תמחור מאמרים מקצועיים

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכת מאמרים מקצועית לאיזה מכון. התמחור הראשני נעשה כבר.
אמנם, התמחור ניתן ליעד מסוים [ לתלמידי המכון].
כעת, ראשי המכון החליטו שהם רוצים למקסם את הרווחים מהכתיבה הזו. ומעבירים את זה לעיתונים, לאתר שלהם, לכל מיני אתרים אחרים שעוסקים בנושא.
שאלתי היא
האם מכיון שיוצא שבסופו של דבר הם לוקחים את זה ג"כ למקומות אחרים וזה משפיע באופן כלשהוא נסתר על הדרישות שלהם על הכתיבה [ לדוגמא - תכניסי מילות מפתח של קידום אתרים ותעשי כותרות משנה רבות מאותה סיבה], וגם אם לא, יש לתמחר את זה באופן אחר?
 

shar

משתמש צעיר
עריכה תורנית
השאלה העיקרית היא איזה רמת התקשרות של עורכים מדובר, בעיקרון לבעלים (קרי בעלי המכון, מחברים, וכו') יש להם זכות בחומר לכל חפץ שירצו, התשלום לעורך מתוחשב על העריכה גרידא, כל השאר בונוס.
 

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
מה הכוונה רמת התקשרות? כלומר מה שקבענו בהתחלה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיג

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה