions: מוריופ