הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓




קרבן הציבור מחדרה: האברך הקדוש והטהור רבי רפאל מרדכי פישהוף הי"ד, בדרכו לכולל, כשספרי הלימוד שלו תחת בית שחיו • מחבל בן עוולה דקר אותו והותירו כשהוא מתבוסס בדמו • בכוחותיו האחרונים רץ לבית השכנים כדי לבקש עזרה, שם התמוטט ואיבד את הכרתו • לאחר מאבק אינטנסיבי, ניצחו אראלים את המצוקים, ועלתה נשמתו השמימה – הותיר אחריו אלמנה וששה יתומים

אמת, כבר כתבנו פה על הטרגדיה הנוראית שזעזעה את כולנו, וגם אנו בפרוג התגייסנו לעזור לקרן חשובה זו. יהיו שישאלו: 'מדוע עוד פעם?'. אז אספר לכם נתון מרגש ששמעתי מאחורי הקלעים, בשיחה עם קופת העיר מתברר שהגיעו קרוב למאה תרומות רק מההודעה שלי בערב יו"כ! דבר ראשון רציתי לומר לכם פרוגיסטים יקרים, ריגשתם! שאפו גדול על ההתגייסות בתמיכה באלמנה והיתומים. אבל... עדיין צריכים אתכם, מי לא...​

1 העם

משתמש צעיר
עמית סגל:
אקדחו האישי של סא״ל מחמוד נמצא על סינוואר הערב.

תזכורת מאשתקד לרגע ההוא לפני שש שנים שהניע את שרשרת האירועים ששינתה את ישראל והמזרח התיכון 👇🏼



הסרט, עוד חמישים שנה, על מלחמת עזה לא ייפתח בשבעה באוקטובר 2023, אלא באחד עשר בנובמבר 2018, בחאן יונס. המבצע של כוח עילית ישראלי, מחופש לעזתים, שהסתיים בנפילתו של סגן אלוף הגיבור הדרוזי מחמוד חיר א־דין, היה רגע מפנה לאומי שלא הובן בזמן אמת. ברמה הפוליטית, הוא התניע חמש מערכות בחירות: אחרי יממת קרב שר הביטחון ליברמן רצה פעולה נרחבת בעזה, ראש הממשלה נתניהו והרמטכ"ל איזנקוט העדיפו טיפול במנהרות שחפר חיזבאללה בצפון. ליברמן הבין שהוא חסר כל השפעה והחליט שהוא תחת נתניהו לא יישב עוד. ההחלטה הזו הייתה אבן הדומינו הראשונה בנפילת הממשלה וסחפה את ישראל לחמש מערכות בחירות שמהן לא התאוששה עד היום.

לפעולה הזו הייתה גם משמעות מבצעית הרת גורל. מאז המחדל הנורא שואל עצמו כל ישראלי איך יכול להיות שישראל יודעת לשלוף קלסר ספציפי מטהרן, אלפי קילומטרים מהבית, אבל לא שיערה מה קורה 700 מטר מהבית הישראלי האחרון. במערכת הביטחון ידעו היטב שהם לא יודעים. עזה הייתה האתגר הקשה ביותר למערכת הביטחון הישראלית, קשה לאין שיעור מטהרן. הרושם המתעתע נוצר מהשנים שבהם צה"ל ישב בלב הרצועה ושלף מבוקשים בלילה. אבל זו לא אחות של רמאללה אלא של פיונגיאנג.

עוד יפורסם בעתיד מה חיפש סא"ל מ' בלילה החשוך ברצועת עזה, עם לוחמים ולוחמות, במשאית מזון. התוצאה הייתה שחמאס צופף עוד יותר את המגננה שלו. החשיכה ירדה על עזה עוד יותר.

המחדל המודיעיני מתמקד יותר בקונספציה מאשר בהיעדר המידע. כאשר כבר התקבלו האותות החלשים, היה צריך להתייחס אליהם כאל צפירות אזעקה. מג"ד שחייליו לחמו בגבורה ורבים מהם שילמו בחייהם אמר שאם רק היה מקבל התראה של שעתיים, הכל היה נראה אחרת. גם הוא לא קיבל טלפון בלילה ההוא. ממלחמת יום הכיפורים נשאר הביטוי "סבירות נמוכה". ממלחמת שמחת תורה יישאר הביטוי מסיום ההיוועצות הלילית במערכת הביטחון: "נחכה לבוקר".
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
הפרשן המקורב לחמאס איברהים אל-מדהון מאשר את החיסול: "מותו של יחיא סינוואר, מנהיג תנועת חמאס, מהווה אובדן גדול וכואב לעם הפלסטיני ולהתנגדות. סינוואר היה ממייסדי חמאס והזרוע הביטחונית שלה. הוא הנהיג את גדודי עז א-דין אל-קסאם (...). סינוואר היה מנהיג יוצא דופן שבלט בהחלטותיו האסטרטגיות. מותו לא יהווה מקור שמחה לנתניהו. הוא רצה ללכוד אותו כדי למחוק את כתם הבושה לחיילי הכיבוש במבצע מבול אל-אקצא. סינוואר ייצא מנצח ושמו יונצח כאחד מגדולי המנהיגים המהפכנים בתולדות ההתנגדות".

שחר קליימן
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
חדר המבצעים של ההתנגדות האסלאמית בלבנון: אנו מכריזים על מעבר לשלב חדש והסלמה בעימות עם האויב הישראלי.
ארגון הטרור חיזבאללה מפרסמים הצהרה צבאית בה הם מתארים את המתקפות שלהם בשבוע האחרון, כמות הפגיעות, הפגיעה בעורף הישראלי, ולוחמי צה"ל, כחלק משלב חדש שעולה מיום ליום. בסוף ההצהרה הם מאיימים כי בימים הקרובים הם יעלו לשלב חדש, של שיגורים לעבר העורף הישראלי, ומרכז הארץ.
חננאל אביב
 

yedidya.h

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
לא המודיעין ניצח את יחיא סנואר

בסופו של יום חשוב לזכור שלא המודיעין ניצח את יחיא סנואר. הוא חוסל בתל א-סלטאן ברפיח, ק"מ אחד בלבד מהגבול, מציר פילדלפי ברפיח עם דרכון מזויף, באופן מקרי על ידי לוחמים עירניים שנמצאים בשליש הראשון של שירותם הצבאי.
סנואר היתל במודיעין הישראלי ב 7.10 והמשיך להתל בו עד ליום מותו.
מה שניצח את סנואר אתמול היו ההתמדה, אורך הרוח, העקשות, האחיזה הרצופה בשטח, הכניסה לרפיח למרות אזהרות האמריקאים, אי הוויתור בסוגיית פילדלפי, ההבנה שיש דרך ארוכה כדי להגיע להישג והנכונות ללכת בדרך זו למרות הקשיים הרבים.
עבודת סריקה סיזיפית של החייל בקצה, זה שדורך ברגליו בשטח, הביאה לתוצאה שהרקידה את מנהיגי העולם כולו.
לא חיסול מתוחכם, לא 80 טון פצצות, לא מטען מתחת לכיסא, לא זימונית מתפוצצת.

ההתמדה, הנחישות ואורך הרוח היו גם אלה שהפכו את הקערה על פיה בשנה החולפת והביאו את ישראל מבירא עמיקתא לאיגרא רמא.

הם מה שמסייע לביסוס ההישג הישראלי האדיר והעצמת כוח ההרתעה של ישראל במזה"ת. הם אלה שמעצבים את המזה"ת מחדש.
המזה"ת מכבד עקשנים, חזקים ומנצחים.
זו הדרך. גם אם היא ארוכה מאוד.
(אבו עלי)
 

יהודה גל

משתמש מקצוען

הלוחם שהיה בחיסול משחזר: "ראינו דמויות חשודות והורדנו אותו; זה טירוף מה שהיה שם"​


שעות אחרי חיסולו של רב המרצחים והמבוקש מספר אחת ברצועה יחיא סינוואר ימ"ש, לוחמי ביסל"ח שחיסלו אותו באקראי, משחזרים בשיחה שפורסמה ב'חדשות 12', את השתלשלות החסיול וההלם ברגע שנודע להם כי האיקסים על הנשק שלהם הם בעצם של סינוואר וחבריו.

"אחד הלוחמים מזהה מחבל באחד האיתורים באזור של הגדוד" מספר לוחם צה"ל. "מאותו רגע ועד שאנחנו מתחילים עבודה, זה עניין של דקות. "מפעילים באמת המון אש, המון ארטילריה, זה אירוע שהוא לא אירוע רגיל, עבודה עם רחפנים, טילים חדשניים, ירי, מה שאתה יכול לדמיין ולא יכול לדמיין – זה טירוף מה שקרה שם".

אותו לוחם חושף כי רק שעות אחרי החיסול, התברר לו ולחבריו כי סינוואר נהרג מהאש שלהם: "בהתחלה שמענו שהוא חוסל ואמרנו בוא'נה – איזה קטע אם זה היה אנחנו, בטח זה שייטת או מטכ"ל. עם הזמן באמת התחילה להתבהר לנו התמונה שסינוואר חוסל בגזרת הגדוד ושזו בעצם עבודה שלנו, שזה האירוע שלנו".

"אתה אומר שוואלה, פתאום הגדוד שלנו, החבר'ה... אפשר להגיד, הרגילים, לוחמי החי"ר, קורס מ"כים והמילואימניקים - בעבודה שלנו פתאום מגלים שחיסלנו את סינוואר, זו... זו התרגשות שלא הייתה לי בחיים" סיפר הלוחם.

הוא משתף את תחושות הסיפוק: "אנחנו משאירים משפחות מאחורה ונשים וילדים ועבודות וחיים שלמים, וכל הקושי והמתח מתנקז לתוך רגע כזה ששווה פתאום הכול. אלו הרגעים שבהם אתה מבין למה אתה פה ואיזה מזל שאנחנו בוחרים לבוא כל פעם מחדש כבר פעם רביעית".​
 
נערך לאחרונה ב:

מסקרה

משתמש מקצוען
דיוויד פטראוס, גנרל בדימוס וראש ה-CIA לשעבר, סוכנות הביון המרכזית של ארה"ב, אמר על חיסולו של יחיא סנוואר: "אי אפשר להגזים בחשיבות הנושא. חיסול סינוואר חשוב יותר מאוסאמה בן לאדן, שהיה דמות מאוד סמלית". פטראוס תיאר את יחיא סנוואר כ"מנהיג הבלתי מעורער" והצביע על חשיבות תפקידו, במיוחד לאחר שאסמעיל הנייה חוסל במלון בצפון טהראן.

מרדכי כ.
 

ayalyshazuri

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
באונר"א מכחישים: המורה שדרכונו אותר ליד סינוואר בחיים - ונמצא בקהיר

סוכנות הסיוע של האו"ם לפליטים פלסיטינים (אונר"א) הכחישה שאחד המחבלים שנמצא לצד מנהיג חמאס יחיא סינוואר היה מורה בארגון. מאונר"א נמסר כי שוחחו עם האיש שהדרכון שלו נמצא במקום, והוא חי בקהיר. כמו כן, אותו אדם פרסם פוסט בפייסבוק לפיו הוא במצרים וש"אין לו קשר" למקרה. התוקף בדרכון הסתיים ב-2017, לכן לא ברור אם התמונות מזויפות או שהמחבל נשא פספורט מזויף. במקביל, נציב אונר"א פיליפ לזאריני הגיב לדברים וטען: "שוב מידע לא מאומת משמש כדי להכפיש את אונר״א והצוות שלו".
(דניאל אדלסון, ניו יורק)
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
מזכיר המדינה האמריקני לשעבר מייק פומפאו:

תודה לאל שישראל סירבה להקשיב לבידן ולהאריס כשדרשו הפסקת אש. אם כן, יחיא סינוואר היה חי היום, זומם לרצוח עוד יותר ישראלים ואמריקאים.

ישראל חייבת להמשיך במשימתה הצדקנית של השמדת טרוריסטים הנתמכים על ידי איראן, מה שיוביל למזרח תיכון בטוח יותר ובטוח יותר.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ברק רביד:

במהלך התקיפה נגד החות'ים בתימן הלילה (ליל החג) השתמש הצבא האמריקני באופן חריג במפציצים אסטרטגיים מדגם B-2, כך הודיע שר ההגנה האמריקני לוייד אוסטין
‏מדובר במפציצים "חמקנים" ארוכי טווח שטסו ישירות מארה"ב וחזרה והטילו פצצות חודרות בונקרים כדי להשמיד חמישה מחסני נשק תת קרקעיים של החות'ים
‏"זו היתה הדגמה ייחודית של יכולתה של ארה"ב לתקוף מתקנים של היריבים שלנו ולא משנה כמה עמוק מתחת לאדמה הם נמצאים", אמר אוסטין
‏בכיר אמריקני ציין כי לבחירה במפציצים ולהפצצת הבונקרים היתה סיבה מבצעית אבל היא גם נועדה להעביר מסר לאיראן על רקע מתקפת הטילים שביצעה נגד ישראל והחשש כי תגיב במתקפה נוספת אחרי שישראל תבצע את פעולת התגמול הצפויה
‏"השימוש במפציצי B2 ארוכי טווח מראה את היכולת של ארה"ב לתקוף מטרות מהסוג הזה בכל זמן ובכל מקום. ארה"ב לא תהסס לפעול כדי להגן על אזרחים ואינטרסים אמריקנים ולהרתיע מפני התקפות נגד אזרחים ונגד בנות בריתנו באזור", אמר אוסטין
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ברק רביד:

במהלך התקיפה נגד החות'ים בתימן הלילה (ליל החג) השתמש הצבא האמריקני באופן חריג במפציצים אסטרטגיים מדגם B-2, כך הודיע שר ההגנה האמריקני לוייד אוסטין
‏מדובר במפציצים "חמקנים" ארוכי טווח שטסו ישירות מארה"ב וחזרה והטילו פצצות חודרות בונקרים כדי להשמיד חמישה מחסני נשק תת קרקעיים של החות'ים
‏"זו היתה הדגמה ייחודית של יכולתה של ארה"ב לתקוף מתקנים של היריבים שלנו ולא משנה כמה עמוק מתחת לאדמה הם נמצאים", אמר אוסטין
‏בכיר אמריקני ציין כי לבחירה במפציצים ולהפצצת הבונקרים היתה סיבה מבצעית אבל היא גם נועדה להעביר מסר לאיראן על רקע מתקפת הטילים שביצעה נגד ישראל והחשש כי תגיב במתקפה נוספת אחרי שישראל תבצע את פעולת התגמול הצפויה
‏"השימוש במפציצי B2 ארוכי טווח מראה את היכולת של ארה"ב לתקוף מטרות מהסוג הזה בכל זמן ובכל מקום. ארה"ב לא תהסס לפעול כדי להגן על אזרחים ואינטרסים אמריקנים ולהרתיע מפני התקפות נגד אזרחים ונגד בנות בריתנו באזור", אמר אוסטין
האמריקאים השתמשו במפציצים חמקנים ארוכי טווח ובאמצעות פצצות חודרות בונקר השמידו 5 מערכים תת קרקעיים של אמל"ח של החותים

המסר לאיראן לא יכול להיות ברור יותר

ירון אברהם
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
סיכום חדשות החג והערב

המעגל נסגר: מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר חוסל אמש במבנה ברפיח יחד עם שני מחבלים נוספים - הבוקר זוהתה גופתו והערב הובא לישראל.

הערב הותרו לפרסום שמותיהם של חמישה לוחמים בגולני שנהרגו אתמול בדרום לבנון; 9 לוחמים נוספים נפצעו קשה, אחד מהם ברצועת עזה.

נתניהו על חיסול סינוואר: "מי שיאפשר לחטופים להשתחרר נאפשר לו לצאת ולחיות, חמאס לא ישלוט יותר בעזה"; הנשיא ביידן: ישראל והעולם במצב טוב יותר, כעת קיימת הזדמנות להסדר מדיני שיביא לעתיד טוב יותר".

במהלך החג עשרות שיגורים לשטח ישראל, חיזבאללה נטל אחריות ל-17 פעולות נגד ישראל ביממה האחרונה.

סגן שר החוץ הרוסי: הזהרנו את ישראל שלא תתקוף מתקני גרעין באיראן.
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
דובר צה"ל

כלי טיס של חיל האוויר תקף לפני זמן קצר, באופן ממוקד ומדויק ובהכוונה מודיעינית של אמ״ן, שב״כ ופיקוד הדרום, נקודות ריכוז של מחבלים רבים מארגוני הטרור חמאס וגא״פ שפעלו במתחם פיקוד ושליטה שהוקם ברחבה ששימשה בעבר כרחבת בית הספר ״אבו חסן״ בצפון רצועת עזה.




ברחבת בית הספר בשעת התקיפה שהו עשרות מחבלים מארגוני הטרור חמאס וגא"פ, בינהם:
  • חוסאם מוחמד עטיה צלאח
  • אחמד עבד אלנאצר עווד חמדונה
  • אכרם מאהר נמר זקול
  • אחמד עבד אלרחמן מחמוד אבו אלגבין
  • מצטפא עלי חליל עודה
  • מחמד עבדאללה עבד אלרחמאן תמראז
  • מחמד מחמד ראפת חסין דאהר
  • מחמוד מוסה עבד אלוהאב עטל
  • עבד אלכרים חסן עוד חמדונה
  • יוסף חוסני עלי סאלם
  • מחמד סמיח עטוה שיר
  • עבד אלרחמאן פוזי כאמל ושח
מחבלים אלו מעורבים במתווי ירי תמ״ס לשטח הארץ, ופועלים להוצאת מתווי טרור נגד כוחות צה״ל ומדינת ישראל במהלך התקופה האחרונה והימים האחרונים בפרט.

מתחם הפיקוד והשליטה שימש את המחבלים לתכנון והוצאה לפועל של פעולות טרור נגד כוחות צה״ל ואזרחי מדינת ישראל.
טרם התקיפה ננקטו צעדים רבים בכדי לצמצם את הפגיעה בבלתי מעורבים, לרבות שימוש בחימוש מדויק, חוזי מהאוויר ומידע מודיעיני נוסף.

מזה זמן רב שארגון הטרור חמאס משתמש באופן שיטתי במוסדות אזרחיים לרבות בתי ספר בכדי לבצע מתוכם פעולות טרור כנגד כוחות צה״ל ואזרחי מדינת ישראל, מדובר בהפרה בוטה של הדין הבין לאומי וניצול אכזרי של מוסדות אזרחיים והאוכלוסייה כמגן אנושי לפעולות טרור.
צה״ל ימשיך לפעול בנחישות כנגד ארגוני הטרור המשתמשים בבתי ספר ובמוסדות אזרחיים כמחסה.
הודעה מלפני 12 שעות
 

קוויק

משתמש מקצוען
ברק רביד:

במהלך התקיפה נגד החות'ים בתימן הלילה (ליל החג) השתמש הצבא האמריקני באופן חריג במפציצים אסטרטגיים מדגם B-2, כך הודיע שר ההגנה האמריקני לוייד אוסטין
‏מדובר במפציצים "חמקנים" ארוכי טווח שטסו ישירות מארה"ב וחזרה והטילו פצצות חודרות בונקרים כדי להשמיד חמישה מחסני נשק תת קרקעיים של החות'ים
‏"זו היתה הדגמה ייחודית של יכולתה של ארה"ב לתקוף מתקנים של היריבים שלנו ולא משנה כמה עמוק מתחת לאדמה הם נמצאים", אמר אוסטין
‏בכיר אמריקני ציין כי לבחירה במפציצים ולהפצצת הבונקרים היתה סיבה מבצעית אבל היא גם נועדה להעביר מסר לאיראן על רקע מתקפת הטילים שביצעה נגד ישראל והחשש כי תגיב במתקפה נוספת אחרי שישראל תבצע את פעולת התגמול הצפויה
‏"השימוש במפציצי B2 ארוכי טווח מראה את היכולת של ארה"ב לתקוף מטרות מהסוג הזה בכל זמן ובכל מקום. ארה"ב לא תהסס לפעול כדי להגן על אזרחים ואינטרסים אמריקנים ולהרתיע מפני התקפות נגד אזרחים ונגד בנות בריתנו באזור", אמר אוסטין
מדובר במטוס היקר ביותר שיוצר אי פעם, עלותו היא כ 740 מיליון דולר.
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
רשת BBC:

גופת סינוואר נותרה במקום אחר שזוהתה, עקב חשד למלכודות, ובמקום זאת, חלק מהאצבע הוסר ונשלח לישראל לבדיקה.
רק לאחר שהאזור נבדק ממחבלים ומטענים, הוצאה גופת סינוואר ונלקחה לישראל.
 

002

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
המגישה הבכירה רייצ'ל מדאו בתוכניתה הפופולרית ברשת -NBC, התייחסה לחיסול מנהיג חמאס יחיא סינוואר, וציינה אותו כרגע היסטורי: "מבחינתי, זה היום שבו אני מכריזה שישראל הביסה את חמאס ואת כל מנהיגי הארגון הנפשע."
עכשיו זה ברור לי: ישראל ניצחה את חמאס בנוק אאוט.
בהומור, היא הוסיפה: "אולי עכשיו בעוטף עזה יוכלו סוף סוף להתמקד בשאלות החשובות באמת, כמו איך למצוא את המתכון המושלם לפלאפל!"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ד'

כה דָּבְקָה לֶעָפָר נַפְשִׁי חַיֵּנִי כִּדְבָרֶךָ:כו דְּרָכַי סִפַּרְתִּי וַתַּעֲנֵנִי לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:כז דֶּרֶךְ פִּקּוּדֶיךָ הֲבִינֵנִי וְאָשִׂיחָה בְּנִפְלְאוֹתֶיךָ:כח דָּלְפָה נַפְשִׁי מִתּוּגָה קַיְּמֵנִי כִּדְבָרֶךָ:כט דֶּרֶךְ שֶׁקֶר הָסֵר מִמֶּנִּי וְתוֹרָתְךָ חָנֵּנִי:ל דֶּרֶךְ אֱמוּנָה בָחָרְתִּי מִשְׁפָּטֶיךָ שִׁוִּיתִי:לא דָּבַקְתִּי בְעֵדְוֹתֶיךָ יי אַל תְּבִישֵׁנִי:לב דֶּרֶךְ מִצְוֹתֶיךָ אָרוּץ כִּי תַרְחִיב לִבִּי:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה