יש לי A20 של הדרן וכבר שבוע שלם המכשיר לא קולט את הכרטיס sim,
במשך שבוע שלם !!!!! אני מנסה ליצור קשר עם התמיכה, ע"י שליחת מייל, ע"י שליחת פקס (עדיין יש כזה דבר), ע"י השארת תא קולי במערכת של התמיכה,
אין ביכולתי לקבל ולהוציא שיחות, מיילים וואטסאפ, וכן אין ביכולתי ליצור איתם קשר דרך אפליקציית הדרן, הכל בגלל שהוא לא קולט את הסים.
פניתי למרכז שירות הוט והסים תקין הבעיה הוא במכשיר.
יש מישהו שיכול לומר על השירות האדיב שיש להם?
מה ניתן לעשות?
כסף מידי חודש הם יודעים לקחת ומה עם שירות ותמיכה?
במשך שבוע שלם !!!!! אני מנסה ליצור קשר עם התמיכה, ע"י שליחת מייל, ע"י שליחת פקס (עדיין יש כזה דבר), ע"י השארת תא קולי במערכת של התמיכה,
אין ביכולתי לקבל ולהוציא שיחות, מיילים וואטסאפ, וכן אין ביכולתי ליצור איתם קשר דרך אפליקציית הדרן, הכל בגלל שהוא לא קולט את הסים.
פניתי למרכז שירות הוט והסים תקין הבעיה הוא במכשיר.
יש מישהו שיכול לומר על השירות האדיב שיש להם?
מה ניתן לעשות?
כסף מידי חודש הם יודעים לקחת ומה עם שירות ותמיכה?