eliezer
מהנדס בינה מלאכותית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
שלום רבותי!
אשמח לעצה בתחום שהכי קשה לי בו:
העבודה מול הלקוחות... והתיאום צפיות מולם.
למעשה:
עשיתי מזמן בעודני ירוק כאתרוג כרתי, חוברת מסוימת.
כעת בא אלי הלקוח לבקש מהדורה בתרא.
כמובן תוך כדי תקנתי לקויים עיצוביים. כגון פונט שונה לכותרת. מתוך "הגדלת ראש".
וכעת ששלחתי לו להגהה, כועס עלי הנ"ל מדוע שיניתי העיצוב בלי להודיע.
מה דעתכם האם אכן צריכים לעשות ראש גדול ואי אפשר להודיע ללקוח על כל שינוי בקוצו של יוד, שאחרי הכל אני המעצב, לא רק הפועל גרפיקה שלו...
או שמא הוא צודק וכל שינוי כל חייבים לומר?
אני נבוך בזה. אשמח לעצה טובה.
אשמח לעצה בתחום שהכי קשה לי בו:
העבודה מול הלקוחות... והתיאום צפיות מולם.
למעשה:
עשיתי מזמן בעודני ירוק כאתרוג כרתי, חוברת מסוימת.
כעת בא אלי הלקוח לבקש מהדורה בתרא.
כמובן תוך כדי תקנתי לקויים עיצוביים. כגון פונט שונה לכותרת. מתוך "הגדלת ראש".
וכעת ששלחתי לו להגהה, כועס עלי הנ"ל מדוע שיניתי העיצוב בלי להודיע.
מה דעתכם האם אכן צריכים לעשות ראש גדול ואי אפשר להודיע ללקוח על כל שינוי בקוצו של יוד, שאחרי הכל אני המעצב, לא רק הפועל גרפיקה שלו...
או שמא הוא צודק וכל שינוי כל חייבים לומר?
אני נבוך בזה. אשמח לעצה טובה.