אם יש משהו מיוחד במכללת פרוג ובמנהל המוערך שלו זה בעיקר היכולת לזהות מגמות בשוק צעד אחד לפני כולם.

בהיסטוריה של פרוג נפתחו כמה קורסים שרבים הרימו גבה ותמהו על התעוזה והיומרנות.
קורס עיצוב פנים בפרוג היה הראשון מסוגו במכללות החרדיות, גם קורס סאונד והפקות אולפן שנפתח לפני שנה וחצי היה נראה חסר סיכוי בשעתו, כנ"ל קורס עיצוב UX/UI שהיה הראשון מסוגו.
כל הקורסים האלו ב"ה זוכים כיום לביקוש גבוה ומאות הבוגרים (בעיקר אלו שזיהו את ההזדמנות בהתחלה) מצליחים ומרוויחים היטב בתחומים הללו.
וזה מביא אותנו לקורס האוטומציות שבימים אלו לאור הביקוש מתגבשת קבוצה נוספת לקורס המיועדת לנשים בלבד.

מה זה אוטומציה?

ניקח למשל את תחום בניית אתרים.
בעבר הלא רחוק כדע לבנות אתר היה נדרש לכתוב שפת קוד מורכבת ומאתגרת שרק מתכנתים ותיקים ב- HTML ו- CSS היו צולחים אותה. לפני שלוש שנים הגיעו צמד יזמים חרדים מבני-ברק בשם יוני לוקסנברג ואריאל קליקשטיין ופיתחו תוסף אלמנטור שמאפשר לבנות אתר וורדפרס מרהיב ביופיו ללא שורת קוד אחת! (אגב, מכללת פרוג הייתה מהראשונות שזיהו את המהפכה והקורס המקוצר לבניית אתרים הוא אחד הקורסים המבוקשים ביותר במכללה).
זה בערך מה שקורה כעת עם עולם האוטומציות.

תוכנות אוטומציה כמו zapier ו- Integromat נועדו להחליף את תפקיד המתכנתים בפעולות שימושיות לבעלי עסקים.
פעולות אוטומטיות של חשבונאות, CRM ושליחת מיילים ללקוחות, הפעלת פעולות מורכבות שנותנות מענה מהיר ללקוחות ולבעלי העסקים באינספור פלטפורמות, מענה מהיר של צ'אט באתר וברשתות החברתיות עם יכולת למידה עצמית של הרובוט (טכנולוגיית AI) ועוד הרבה יכולות מפתיעות שלראשונה לא דורשות ידע בשפת קוד.

לי זה מתאים?

הביקוש לבעלי מקצוע בתחום גבוה מאד והצפי שהוא יעלה לשיאים מטורפים, מחקר של Grand View צופה כי שוק הצ'אטבוטים העולמי יגיע לשווי של 1.23 מיליארד דולר עד 2025!
וכמו שבעבר תחום UX/UI או אפילו בניית אתרים היה נראה לא רלוונטי ועם הזמן התברר שאלו שלמדו את התחום נהנים כיום מביקוש שיא ושכר גבוה במיוחד כך יהיו פני הדברים בעולם האוטומציה בעוד מספר שנים.
ההצעה שלנו: אם מעניין אותך תחום התכנות אבל אין לך את הזמן או היכולת להתחייב ללימודי תכנות מייגעים וארוכים - לכי על קורס צאטבוטים ואוטומציות שיכניס אותך לתחום בלי צורך ללמוד שפות קוד.

להרשמה לקבוצה החדשה וקבלת פרטים הקליקו כאן

רוצה להחכים עוד?
צפי בוובינר שהתקיים ב 27/04/21 בהשתתפות גיא מיזינסקי מנהל חברת אוטומציות ומרצה בקורס אוטומציות בפרוג

  • 2760276 copy.jpg
    2760276 copy.jpg
    KB 851.2 · צפיות: 703