לדעתי הסיבה שקל יותר לצייר מבוגרים, לפחות בסגנון הקווי הזה, היא- שקשה לשמור על המתיקות העדינה, עם עומס של קווים.
רעיון עם אג'נדה.הכלי שמשתמשים בו ליצירת מרקם [פיזי] צריך להיות מעין המרקם המתבקש
לשיער- להשתמש עם מברשת יותר קשה
למראה רטוב- לדלל צבע
למראה אטום ויבש- לתת צבע יבש וכן הלאה
כך אולי גם כאן- לילדים לתת שטריכים קטנטנים, דקים, חלשים, עדינים...
להתאים אופי של שטריך לאופי של דמות-ובעצם, אולי זה לא רק ענין לילדים אלא להתאים אופי של שטריך לאופי של הדמות
וואו, נראה לי שהצלחתי להגדיר את זה נכון וברור [כבר מזמן ההתלבטות הזו מנקרת לי בראש]
תודה על החידודזה לממש את הנקודה שבין פסיכולוגיה לאומנות.
חחחחה אם 40 בצל אז מה בשמש
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: