כל הביטויים הנ"ל נושאים איתם גם ערך מוסף מעבר לההפסק הפשוט והיבש של והנה.ועתה ניחזי.
איברא,
אמנם,
אולם,
ודע,
ומעתה י"ל/נראה,
ואכן,
תו י"ל,
כל מילה...ואחרי הכל, הכי קולע: והנה...
והראיה הגדולה לזו, החסר שמורגש בכתיבה תורנית באידיש... שם אין את המלה הזאת, וכל פעם מחדש אני מרגיש עפעס... מנותק מהפסקה הקודמת.ואחרי הכל, הכי קולע: והנה...
כל מילה מיותרתוהנה, הוא היחיד שבא מתוך התפיסה הקודמת להיפוכה.
אך באמת יש בו שימוש יתר הפותח כל משפט יוצא,
ולכן הוא הפך לבנאלי, כמה חבל, אבל הוא לא היחיד.
השימושים מזעזעים גם בכל המילים הנ"ל.
אולי נלמד את זה כאן בדיבוק חברים?האמת אומַר, שאכן אין לי הגדרה מה צריך להיות והיכן, ומשכך לא אוכל להגדיר מה יכול להחליף את מה ומתי.
מי מבין החברים מגיש את מועמדותו לראש החבורה?אולי נלמד את זה כאן בדיבוק חברים?
כמובן, לשם כך נפתח האשכול, לכאורה.אולי נלמד את זה כאן בדיבוק חברים?
לטעמי 'מצינו' מהווה מענה מדויק לאשכול.מצינו
כתבו / כתב
ויתכן
אכן
@מוישה כמובן.מי מבין החברים מגיש את מועמדותו לראש החבורה?
מחילה, אבל ו' החיבור היתרה היא אחד מהחוליים היותר נפוצים בכתיבה התורנית. מותר למשפטים לעמוד בפני עצמם בלי שיהיו קשורים בשרשרת אינסופית, המתחילה במלה הראשונה שבמשפט השני בחיבור ומסתיימת במשפט האחרון. זה כמעט כמו ה'אז', שנלחמו כנגדו ב'כתיב וכתב' בילדותי.להתחיל עם עצם העניין בתוספת ו' החיבור,
וואוזה כמעט כמו ה'אז', שנלחמו כנגדו ב'כתיב וכתב' בילדותי.
שוב, במצינו אין את גורם ההפתעה ושינוי המחשבה הנוצר מ'והנה', הוא מתאים לשינויים פחות דרמטיים, או בכלל לתחילת נושא.לטעמי 'מצינו' מהווה מענה מדויק לאשכול.
מחילה, אבל ו' החיבור היתרה היא אחד מהחוליים היותר נפוצים בכתיבה התורנית. מותר למשפטים לעמוד בפני עצמם בלי שיהיו קשורים בשרשרת אינסופית, המתחילה במלה הראשונה שבמשפט השני בחיבור ומסתיימת במשפט האחרון.
לענ"ד @אפכא מסתברא.מחילה, אבל ו' החיבור היתרה היא אחד מהחוליים היותר נפוצים בכתיבה התורנית. מותר למשפטים לעמוד בפני עצמם בלי שיהיו קשורים בשרשרת אינסופית, המתחילה במלה הראשונה שבמשפט השני בחיבור ומסתיימת במשפט האחרון. זה כמעט כמו ה'אז', שנלחמו כנגדו ב'כתיב וכתב' בילדותי.
נכון.שוב, במצינו אין את גורם ההפתעה ושינוי המחשבה הנוצר מ'והנה', הוא מתאים לשינויים פחות דרמטיים, או בכלל לתחילת נושא.
יש מחברים שחפצים במקצועיות והיצמדות לכל כללי התחביר,
אני מבין שמדברים כאן על דרך אמצע, שבה בהחלט הגזימו עם הווי"ם, לצורך ההבנה הנוחה והקלה צרך לשנות את זה, לא לצורך כללי החיבור.ערכתי ספר למחבר מסויים, והקפדתי על כל כללי העריכה והתחביר.
נכון, אבל יש דרך לעשות את זה בצורה נעימה וחלקה.שבאופן כללי הזרימה היא אחד החלקים הנחוצים ביותר בכתיבה.
יפה מאד.אני הק' משתדל ככל האפשר להימנע מתיבה זו. לצורך כך, אני מעדיף לחלק את המאמר לפרקים [א, ב, וכו'], ובסיום כאשר שוזרים את כל הפרקים לכדי רעיון אחד, שם כבר אפשר להשתמש בהרבה מילים חלופיות מהרשימה דלעיל.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט א'
א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד: