תח"צ תחבורה ציבורית לירושלים בשושן פורים

חגיתי

משתמש מקצוען
נראה לי בירושלים האוטובוסים העירונים היו קצת סיוט, היה מפוצץ ולא מתוגבר
ומישהו יודע למה קו 75 החליט לא להיכנס לתחנה מרכזית ב5 בערב? זה היה מתוכנן? מכוון הרנוף, בכניסה לעיר הנהג הודיע שלא נכנס לתחנה מרכזית והתחנה הבא היא יפו מרכז
ואז היינו צריכים לרדת מהאוטובוס וללכת הרגל לתחנת יצחק נבון
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
שוב הכביש היה מלא בעיקר ברכבים פרטיים, ומבדיקה אישית שלי רוב הרכבים עם הנהגים החרדיים שנפגשתי בהם גם בהלוך וגם בחזור היו עם מקומות ריקים, חלקם היו עם אדם אחד בלבד ברכב.
 

L1234

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
לא היה אוטובוסים לכיוון גבעת התחמושת
אנשים נסחבו ברגל מאיזור בעלז, סורצקין וכו' - עם ילדים קטנים - כמעט שעה ואפילו יותר.
נכון החניון עצמו היה מסודר מאוד
אבל לא היה תחבורה בתוך העיר.
לדוג'
ברחוב ירמיהו ליד גור - עמדו אוטובוסים מוכנים לקלוט את הציבור - אבל מצד שני - חסמו את המעבר לשאר האוטובסים ומכוניות שהיו אמורים לעבור שם.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן ברדיו 'קול ברמה' על הצלחת מבצע פורים: "בהנחיית שרת התחבורה מירי רגב, החל מתחילת המבצע ועד לסיומו, כל בכירי משרד התחבורה, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית וצוות תכנית אב לתחבורה ירושלים איישו את החמ״ל, יחד עם נציגים של משטרת ישראל ונציגים של כל מפעילי התחבורה הציבורית, שדאגו שהאוטובוסים יחכו לנוסעים ולא ההיפך".

עוד ממנכ"ל משרד התחבורה למשי וגדלוביץ ב'קול ברמה': "כהפקת לקחים משנה שעברה ובהנחיית שרת התחבורה, הפעלנו מודל חדש של 7 מתחמים ברחבי העיר ששמשו כטרמינלים כדי להרחיק את העומסים ממרכז העיר. בשונה מכל שנה התווסף אירוע העדלאידע שהתנהל על ציר הרכבת הקלה והוסיף גם הוא לאתגר, אך תודות לשיתוף הפעולה של כלל הגורמים, משטרה, עירית ירושלים ובפרט של הציבור, עברנו את המבצע בהצלחה".
 

גימפעל

משתמש מקצוען
לא היה אוטובוסים לכיוון גבעת התחמושת
אנשים נסחבו ברגל מאיזור בעלז, סורצקין וכו' - עם ילדים קטנים - כמעט שעה ואפילו יותר.
נכון החניון עצמו היה מסודר מאוד
אבל לא היה תחבורה בתוך העיר.
לדוג'
ברחוב ירמיהו ליד גור - עמדו אוטובוסים מוכנים לקלוט את הציבור - אבל מצד שני - חסמו את המעבר לשאר האוטובסים ומכוניות שהיו אמורים לעבור שם.
היה רכבת קלה.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אבל לא היה תחבורה בתוך העיר.
קו 668, בתדירות די גבוהה
פעל כקו סיבובי במסלול של קו 68 מגבעת התחמושת, שדרות אשכול, בר אילן, ירמיהו, שמגר, תחנה מרכזית, וחזור באותו מסלול
 

דבורה-

משתמש צעיר
שוב הכביש היה מלא בעיקר ברכבים פרטיים, ומבדיקה אישית שלי רוב הרכבים עם הנהגים החרדיים שנפגשתי בהם גם בהלוך וגם בחזור היו עם מקומות ריקים, חלקם היו עם אדם אחד בלבד ברכב.
אנחנו עברנו בתחנות, רצינו לקחת טרמפיסטים ולא הייתה דרישה. התחנות היו ריקות
רק בלילה שמענו שכולם היו בגבעת התחמושת, ושם היו להם אוטובוסים

בקיצור, אין מושלם... אבל המסקנה לפורים פ"ה היא גם תגבור התחבורה העירונית. (פקקים יהיו, לא יעזור כל פתרון)
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
קו 668, בתדירות די גבוהה
פעל כקו סיבובי במסלול של קו 68 מגבעת התחמושת, שדרות אשכול, בר אילן, ירמיהו, שמגר, תחנה מרכזית, וחזור באותו מסלול
הבעיה שלא היתה הסברה במודיעין עילית על האפשרות של השאטלים ואפשרויות הגישה לגבעת התחמושת.
היה רק בעיתון "יתד" בתוך כל המלל הקטן לגבי ירושלים
וחבל.
היה צריך לעשות הסברה, "איך מגיעים לגבעת התחמושת"
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
הבעיה שלא היתה הסברה במודיעין עילית על האפשרות של השאטלים ואפשרויות הגישה לגבעת התחמושת.
היה רק בעיתון "יתד" בתוך כל המלל הקטן לגבי ירושלים
וחבל.
היה צריך לעשות הסברה, "איך מגיעים לגבעת התחמושת"
בהחלט, הפרסום בעיתונות החרדית היה מצומצם מאוד

גם בבני ברק שרר בלגן כאשר אנשים עלו על החלופה של קו 53 ולא הבינו מדוע הוא נוסע במסלול שונה ולא מגיע ליעד שלהם

גם בחזור מהרכבת - רוב הנוסעים לא ידעו שיש חלופה של קו 53 לכיוון בני ברק שיוצאת ישירות משער היציאה הראשי של תחנת סבידור
 

mf12

משתמש רשום
חיכנו המון זמן ל 668 עם המון אנשים בבנייני האומה ולא הגיע
הגיע קו 68 קטן וכולם נדחסו בו כמו סרדינים בדחיפות ובלאגן..
אולי זה לא היה ככה כל הזמן..
 

דבורה-

משתמש צעיר
בהחלט, הפרסום בעיתונות החרדית היה מצומצם מאוד
לפי דעתי לכל בן אדם שנוסע בתח"צ בעיתוי יוצא דופן כמו פורים צריכה להיות אחריות בסיסית לברר אודות השינויים, זו לא שנה ראשונה שיש שינויים.
היה צריך לעשות הסברה, "איך מגיעים לגבעת התחמושת"
על מה עוד יעשו הסברה? איך לצאת מהבית לנעול את הדלת וללכת לתחנה? אולי איך להטעין ערך צבור?
מי שלא ידע איך מגיעים לגבעת התחמושת זו כבר בעיה אצלו
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
לפי דעתי לכל בן אדם שנוסע בתח"צ בעיתוי יוצא דופן כמו פורים צריכה להיות אחריות בסיסית לברר אודות השינויים, זו לא שנה ראשונה שיש שינויים.

על מה עוד יעשו הסברה? איך לצאת מהבית לנעול את הדלת וללכת לתחנה? אולי איך להטעין ערך צבור?
מי שלא ידע איך מגיעים לגבעת התחמושת זו כבר בעיה אצלו
לא צריך בכלל לעשות הסברה ולא פירסום.
תגיד תודה שהסכמנו שתצא מהבית.

בכלל צריך לבטל את 8787*
ולבטל את כל תקציב הלע"מ

סליחה שכתבתי שאין מספיק הסברה.
 

די

משתמש סופר מקצוען
על מה עוד יעשו הסברה? איך לצאת מהבית לנעול את הדלת וללכת לתחנה? אולי איך להטעין ערך צבור?
מי שלא ידע איך מגיעים לגבעת התחמושת זו כבר בעיה אצלו
לתושב מודיעין עילית בלי אפליקציות תחבורה קשה לדעת איך להגיע ממרכז ירושלים לגבעת התחמושת ועוד עם השינויים של שושן פורים (כמובן אי אפשר בדיוק לסמוך על מוקד המידע הטלפוני של משרד התחבורה שאומרים לך לקחת 3 אוטובוסים כשאפשר ללכת ברגל 2 דקות ואז לקחת אוטובוס אחד)
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים
לתושב מודיעין עילית בלי אפליקציות תחבורה קשה לדעת איך להגיע ממרכז ירושלים לגבעת התחמושת ועוד עם השינויים של שושן פורים (כמובן אי אפשר בדיוק לסמוך על מוקד המידע הטלפוני של משרד התחבורה שאומרים לך לקחת 3 אוטובוסים כשאפשר ללכת ברגל 2 דקות ואז לקחת אוטובוס אחד)
תמיד אפשר לחשוב יומיים לפני ולברר אצל המקומיים איך מגיעים
הפרסום היה ביתד ביום ג כשמעט שבוע לפני שושן פורים
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
תמיד אפשר לחשוב יומיים לפני ולברר אצל המקומיים איך מגיעים
הפרסום היה ביתד ביום ג כשמעט שבוע לפני שושן פורים
לגופו של עניין.
חברת קוים בשיתוף גופי התחבורה פירסמו בכל המקומונים במודיעין עילית על דרכי התחבורה לירושלים?
כעת אני מצפה שגם היו מוסיפים רבע עמוד! איך מגיעים לגבעת התחמושת.
בעיתון יתד נאמן יש כל כך הרבה מידע.
בתוך המודעה על ירושלים בכלל היה שורה שגודלה 2 ס"מ בערך שהיה כתוב בקטן איך אפשר לגשת לגבעת התחמושת.
ודרך המחשב לא היה הכלל אפשר לפענח מה כתוב.
ויש הרבה אנשים שיתד לא קוראים בכלל.
הדרך לתקשר עם הציבור זה דרך המקומונים.

קצת גישה רצינית לציבור גדול לא היה מזיק.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
לנוסעים שנה הבאה מומלץ לנסוע ברכבת

נתוני ה-GPS מוכיחים כי הנסיעה של קו 402 ארכה כ-3 שעות מתחנת המוצא עד לירושלים, לעומת פחות משעה וחצי של נסיעה ברכבת + שאטל בקו 53 מבני ברק לסבידור
מסתבר שלא הרבה בחרו לנסוע ברכבת, ולכן זה מומלץ אבל לא כדאי לצאת עם עגלת תינוק מתחנת נבון, היה תור משמעותי למעלית.
מצ"ב נתוני עולים ויורדים מיום ראשון שלפני פורים ועד שושן פורים
 

קבצים מצורפים

  • עולים יורדים -נבון,סבידור,מודיעין מרכז.xlsx
    KB 7.6 · צפיות: 21

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מסתבר שלא הרבה בחרו לנסוע ברכבת
אני נסעתי ברכבת מסבידור בצהריים, היו לפחות 10 קרונות בשני מערכים שחוברו יחד, והרכבת הייתה מליאה עד אפס מקום, כאשר בכל קרון ישנם מעל ל-100 איש אאל"ט

ניתוח הקובץ שהבאת מעלה כי ממוצע תנועת הנוסעים בתחנות נבון ומודיעין עלה בשושן פורים בין 67% ל- 77% (ביחס לממוצע היומי בימי א-ה בשבוע שקדם לפורים)
לעומת גידול של כ-13% עד 18% בסבידור

אני משער שהפעילות הרגילה של אנשי עסקים ועובדים ירדה בכל התחנות והנוסעים לפורים איזנו את תמונת המצב

1711878584774.png
 

קבצים מצורפים

  • עולים יורדים -נבון,סבידור,מודיעין מרכז עם חישוב ממוצע.xlsx
    KB 11.3 · צפיות: 18
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  109  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה