ממש ככה.
נשמע לי לא כל כך הגיוני בציבור שלנו, עם שלל מעלותיו וחסרונותיו. יש לנו קודים אחרים של התנהלות בכלל מגוון תחומי החיים וגם בזה לטוב ולמוטב.
גם הערך שיש לעיצוב גרפי מתשנה בהתאם למגזר, ובאיזה מדיה הוא מפורסם. פעם מודעה היתה מודעה בלבד. היום יש לך מודעה לפרינט, אנימציה לואצפ, באנר לחתימה למייל וכו' וכו'. שלא לדבר על אתר.. ..
מענין אותי לדעת באמת מה יש לה באמת להציע לפתור את בעיות הדור של העיצוב הגרפי, ואם זה באמת יכול להיות רלוונטי גם לציבור שלנו.
זה לא נכון.
אני כן יכולה להגיד, שלמדתי הרבה עיצוב ופרסום בחיים שלי, אבל השלב שבו באמת התחלתי להרוויח, הוא כשלמדתי איך לשווק את עצמי.
ויש היום קורסים כאלו לרוב, ניר דובדבני, יוסי לוי וכו'
דבר אחד למדתי - אין דבר כזה אי אפשר בשום מגזר ובשום איזור.
כי אם לביג בוס בעמותה שמתחננת להנחה יש כסף לקאדילק שלו, זה רק ענין של סדרי עדיפות, אם הוא יבין מה התועלת שתצא לו ממה שאת מציעה לו, הוא ישלם יותר מכפול ממה שתכננת לקחת.
אלא מה, אין באמת מקום לחאפרים, את חייבת לתת תועלת משמעותית שהלקוח ירגיש ששווה לו לשלם על זה.
אם אני אומרת ללקוח שלי לצורך הענין שניוזלטר שאני כותבת לו, עשויה להביא לו עוד כ-10,000 שקל לפחות, הוא לא ישלם לי על זה 2,000 שקל? (רק על הכתיבה)
הכל ענין של שיווק נכון.
מעצבים, לכו תלמדו שיווק, אל תאשימו את המגזר החרדי בהערכה הנמוכה כלפי המעצבים כי זה פשוט לא נכון.
אני עובדת בעיקר עם חרדים, ומצליחה בסיעתא דשמיא גדולה.