תחרות טקסטורות, שיידינג ורינדור

  • פותח הנושא EB3D
  • פורסם בתאריך

EB3D

משתמש רשום
אני רוצה להציע את המודל הזה לרינדור -
תגידו מה דעתכם. הוא יגיע ללא שיידרים וטקסטורות, אבל עם פריסת UV.

התחלתי מפרח אחד, ממודל קיים של evermotion, ושיכפלתי והתאמתי לסצינה הנוכחית. המטרה היתה ללמוד ולשחק קצת עם מנוע הרנדור של וי ריי למאיה. אפשר לראות את ההתקדמות, האיטית והמתסכלת, בבלוג שלי.
אני התבססתי על רפרנס של צייר הולנדי מפורסם (Dael אפשר לראות את התמונה פה), אבל אתם כמובן יכולים לעשות כרצונכם.

אדמינים ומנהלי הפורום - איך כדאי לעשות את זה? האם אפשר להוריד את המודל ישירות מהאתר פה? אני חושבת שזה ייקל על המנותבים, לא?
 

קבצים מצורפים

  • rosesOcc.jpg
    KB 255 · צפיות: 10

EB3D

משתמש רשום
שמעתי עליו הרבה דברים טובים, ודיברתי עם כמה מחברי הפורום שאמרו שהם רוצים גם ללמוד אותו יותר ברצינות. אז ניצלתי את הימים הראשונים של ספטמבר כדי להתחיל לשחק.

בינתיים אני מאד מרוצה! הדברים עובדים, הכל קל... בעיקר אחרי מנטל ריי.
וכל השנים ראיתי עבודות מדהימות שעשו עם 3DMax ולא האמנתי איך יכול להיות שלוקח לי כל כך הרבה זמן עבודה ואני לא מצליחה להגיע לקרסוליים של אותם דברים.
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
האם אמת ונכון הדבר שאפשר להגיע איתו לתוצאות טובות בפחות זמן ממנטל ריי?
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
אני יגיד את זה עוד הרבה פעמים אבל זה לא יעזור
פשוט תעזבו את מנטול ריי ותחסכו לכם הרבה הרבה חיי אדם
יש את V-RAY שהוא מצויין ויש עוד מנועים טובים כמו אוקטן רנדר, אינדינגו, לוקס-רנדר, טיאה ועוד הרבה אחרים שנותנים תוצאות מעולות בלי להשתגע הרבה וכמה שתמדל טוב בסוף מה שקובע זה הרינדור
 

נחמי ווייס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
סליחה על הבורות, אני פשוט די מתחילה, מה הם מנטל ריי ושארק מנועי הרינדור? הם הגדרות בdisplay render?
 

EB3D

משתמש רשום
נחמי ווייס - אל תתנצלי! כולנו לומדים פה, כל הזמן. ושאלות הן הדרך היחידה להחכים ולהשתפר.
מנועי רנדור הם פשוט דרכים "לצלם" את האנימציה, או את המודלים או את שאר הירקות שאנחנו מייצרים בתוכנות השונות. כל תוכנה באה עם מנוע רנדור משלה, ויש מנועים חיצוניים שניתן להתקין בנפרד.
מנוע רינדור כולל למשל סוגים שונים של תאורה, שיידרים מיוחדים ומצלמות.

IP6 - הוא לא מהיר יותר (לדעתי) בזמני רנדור, התכוונתי שהוא מהיר כי הוא יותר אינטואטיבי ממנטל ריי, אז קל יותר להבין איך להגיע לאפקט הרצוי. דווקא נושא האופטימיזציה קשה לי, אבל אני גם עוד לא ממש מכירה את המנוע.

TREW - אני דווקא לא מסכימה. אני חושבת שוי ריי, הוא מנוע שיודע לעשות דברים מסויימים מצוין. אם רוצים לעשות אור שמש ריאליסטי בשניות, הוא נפלא. אם רוצים להגיע למן מראה כזה של הדמיות אדריכליות הוא נהדר, אבל הוא כמו מאיה סופטוור במובן זה שהוא לא מדוייק פיסיקלית, ולכן ברגע שאתה רוצה אפקט, שלא מגיע מוכן מן הקופסא, לך תשבור עכשיו את הראש...

מנטל ריי הוא בלי שום ספק סוג של עונש. אבל אחרי שמתרגלים אל השגעונות שלו, כמעט אין דבר שאתה לא יכול לעשות. אין לו שום אפקט מוכן מן הקופסא, אבל כן יש לו את היכולת לבנות כל דבר שעולה על דעתך.
ואם אינך מסכים איתי, נסה לרנדר למשל טבעת יהלום ריאליסטית בוי ריי, או במאיה סופטוור, או אפילו ברנדר מן. פשוט אי אפשר. ומה שכן מצליחים נראה גרוע מאד.
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
להתמקצע במנטל ריי זה חובה למי שירצה בעתיד לעבוד בסטודיו כי אם עובדים בסטודיו עם מאיה המנוע רנדר כנראה יהיה מנטל ריי כי הוא מגיע מובנה עם התוכנה, לפי מה שאני ראיתי בסטודיואים ברחבי הארץ שמשתמשים במאיה המנוע רנדר הוא מנטל ריי, כן, יש גם כאלה שמשתמשים במקסוול אבל הוא מנוע רינדור מאוד איטי למרות שהתוצאות שלו חבלזיות, מי שעובד בבית יכול לעבוד באיזה מנוע רנדר שהוא רוצה אבל כשיגיע לסטודיו תהיה לו בעיה. גם באנימציה מנטל ריי יותר טוב כי יש לו פחות פליקרים מהתאורות, כך שלעזוב את מנטל ריי בכלל לא נראה לי דבר חכם.
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
אוקיי אדית אז מה את ממליצה? שלחי לי את הרעיון מפורט -בפרטי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ג

א מִזְמוֹר לְדָוִד בְּבָרְחוֹ מִפְּנֵי אַבְשָׁלוֹם בְּנוֹ:ב יְהוָה מָה רַבּוּ צָרָי רַבִּים קָמִים עָלָי:ג רַבִּים אֹמְרִים לְנַפְשִׁי אֵין יְשׁוּעָתָה לּוֹ בֵאלֹהִים סֶלָה:ד וְאַתָּה יְהוָה מָגֵן בַּעֲדִי כְּבוֹדִי וּמֵרִים רֹאשִׁי:ה קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶקְרָא וַיַּעֲנֵנִי מֵהַר קָדְשׁוֹ סֶלָה:ו אֲנִי שָׁכַבְתִּי וָאִישָׁנָה הֱקִיצוֹתִי כִּי יְהוָה יִסְמְכֵנִי:ז לֹא אִירָא מֵרִבְבוֹת עָם אֲשֶׁר סָבִיב שָׁתוּ עָלָי:ח קוּמָה יְהוָה הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהַי כִּי הִכִּיתָ אֶת כָּל אֹיְבַי לֶחִי שִׁנֵּי רְשָׁעִים שִׁבַּרְתָּ:ט לַיהוָה הַיְשׁוּעָה עַל עַמְּךָ בִרְכָתֶךָ סֶּלָה:
נקרא  29  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה