כמה אתם כן מוכנים/רוצים להוציא על זה?עברתי על זה ולא רלוונטי. אנחנו מירושלים. תודה!
יש היום בפרוג מערכת בלתי רשמית של חסדים חוצי יבשות. לא קשה היום להביא אופניים ממטולה לבאר שבע. רק צריך לבקש.
כמה אתם כן מוכנים/רוצים להוציא על זה?עברתי על זה ולא רלוונטי. אנחנו מירושלים. תודה!
אני אבדוק עם הבחור שיהיה בריאכמה אתם כן מוכנים/רוצים להוציא על זה?
יש היום בפרוג מערכת בלתי רשמית של חסדים חוצי יבשות. לא קשה היום להביא אופניים ממטולה לבאר שבע. רק צריך לבקש.
הוא צודק. זה החיים. כולנו כאלה.אני אבדוק עם הבחור שיהיה בריא
הוא לא כזה פראייר, רוצה אופניים טובות! (זה גם חלק מתדמית חברתית)
מוצלח בקניות (מבין במבצעים וכו' ולא מטריד בטלפונים כל רגע)הוא צודק. זה החיים. כולנו כאלה.
ולגבי התעסוקה, לדעתי הוא צריך פרוייקט.
וזה יכול להיות בכל תחום שהוא כשרוני בו.
אם הוא יודע לכתוב אז שיעשה סיפורים/שירים.
אם הוא יודע לנגן שישיג כלי נגינה ויעשה אימונים.
אם יש לו המון מרץ והוא גם אחראי. אפשר לתת לו לעשות קניות. בשבילכם. בשביל סבתא. בשביל הבת הנשואה.
באיזה דברים הוא מוכשר? (אם נעים לכם לפרט)
וואו, אז הוא ממש כשרוני. ולא זה ממש לא כמו כל בן ממוצע.מוצלח בקניות (מבין במבצעים וכו' ולא מטריד בטלפונים כל רגע)
בנגרות - הכין מדפים יפים לבית
בשיפוצים - לסייד, לתקן, לקדוח, להבריג, לחורר, לפורר, להרעיש חחח
כמו כל בן ממוצע
נשמע קלאסי לחלוטיןו. נשמע כמו ילד חריג?
ואז יש גם תעסוקה (לו , או יותר נכון לאמא שלו) לנקות אח"כ ...תני לו חוברת מתכונים ותבקשי ממנו להכין את ארוחות הערב
סליחה. באמת סליחה.@משפחת א ברור שת"ת רגיל! ובין הטובים באזורנו. נשמע כמו ילד חריג?
אין לי ילדים אבל "גנבתי" את הרעיון ממךלימדתי את הילדים שלי שכשמשעמם לוקחים דף
רושמים עליו את כל הרעיונות שרוצים
באים אלי עם הדף ואני מקיפה בעיגול את מה שאני מרשה
אני מרגילה אותם כבר מגיל קטן
לצייראו לכתוב את הרעיונות
וככה הם מבינים שהם אחראיים על התעסוקה
זורקת רעיון,תחתרו לאופניים
הוא יגיע לזה במוקדם או במאוחר
חכם הילד הזה..אבל מתחילה להאמין שזה לא השיעמום זועק אלא המטרה שרוצה להגיע אליה
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: