תמונות אפורות צריך כרומו?

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
שלום וברכה
אני רוצה להדפיס ספר שבחלקו יש תמונות בגווני אפור. אני מעדיף להדפיס על נייר רגיל כדי לחסוך בעלויות, האם זה שייך? התמונות יצאו באיכות נורמלית או גרועה?
תודה מראש
 

רחלי ר

משתמש מקצוען
תדפיס דף בודד במדפסת רגילה ותחליט אם זה שווה לך את החסכון
(אגב, תבדוק כמה הצעות מחיר, כי אני שמעתי שמרוב שהכל נעשה היום בכרומו, בתי דפוס כבר לא נותנים הנחה משמעותי על נייר נ"ע, זה יוצא אותו דבר או כמעט אותו דבר)
 

דפוס מיקוד

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מדפסת רגילה זה מדפיס באותה איכות בדיוק כמו לוחות של בית דפוס ?
ברור שלא, זו בדיקה בלתי רלוונטית.

לא פירטתם לגבי הכמות,
אם זו הדפסה דיגיטלית אין שום יתרון לנייר כרומו מבחינת איכות הדפסה,
ההדפסה בדיגיטלי איכותית באותה מידה על כרומו או נטול עץ.
אם זו הדפסת אופסט, אכן יש יתרון מסוים לכרומו, בעיקר כשמדובר על שטחי צבע.

unnamed.gif
 

נקי_כפים

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
כפי שכבר כתבו פה לפני: נייר כרומו זול משמעותית מנייר נ.ע.. מצד שני בדרך כלל משתמשים בכרומו במשקל גבוה יותר באופן יחסי מאשר בנ.ע. כך שבסופו של דבר המחיר מתאזן.

ההדפסה בש/ל על נ.ע. זולה במעט מבכרומו אבל מדובר בפער זניח לחלוטין.

בשורה תחתונה אם אין לך בעיה של משקל הספר ברור שלעמודי תמונות עדיף כרומו. הוא פחות נסתם ורשתות יוצאות הרבה יותר יפה (ואם בעת עשיית הלוחות ידעו שמדובר בכרומו הלוח יהיה בעל LPI גבוה יותר)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  37  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה