חרבות ברזל תיעוד מהמלחמה

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לבקשת רבים, אנו מבקשים שלא להעלות תמונות וסרטונים מהמלחמה באשכולות האחרים.

האשכול נועד להעלאת קבצי סטילס אודיו ווידאו,
לא לתגובות שרשרת, עדכונים ודיונים, בשביל זה יש מקומות אחרים.

כמה כללים מחייבים לפני השתתפות באשכול:
  • אין להעלות תמונות שאין העין סובלת.
  • אין להעלות תמונות נשים.
  • אין להעלות תמונות הנוגדות את הצנזורה.
  • אין להעלות תכנים של האויב המכילים "לוחמה פסיכולוגית", כמו סרטונים ותמונות של החמאס וכדו'.
  • תמונות מרובות יש להכניס לספוילר, ולכתוב מפורש אם זה לא לבעלי לב חלש.
  • תמונות מחבלים יש להעלות בספוילר בלבד!
  • אין להספים את האשכול עם הודעות "אפשר בזיפ" "חסום" "אפשר בקובץ" וכדו'.

    הודעה בניגוד לכללים אלו, תגרום לחסימה מיידית מהאשכול.

הוספנו אפשרות דירוג:
  • דירוג חיובי - להודעה מיוחדת, ששווה לנעוץ אותה גבוה.
  • דירוג שלילי - להודעה כפולה או שנוגדת את כללי הפורום.
    אין להשתמש בדירוג השלילי כדי להביע רגשות כלפי הודעה קשה ככל שתהיה כל עוד היא עומדת בחוקי האשכול.

בתקווה לבשורות טובות!
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

הרבי מסאטמר תקף בחריפות את נטורי קרתא: "מחזקים את הרוצחים"​

האדמו"ר מסאטמר יצא הלילה בחריפות כנגד פעילי 'נטורי קרתא' שחצו כל גבול בשבועות האחרונים וחברו לשונאי ישראל ולמרצחים בהפגנות. האזינו להקלטה המלאה מדבריו של הרבי מסאטמר. "זה חילול שם שמים נוראי לחזק רוצחים בשם התורה הקדושה ושם שמים"​


צפה בקובץ המצורף videos6551e7197cf2cfile_12681.mp4

האדמו"ר מסאטמר נשא אתמול (ראשון) דברים חריפים כנגד אנשי 'נטורי קרתא' המפגינים ותומכים בחמאס.

האדמו"ר אמר: "יש כאלו שאין להם שום מסורת אבות, עושים פעולות באופן עצמאי, כי הם חושבים שהם מבינים יותר מהצדיקים הקודמים", אמר הרבי בחריפות.

"בימים של רבינו זצ"ל (רבי יואל מסאטמר זצ"ל) גם חשבו שהם מבינים יותר טוב מרבינו הקדוש זצ"ל. ולרבינו זצ"ל היה צער גדול מזה, והוא דיבר כמה פעמים נגד המעשים שלהם".

"רואים לצערנו כמה רחוק הם התרחקו (מהדרך) הם מסתובבים בעולם ביחד עם הערבים, עם אלו שצועקים בלי שום בושה שמחזקים את מעשי הרציחות, הם הולכים איתם בראש כל חוצות עם השטריימל והחליפה וצועקים ביחד עם שונאי ישראל ורוצחי נפשות. זה חילול שם שמים נוראי לחזק רוצחים בשם התורה הקדושה ושם שמים".

"רואים כשאין הוראה מדעת תורה, מצדיקים קודמים מאבדים את זה, ואין שום גבולות. צריכים להחזיק ולשנן רק מה שקיבלנו זה נר לרגלינו, ובלי זה אסור לנו לזוז".

יצויין כי המגזר החרדי בכללותו מאז ומעולם לא ראה את אותם תמהוניים, אנשי אותה קבוצה שולית וסהרורית כחלק אינטגרלי ממנו, מלבד העובדה שבימים כתיקונם חיציהם הרעילים מופנים כלפי גדולי ישראל די בכל אתר ואתר.

משה וייסברג - בחדרי חרדים
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים

צלם של רשת אלג’זירה הצליח לתפוס בשידור חי ירי פלסטיני לעבר טנק ישראלי הנמצא ברחוב עמר אלמח’תאר – הרחוב הראשי של העיר עזה.

לא נראה שהטנק ניזוק באופן מיוחד.
מה שבהחלט מעניין הוא שעל הרחוב המרכזי של העיר עזה יש עומס תנועה שנגרם מטנקים ישראלים…


קרדיט: אבו עלי אקספרס
צפה בקובץ המצורף TelegramWP53569.mp4
 

קבצים מצורפים

  • TelegramWP53569.zip
    3.2 MB · צפיות: 100

רוגעל'ה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי

המכה האנושה שספג חמאס: מאות מחבלים ומפקדים חוסלו​

חיסול הדרגים הפיקודיים של חמאס והתמקדות בסיכול תשתיות טרור והתווך התת קרקעי | כך ממשיך צה"ל לסכל ולפגוע בגדודי ארגון הטרור חמאס | כל הפרטים​


צפה בקובץ המצורף videos655252aeb7844file_12688.mp4
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
ע׳, מילואימניק של יחידת מגלן, הוקפץ למילואים עם תחילת המלחמה. כמה ימים אחרי נולדה בתו הבכורה דניאל. לרגל חתונתו של אחד מחברי הצוות, הגיעו אתמול גם בני משפחתם של הלוחמים, בהם אשתו ובתו של ע׳ - שניצל את ההזדמנות להתחבק עם בתו דניאל הקטנה.... כמו אבא גאה ❤
צה"ל - צבא ההגנה לישראל.
1699880930626 (1).jpg
 

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
בלת"ק

שהמחבלים לא ישמעו: האב נאלץ לחסום את פיה של בתו האוטיסטית​

סיפורה של משפחת ברעד מקיבוץ ניר עוז הוא לא פחות ממצמרר: "חיכינו 12 שעות בממ"ד עד שהצבא יגיע להציל אותנו" כאן

“אני שומע ירי מנשק אישי, זה רעשים שאני לא רגיל אליהם”, שיחזר אייל ברעד, תושב קיבוץ ניר עוז, את רגעי האימה של בוקר ה-7 באוקטובר בראיון ליפעת גליק בכאן 11. “לאחר מכן התקבלה הודעה מאיש הצוות בכיתת הכוננות שיש יריות בקיבוץ, שקרא לנו לנעול את דלתות הממ”ד”. ברעד ואשתו הם הורים לשלושה ילדים, ביניהם רותם בן השנה וחצי, אלמוג בת ה-4 וכרמל בת ה-6, שאובחנה על הרצף האוטיסטי.

בשעה שש וחצי בבוקר, עם הישמען של האזעקות הראשונות, פנתה המשפחה, המתורגלת לירי טילים, לממ”ד. לא עבר המון זמן עד שהבינו שמדובר באירוע אחר לגמרי. מצלמת אבטחה שהתקין ברעד מספר ימים לפני חדירת המחבלים, תיעדה דקה אחרי דקה את הגעתם למקום מגוריו, את חטיפות תושבי הקיבוץ לעזה ואת ההתקרבות של המחבל לדלת ביתו. את הכל הוא ראה דרך מסך הטלפון שלו – בזמן אמת.

ברעד הבין באותו הזמן שהוא חייב לשמור על השקט כדי להבטיח את הישרדותה של משפחתו. “אמרתי להם שאם לא נהיה בשקט, אנחנו נמות”, סיפר. עם זאת, דבר פשוט כמו לשמור על השקט בסיטואציה כל כך מחרידה, היא משימה בלתי אפשרית עבור אנשים על הרצף, ומהר מאוד הבין ברעד כי עם בתו, כרמל, זו תהיה משימה בלתי אפשרית. “אני אומר לה להיות בשקט, מסמן לה עם היד, והיא חושבת שזה משחק. היא המשיכה לעשות רעש, אז תפסתי אותה והחזקתי אותה ביד וחסמתי לה את הפה”.​

12 שעות של אימה בתוך הממ”ד

הקושי האמיתי עבור ברעד היה הפחד שיפגע בבתו, שלא מבינה את הסיטואציה הקשה: “אחד הדברים שפחדתי ממנו הכי הרבה זה שיישבר משהו (בינינו – א”ח), שעכשיו במקום אבא אוהב, אני אהיה אבא אלים. זה מה שחנק אותי באמת”. ברעד העיד כי פחד לחנוק את כרמל, או לגרום לה נזק ממשי, אז בשלב מסוים הרפה את אחיזתו מפיה וקיווה לטוב.​

צילום ממצלמת האבטחה של משפחת ברעד בקיבוץ ניר עוז, בוקר ה-7 באוקטובר
צילום ממצלמת האבטחה של משפחת ברעד בקיבוץ ניר עוז, בוקר ה-7 באוקטובר
אייל ברעד. צילום מסך
אייל ברעד
תוך כדי רגעי האימה הקשים האלו של משפחת ברעד בתוך הממ”ד, מחבלים של החמאס ממשיכים לבזוז, להרוג, לחטוף ולשרוף בתים בניר עוז. רק אחרי 12 שעות בתוך המרחב המוגן הגיעו כוחות צה”ל והוציאו משם את כל המשפחה. לקח עוד יממה שלמה עד שהגיע ברעד ומשפחתו למקום מבטחים.

בסביבה הקרובה של המשפחה, רבים נרצחו או נחטפו. “החיים שלי זה לא החיים שלי כבר”, העיד אב המשפחה בצער עמוק. “מה שבניתי עשיתי ורציתי – אין יותר. איך אני יכול לחזור עם המשפחה שלי לכאן אחרי מה שקרה?”.​
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה