שיתוף 🌟 תהליך יצירת לוגו בהתאמה אישית 🌟

נחמי קרלבך

https://603d12dfc7cbf.site123.me/
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
לאחרונה זכיתי לעבוד על פרויקט מעניין במיוחד - יצירת לוגו פנים עבור מתכנן פיננסי. בתחילת התהליך יצרתי מספר סקיצות כדי למצוא את הכיוון הנכון, ולאחר מחשבה ודיוק הגעתי לסגנון ייחודי שמפשט את הצורות של הדמות בצורה שמבטאת את מהות המקצוע.
Untitled_Ar1twork.png

2.png
3.png
4.png
5.png


🔹 מה התוצאה משדרת?
הלוגו משדר מקצועיות, אמינות וביטחון - בדיוק מה שמתכנן פיננסי אמור להקרין ללקוחות שלו. מדובר בשילוב מדויק של מינימליזם עם נוכחות מרשימה.
Untitled_Ar1twork.png


אני מאמינה שכשמשקיעים בעיצוב שמותאם בצורה מדויקת ללקוח, מתקבלת תוצאה שמדברת בעד עצמה ומשקפת את הערכים האמיתיים של העסק. אני מזמינה אתכם להציץ בתמונות ולראות בעצמכם איך הלוגו הזה מצליח להעביר את המסר של מקצועיות ואמינות, בדיוק כפי שמתכנן פיננסי צריך.
אם אהבתם את הלוגו, תנו לייק או שתפו את המחשבות שלכם בתגובות! ❤️אשמח לשמוע מה דעתכם.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה