קצת רקע כדי שנבין את הRTM הבאים:
אחת התמונות המפורסמות בעולם היא תמונה שצולמה בשבוע האחרון
בה מצולמים שני שחקני כדורגל יריבים, משחקים בשח מט
הנמצא ע"ג מזוודה יוקרתית של המותג לואי ויטון.
הסיבות שהתמונה שבה שיאים:
- שני שחקנים מהמפורסמים ביותר בעולם
- לקראת המונדיאל - תקופת משחקים אינטנסיבית
- העלות הגבוהה של התמונה (מעל 10 מיליון)
- הזמן הקצר בו היא צולמה (כשעה)
- המסר Victory is a State of Mind = הניצחון הוא מצב תודעתי/הלך רוח.
- המזוודה הממותגת שמרמזת על גבי העולם אותו קיבל מסי (שמאל) לפני כשנה באליפות העולם)
צפה בקובץ המצורף 1251198
היו RTM שונים, חלקם טובים וחלקם פחות
צפה בקובץ המצורף 1251204
הכי מוצלח שנתקלתי בו -
של וולט.
וולט הגיעו לאחרונה לחיפה, והשתמשו בשחקנים של 'מכבי חיפה' בסרטוני הפרסום שלהם.
בסרטון "שחקני מכבי חיפה מזמינים וולט" הם עושים שימוש קומי בשמות של השחקנים, כדי לתאר הזמנה של אוכל באפליקציה.
-"איך בא לי אוכל מנחם"
- (שחקן כדורגל של מכבי חיפה בשם מנחם נכנס): "קראתם לי?"
- "תוסיף לי שרי"
- (שחקן כדורגל של מכבי חיפה בשם שרי נכנס): "מה שרי?"
- לא, לא. אנחנו מזמינים משהו מוולט...
צפה בקובץ המצורף 1251217
הם יצרו RTM מושקע וגאוני.
אז מה יש לנו כאן?
שני שחקני כדורגל של מכבי חיפה, משחקים שש בש על תיק שליחים של וולט.
על החולצות הכחולות יש לוגו של "וולט קאפ" (גביע וולט)
בשיווי משקל למונח וורלד קאפ (גביע עולם) - אותו מקבל המנצח במשחקי המונדיאל.
לצד הכיתוב 'וולט הוא הלך מחשבתי'.
והבטחה לחג (חגיגות משחקי הכדורגל) שמח.
צפה בקובץ המצורף 1251205
אם נתקלתם בעוד RTM מבוססי התמונה הויראלית של לואי ויטון - אשמח שתעלו.
ותרגיל חשיבה:
וולט עשו RTM עם קשר ושייכות, דומינוס לעומתם יכלו לעשות הרבה יותר...
מה דומינוס יכלו לעשות בתמונה שהם צילמו כדי להפוך אותה לקשורה יותר למותג שלהם ולא 'סתם עוד תמונה של חיקוי'?