מידע שימושי תשובה להסתה - אפליה - גזענות - חשוב מאד

מצב
הנושא נעול.

תפילת רבים

משתמש פעיל
ציטוט מכל רגע
(http://kore.co.il/viewArticle/58904)

חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי מ'הליכוד' הגיב לנתונים שפורסמו היום וכתב בדף הפייסבוק שלו: "שימו לב לחוצפה. ככל הנראה, אנשי "ישראל ביתנו" שלחו מאות תלונות נגד הרב הראשון לציון ליחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות. היחידה פנתה לרב להתייחסות למרות שהרב כבר הבהיר את דבריו".

"כנראה שאזרחים רבים לא מודעים לפועלה של היחידה. אני מקווה שלא מדובר רק בניסיון לחסום את חופש הביטוי למי שנמצא בצד הלא נכון של המפה הפוליטית".

"פניתי ליחידה ואני קורא לכם לשלוח לכתובת המייל הזו עכשיו <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> ", קרא ח"כ קרעי לציבור, "תלונות על הסרטון האנטישמי של אלכס קושניר מישראל ביתנו ועל כל התבטאות שתמצאו מצד מחולל השנאה הראשי ליברמן, וחבריו".

"כדי שנהיה במעקב, שילחו עותק מהתלונה גם לכתובת המייל שלי: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> זה חשוב. הפיצו".

הוא סיכם וכתב: "אם ישראל ביתנו החליטו "להטריל" את היחידה הממשלתית הזו, כדאי מאוד להראות שזה לא רציני ולהשיב באותה הצורה".


נא לא לפתוח דיון בנושא, אלא אך ורק ליישם ולשתף......
הפיצו נא!!!
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
בעקבות פרסום [מכוון...] של היחידה המשפטית לתיאום מאבק בגזענות במשרד המשפטים כי התקבלו למעלה מ100 פניות בענין דבר הרב יצחק יוסף לעומת 480 פניות שהתקבלו בכל 2019 מה שמהווה לדבריהם סך חריג

אני מצ"ב את כתובת הדוא"ל של היחידה הנ"ל ומבקש לפנות אליהם בכל עניני אפליה גזענות נגד חרדים סרטוני ח"כ קושניר וכד'

ע"מ שלא יטען שאין תלונות ובכמויות חריגות! לכה"פ 100 תלונות כבר מחר

הנ"ל מבלי להביע דעה/ עמדה האם דבר הרב יוסף היו צריכים להיאמר ומה תועלתם, כי אם ביחס המפלה של היחידה הנ"ל

הכתובת

<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה