עזרה תמיכה טכנית

.Ana

משתמש פעיל
יש לי A20 של הדרן וכבר שבוע שלם המכשיר לא קולט את הכרטיס sim,
במשך שבוע שלם !!!!! אני מנסה ליצור קשר עם התמיכה, ע"י שליחת מייל, ע"י שליחת פקס (עדיין יש כזה דבר), ע"י השארת תא קולי במערכת של התמיכה,

אין ביכולתי לקבל ולהוציא שיחות, מיילים וואטסאפ, וכן אין ביכולתי ליצור איתם קשר דרך אפליקציית הדרן, הכל בגלל שהוא לא קולט את הסים.
פניתי למרכז שירות הוט והסים תקין הבעיה הוא במכשיר.

יש מישהו שיכול לומר על השירות האדיב שיש להם?
מה ניתן לעשות?
כסף מידי חודש הם יודעים לקחת ומה עם שירות ותמיכה?
 

דגלית

משתמש מקצוען
פנו אליו פה באישי הוא יעזור לכם. תשלחו לו טלפון ומספר מזהה. מנסיון.
 

דירה בבית שמש

משתמש צעיר
השירות של הדרן הוא השירות הכי גרוע בעולם
מנסיון מר יש לי מכשיר של הדרן רק ווייז רק בעיות הוא עושה
כל שני וחמישי מחפש רשת ,נתקע בדיוק בכבישים לא מוכרים ,אין שום תמיכה טכנית בטלפון
דבר הזוי לחלוטין הרי אם המכשיר עובד אני לא צריך תמיכה, תמיכה צריך כשהמכשיר לא עובד ואז אומרים בתקליט בטלפון: "נא לשלוח הודאה דרך אפליקצית שירות ותמיכה " חכמי חלם היו חכמים מהם אם צריך תמיכה זה כי אין רשת אינטרנט ואם אין גם א"א לשלוח הודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה