מידע שימושי תלונה על מבקר באגד

  • פותח הנושא ELO
  • פורסם בתאריך

ELO

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
היי לכולם,

היום נסעתי באוטובוס בי-ם.
במהלך הנסיעה עלה מבקר, לא ממש עקבתי אחריו, אבל שמתי לב שחילק הרבה דוחות (כולם לצעירים).

באוטובוס הבא הוא שוב עלה, וכאן התחלתי לעקוב אחריו... הוא חילק דו"ח ליושבת לצידי מכיוון שתקפה רק עכשיו (כמה מפתיע, היא בדיוק עלתה...) וככה המשיך לחלק לעוד ועוד ילדים כי תקפו רק עכשיו (אחת הנוסעות ראתה אותו ורק וידאה שהיא בטוח שלמה).
בסוף הוא לקח רב קו של בחור בערך בן 14 ו"בלי כוונה" שבר לו את הרב קו ואז נתן לו ג"כ דו"ח כי הרב קו שלו לא עובד (הוא הוציא לו את הצ'יפ).

בקיצור, קלטתי את השיטה שלו הוא פונה לילדים וככה בקלות מפיל אותם בפח שלו...

תיעדתי את הדוחות שנתן ואני רוצה להתלונן עליו. למי פונים?
 

0556667474

משתמש רשום
אפשר לפתוח תלונה באתר של משרד התחבורה אבל זה קצת מסובך אם יודעים את החברה שמעסיקה אותו אפשר לפנות ישירות לחברה אגב אם רוצים שזה יעבוד יותר מהר אפשר לשלוח לאחד מאתרי החדשות אם טשטוש פנים כמובן זה עובד מאוד מהר בהצלחה
 

מביטה

משתמש פעיל
פעם הבאה, אם כבר תקפת תפני לעזרת וישועת הילד. וגם תודה שהעלת לי את המודעות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה