תמחור מפתחות ערכים

יונתן1

משתמש צעיר
עריכה תורנית
יש כאן מישהו שיודע סדר גודל מחיר לעמוד (מעומד) להכנת מפתח ערכים?

פשוט, כולם רוצים מחיר מראש, ולהתחיל לעשות דוגמא זה גם די מסובך (אתה מתחיל לומר ללקוח שישלח ותבדוק, ובינתיים הוא כבר מוצא מישהו אחר ותשכח ממנו).

לצערי בפעמים שעשיתי מפתחות קבעתי מחיר מראש ע"פ השערה, ויצאתי בשן ועין (איזור 4 שקל לעמוד, ולא ספרתי את השעות שארך בסופו של דבר, אבל לא עבר את ה20 לשעה...).

כמובן כל ספר לגופו וכל נושא לגופו, אינו דומה מפתחות על ספרי מחשבה לספר על עוקצין, אבל כדאי לדעת סדר גודל כדי לשלוף על המקום.

אודה לכולם!
 

מנחם מלוין

משתמש רשום
העיקר כששואלים ממך מחיר זה לא להגיד את המחיר בלבד, אלא לספר לו על שיטות העבודה השונות ולמה השיטה שלך הכי מתאימה לו והכי תועיל לו.
בשביל זה אתה צריך להכיר הן את צרכיהם של לקוחות, הן את צרכיו של הלקוח הזה ובעיקר את שיטות העבודה ואת מעלות השיטה שלך.
אם אתה לא יודע - תלמד, תכיר ותתמקצע.
אחרי שהמזמין יראה את שיטת עבודתך, את אמינותך וזריזותך, ובעיקר שאתה שוחה יפה בתחומך, תוכל לשאול אותו וכי לא שווה לך להשקיע כך וכך כדי לקבל ממש את מה שאתה צריך?

כבר כתבו כאן עשרות פעמים שלא שייך ליצור תעריף אחיד לתחום, התעריף הוא נגזרת של האיכות. ובחירת המזמיך אותך היא נגזרת של השתכנעותו באיכויות שלך.
תגדיר אתה כמה הזמן שלך שווה. כמה אתה צריך.
 

מוישה

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
מאוד קשה לתת כללים.
אני תמיד אומר לשואלים, שאני לוקח בין 8-18 ש"ח לעמוד. תלוי בכמות חומר בעמוד, בסגנון החומר.
ואיך אני מחליט בסוף? פשוט מאוד לוקח 10 עמודים לדוגמא ובודק כמה זמן וכח זה לוקח לי, ולפי זה אני קובע.
 

יונתן1

משתמש צעיר
עריכה תורנית
שאלתי עורך ותיק על הענין, והמחיר שלו מתחיל ב12 ש"ח לעמוד, ויכול לטפס הרבה בהתאם לחומר ולדחיפות, וזה כמובן לישראלים, אבל לפונים מחו"ל לוקח הרבה יותר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיג

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה