תמונות בדפוס אופסט

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אודה מאוד לעונים, אני שמה לב לאיזו תופעה: בכל פעם שאני משלבת תמונה תקינה מבחינת תאורה במודעה שמודפסת בדפוס אופסט היא יוצאת חשוכה, ויש לציין שאלו תמונות שיוצאות מצויין בפיתוח רגיל, מה אני אמורה לעשות למעשה, להבהיר בפוטושופ בצורה קיצונית עבור דפוס אופסט? כי מבחינת החשיפה בצילום עצמו מדובר בחשיפה הרצויה.
 

דוד דנברג

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
בפורום עיצוב גרפי או הדפסה ידעו לענות לך מקצועי יותר.

נתקלתי בזה בעריכת תמונות לספר השיאים, התבקשתי להוסיף בעריכה הבהרה וקונטרסט יותר מהרגיל, כי בהדפסה רגילה זה יצא כהה יותר ... זה כנראה מוכר.
 

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צריך לעבוד בתצוגת אופסט.
לא יודעת איך מגדירים את זה.
 

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אגב אני מגדירה את הצבעים CMYK, אם יש עוד משהו שצריך לעשות אשמח לדעת מה...שאלתי גם בעיצוב גרפי
 

tamiro

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נותנים לגרפיקאים להתעסק בזה

הבאה לדפוס זאת תורה שלמה שכדאי להכיר
אך לא לקחת אחריות

בשביל זה יש גרפיקאים ואנשי דפוס
 

השקעה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
ברור שזה עדיף אבל מדובר פה במשהו שלא משתלם לי לשכור בשבילו מישהו שמבין בזה יותר ממני, זה מודעה שעיצבתי לעצמי והעיצוב חמוד ועושה עבודה טובה רק שביני לבין עצמי אני מתבאסת שיצא חשוך יחסית, לכן אני שואלת אם אפשר לפתור את זה להבא.

אגב אני רואה הבדל גם בין הדפסות שונות של תמונה בלבד על קנווס-במקום אחד יכול לצאת מעולה ובאחר פשוט חשוך- אותה תמונה, אז אני מנסה להבין ממה זה נובע ואיך יודעים איך לסגור.
 

RacheliM

משתמש סופר מקצוען
פשוט תבהירי את התמונה לפני שאת שולחת לעיתון...
אחרי פעם אחת שנופלים עם זה לומדים לפעם הבאה...
 

BlueRay

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
אכן, תמיד צריך להבהיר לפני ההדפסה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה