תמונה לא ממש לבנה כמו שרציתי...

Y

yossmor2

אורח
נכתב ע"י shani20;598228:
אה באמת? לי יש רק צמצם 4. זה הכי נמוך שיש לי בעדשה.

ממש פיספסת את הרעיון,

המונח שני צמצמים יותר או פחות מתייחס לזמן הצילום,
כלומר עוצמת הפלאשים יהיו כאילו הצמצם פתוח בעוד שני סטופים (חזקים יותר).

זה לא יפתור לך את הבעיה לגמרי במצבים בהם תצלמי גוף מלא כי אז הריצפה תהיה אפרורית.

בקיצור, ככה:

:) גזור ושמור....


שתי מטריות אטומות המיועדות לרקע בלבד מכוונות על עוצמה גבוהה בשני סטופים מהמטריה ו/או הסופטבוקס של האובייקט.​

צריך לשים לב היטב שתאורת הרקע לא תאיר את האובייקט אלא תהיה מכוונת לרקע בלבד.​

כמו"כ קיימים עוד סטים המאפשרים את שריפת הרקע, אבל מדובר כבר בציוד כמו סופטבוקס מסוג אוקטבוקס מעל האובייקט וכו'.​
 

קבצים מצורפים

  • WhiteBackground.jpg
    KB 156.3 · צפיות: 12

לשם שינוי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
גזרתי ושמרתי.
רק, 4 פלאשים זה לא הרבה מידי?
 

twiti

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
תלוי מה את מצלמת עם את רוצה להוסיף לדוגמה תאורת שיער אז 4 זה קצת
 

גרפיתי

משתמש רשום
אם יש לך שטח גדול את יכולה לפתוח את הרקע על שטח גדול ולהרחיק מאד את המצולם מהרקע ולשים פלש מאחורי הרקע קצת במרחק ממנו על עצמה גבוה עם סופטבוקס וזה שורף יפה את הרקע (עם נפילות קלות בצדדים)ולא נותן פליירים על המצולם.
מקדימה כמעט באמצע פלש עם סופטבוקס ורפלקטור והתמונה ממש יפה.
אבל היום אני לא חושבת שיש צלם שמגיש תמונה בלי לעבור עליה בפוטושופ.
 

shani20

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י גרפיתי;598644:
אם יש לך שטח גדול את יכולה לפתוח את הרקע על שטח גדול ולהרחיק מאד את המצולם מהרקע ולשים פלש מאחורי הרקע קצת במרחק ממנו על עצמה גבוה עם סופטבוקס וזה שורף יפה את הרקע (עם נפילות קלות בצדדים)ולא נותן פליירים על המצולם.
מקדימה כמעט באמצע פלש עם סופטבוקס ורפלקטור והתמונה ממש יפה.
אבל היום אני לא חושבת שיש צלם שמגיש תמונה בלי לעבור עליה בפוטושופ.

הבעיה שיש לי סטודיו קטן שלא מאפשר לשים 4 פלאשים זה נורא צפוף ואני משתמשת רק ב2 פלאשים.
 

שלמה

משתמש מקצוען
הבעייה בתמונה המקורית שהעלו כאן, היא שאין מצב שתאורה שמכוונת לעבר הצלמים תשרוף את הרקע הלבן. להסביר מה זה "חוק הריבוע"?

יוסי.
בשביל להאיר את הרקע, עדיף "כוורת" מאשר מטריות שחורות.
אם מדובר על בד, אפשר לשים פלש חלש מאחורי הרקע. לכיון הקיר
 
Y

yossmor2

אורח
נכתב ע"י שלמה;598799:
הבעייה בתמונה המקורית שהעלו כאן, היא שאין מצב שתאורה שמכוונת לעבר הצלמים תשרוף את הרקע הלבן. להסביר מה זה "חוק הריבוע"?

יוסי.
בשביל להאיר את הרקע, עדיף "כוורת" מאשר מטריות שחורות.
אם מדובר על בד, אפשר לשים פלש חלש מאחורי הרקע. לכיון הקיר

קודם כל, תסביר בשמחה מהו חוק הריבוע,
לגבי הכוורת, כאשר נצלם פורטרט, הכוורת אכן תוכל למקד את התאורה, בצילום גוף מלא המטריות האטומות יתנו תאורה גם לרקע וגם לריצפה.
 

שלמה

משתמש מקצוען
חוק הריבוע זה ככל שמתרחקים ממקור האור, אז מקור האור גדל פי 4 ונחלש ב4.
לכן, אם מקור האור נמצא קרוב יותר למצולם, אז במרחק שאחורי המצולם האור ייחלש ב4.

מטריות שחורות אולי זה דבר נחמד בהארת הרקע, אבל יהיה יותר קשה לשלוט על זוית התאורה שתחזור מהרקע לצלם.
לפעמים, החזר האור מהרקע הלבן כלפי המצלמה יוצרת סוג של אובך עד כדי שבירת חדות.
 

צל99

משתמש פעיל
שכחת מילה אחת.
כשמתרחקים פי 2 אז העוצמה חלשה פי 4.
 

asterisk

משתמש צעיר
D I G I T A L
דיון מרתק.. במיוחד למי שמצלם רק דרך האייפון...
 
Y

yossmor2

אורח
נכון, החוק אומר שיש "נפילה" או יותר נכון ניחות ריבועית של האור כל מטר.
ונכון ואור חוזר יגרום לאפרוריות/חלביות (פלייר) לא נעים בתמונה.
יחד עם זה יש חוק נוסף האומר שאור חוזר בדיוק בזוית שבה הוא פוגע, כלומר אם המטריות נמצאות בזוית 45 מעלות לרקע האור יוחזר ב 45 מעלות מהרקע (סה"כ 90 מעלות) כך שלפי הדיאגרמה שמצויירת לעיל, הצלם לא יקבל את האור החוזר.
בנוסף, גם כוורת לא תועיל במקרה שהתאורה לא תהיה מכוונת נכון...
 

photosbyrik

משתמש פעיל
צילום מקצועי
אני כן רוצה לציין שאני מישתמשת במטריות שחורות כמו בתמונה ולא חוזר לי אור למצלמה בכלל.
 

twiti

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י yossmor2;598955:
נכון, החוק אומר שיש "נפילה" או יותר נכון ניחות ריבועית של האור כל מטר.
ונכון ואור חוזר יגרום לאפרוריות/חלביות (פלייר) לא נעים בתמונה.
יחד עם זה יש חוק נוסף האומר שאור חוזר בדיוק בזוית שבה הוא פוגע, כלומר אם המטריות נמצאות בזוית 45 מעלות לרקע האור יוחזר ב 45 מעלות מהרקע (סה"כ 90 מעלות) כך שלפי הדיאגרמה שמצויירת לעיל, הצלם לא יקבל את האור החוזר.
בנוסף, גם כוורת לא תועיל במקרה שהתאורה לא תהיה מכוונת נכון...

צודק ב100% אני משתמש בשביל לשרוף רקע עם סופטבוקס שיורד מהתקרה בזוית 45 ככל שהסופטבוקס יותר גדול כך שטח התאורה יגדל

עם 2 פלאשים תינסי לעבור לחצובה בום בשביל הרקע ותאורה אחד עם סופטבוקס גדול על הילד או ביוטי דיש
 

גרפיתי

משתמש רשום
נכתב ע"י shani20;598792:
הבעיה שיש לי סטודיו קטן שלא מאפשר לשים 4 פלאשים זה נורא צפוף ואני משתמשת רק ב2 פלאשים.

הכוונה בהסבר שלי הייתה רק עם 2 פלשים אחד מאחורה ואחד מקדימה.צריך רק אורך ולא רוחב של מקום.
 

שלמה

משתמש מקצוען
נכתב ע"י גרפיתי;599603:
הכוונה בהסבר שלי הייתה רק עם 2 פלשים אחד מאחורה ואחד מקדימה.צריך רק אורך ולא רוחב של מקום.

תשתמשו במחזירי אור מקלקר או רפלקטורים.
 
Y

yossmor2

אורח
ותשתדלו לא להגזים עם עניין "שריפת הרקע" זה כבר די פאסה...
דווקא רקע מעניין צבעוני/עדין/אלמנטים מיוחדים יכול להפוך את התמונה לבעלת עניין גדול יותר.
 

photosbyrik

משתמש פעיל
צילום מקצועי
נכתב ע"י yossmor2;599988:
ותשתדלו לא להגזים עם עניין "שריפת הרקע" זה כבר די פאסה...
דווקא רקע מעניין צבעוני/עדין/אלמנטים מיוחדים יכול להפוך את התמונה לבעלת עניין גדול יותר.

יש לי 12 צבעי רקעים ו90 אחוז מהזמן בסטודיו אני עם לבן ואני לא חושבת שהתמונות שלי הם פאסה :)
 
Y

yossmor2

אורח
נכתב ע"י photosbyrik;600099:
יש לי 12 צבעי רקעים ו90 אחוז מהזמן בסטודיו אני עם לבן ואני לא חושבת שהתמונות שלי הם פאסה :)

תתפלאי, הכל עניין של טעם, אני חושב אחרת.
ולטעמי התמונות עם הרקעים הצבעוניים שהעלית לכאן הרבה יותר "חיים".
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה