לאחר תקופה של נסיון, הרגשנו צורך לתת את הזוית שלנו:
את העסקה עם גל סגרנו לפני כ-3 שנים, כיון שזו דירת קבלן,
כשסגרנו איתם לא היה עליהם הרבה מידע בפרוג או בכלל, בררנו בע"פ אצל חברים ושמענו שהם בסדר, השיח איתם בחנות היה טוב, הם נתנו הצעת מחיר טובה, אז סגרנו איתם.
עם הזמן כאן בפרוג התחיל הרבה דיס עליהם, וזה ממש הלחיץ אותנו שמא עשינו טעות קשה.
לא היתה לנו ברירה ובכל מקרה לא יכולנו לשנות, אז המתנו בסבלנות והתפללנו שיהיה בסדר.
השנים חלפו, בס"ד נכנסו לדירה והתחלנו לבדוק את המטבח.
הביצוע היה 95% לפני התוכנית , חוץ ממשהו אחד (כמו שכתבתי בשרשור למעלה) שאספר עליו מיד.
מה שהיה מעניין הוא, שאנחנו הזמנו למגירות מסילות של גראס, בפועל הותקנו אצלינו מסילות לאגרבוקס של בלום (ויש לנו המוווון מגירות),
בנוסף אנחנו הזמנו מגירה רגילה ופשוטה, לעומת זאת בהתקנה, בחלק מהמגירות (היכן שהיה רלוונטי), קבלנו מגירות גבוהות עם חזית זכוכית.
מדובר בשני שדרוגים שעלותם יחד היא אלפי ש"ח, ולא נדרשנו לשלם עליהם מאומה.
אז מהעובדה הזו היינו מרוצים, אבל כיון שנקודה אחת לא בוצעה כפי התוכנית, וגם נדרשו עוד אי אלו תיקונים קטנים,
פנינו בהתחלה לחנות, המעצבת היתה פחות נחמדה, אבל היא הפנתה אותנו לשירות, התקשרנו אליהם מתוך חשש גדול ובחוסר אמון מוחלט, לאור כל מה ששמענו כאן.
נגיע לשורה התחתונה כדי לא להלאות בפרטים,
בפועל כל מה שבקשנו סודר עד לפרט האחרון, בטווח זמין סביר (של 2-3 שבועות) מהפנייה שלנו.
בשירות היו אחראיים וקשובים.
הגיע לבית מתקין מומחה בשם איתן, שהיה כאן במשך שעות על שעות, לא עזב עד שכל דופן/מסילה/חזית היו מסודרות 'על הפלס', וגם דאג להמשך תיקון לדברים שאפילו לא שמנו לב אליהם.
אז מהסיפור שלנו היינו נותנים להם ציון 9 מתוך 10,
אנחנו לא באים לסתור את כל מה שספרו כאן, אלא רק לתת עוד צד למטבע.