התייעצות תחבורה ציבורית - הזוי

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
הרעיון בכללותו הוא כזה כשהתחיל הקורונה צמצמו את הקוים הישירים והשאירו את הקוים המאספים וכן צמצמו קוים כפולים כגון 400.401.402.422 צמצמו ל-400.401 וכן 350.351.349. צמצמו ל-350 בלבד וכן הלאה [אמנם הורידו גם עוד קוים ללא כל קשר לדוג' 454.464.474 אך בגדול זה הכיוון]
כשהתחילו לחזור הוחלט קודם כל לתגבר את הקוים הפעילים מכיוון שיש הגבלת נוסעים וכדי שלא יהיה מצב שהאנשים נשארים בתחנות ורק לאחר מכן להוסיף עוד קוים לדוג' קו 350 תמיד היה בתדירות של 15.20 דק' וכעת ביררתי ערב אחד וראיתי שהוא כל 10 דק'
התיגבור ההוא כמובן מגיע על חשבון הקוים שנשארים מושבתים
ובאמת עושים מאמץ של יהיו אנשים שישארו בתחנות אך צריך להבין שלדוג' קו שביום יום נוסע מלא עם 50 נוסעים לנסיעה צריך כעת פי 2.5 אוטובוסים בכדי לקחת את כל הנוסעים ואוטובוסים מנין ??? כיום כל האוטובוסים בתח"צ נמצאים על הכביש
לגבי זה שיביאו אוטובוסים מחברות פרטיות הנושא בבדיקה [ הן טכני מפאת חוסר מקום ברציפים וכדו' והן כספי - צריך להבין שמשרד התחבורה צופה ירידה של מליארד וחצי ש"ח עד סוף שנה מהתחבורה ציבורית כי אם עד היום אוטובוס שיצא הביא איקס כסף {כשהוא מלא} היום הוא מביא רק חצי /שליש והעלות של חברות פרטיות תוסיף לבור התקציבי אלא עם כן יעלו את המחיר של הנסיעה ואז הציבור יצא במחאה ציבורית על כך שבאמצע המשבר הכלכלי הגדול בתולדות ישראל הממשלה מעלה מחירים של התח"צ ]

זה הסבר נחמד, רק שביטלו גם קוים שאין להם תחלופה הגיונית! 180 מב"ב לאלעד לא מקביל בכלל ל-280 מב"ב לאלעד- מסלול שונה לגמרי, מאסף מאזורים אחרים של העיר, ובטלו אותו!
מישהו פשוט תפס טקמפ' על כל התקופה של הקורונה והעיף קוים שנדמו בעיניו כמותרות.

העובדה שקוי המותרות הללו נוסעים מפוצצים כל יום ממש לא ידועה לו.
 

mum

משתמש מקצוען
אני גרה בערד בבדידות מזהרת!
חוץ מבאר שבע, כסייפה ותל אביב.
הזוי!

מה שמעצבן בזה שאף אחד לא מדבר על זה ולא מסביר מה המתווה , אומרי שהתח"צ חוזרת אבל בפועל לי אין תח"צ! ואף אחד לא חושב לעדכן אותנו לפחות מתי הקוים הולכים לחזור.

אני באמצע קורס שחזר השבוע ללימודים ולא היה לי דרך הגיע ואני לא יודעת מה יהיה שבוע הבא.
 

HP מעצבת

משתמש מקצוען
המסלול של 349 שונה לגמרי מהמסלול של 350,
וזה ממש מרגיז שדורשים ממנו לחזור למקומות העבודה,
אבל לא חושבים איך נגיע לשם :confused:
 

לייב - מיתוג פרסום ויח"צ

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
באחד מכלי התקשורת הסביר מנכ"ל חברת אפיקים שהמטרה של משרד התחבורה בצמצום קווים הוא בשביל שאותם קווים שכן פועלים יוכלו להניע את כלל הנוסעים, ולא ישאירו אנשים בתחנות... (הרי בכל אוטובוס נוסעים עד 20/25 נוסעים במקום 55/60).
 

גיטרה

משתמש מקצוען
ומה עם שאר קוי גוש דן? אני עובדת באזור פתח תקווה, הולכת כל יום ברגל 40 דק' במזג הנוכחי בשביל להגיע לעבודה! אין דרך אחרת, גם לא בחלוקה לכמה קוים! תסלחו לי, אבל נראה לי חשוב יותר משאר הקוים הבינעירוניים שלרוב לא משמשים יומיומי.
קוים 17, 18, 92 ומן הסתם עוד רבים מבני ברק לגבעת שמואל ופתח תקווה, למה א"א לא חושב להחזיר אותם עדיין?
למי ניתן לפנות?
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
באחד מכלי התקשורת הסביר מנכ"ל חברת אפיקים שהמטרה של משרד התחבורה בצמצום קווים הוא בשביל שאותם קווים שכן פועלים יוכלו להניע את כלל הנוסעים, ולא ישאירו אנשים בתחנות... (הרי בכל אוטובוס נוסעים עד 20/25 נוסעים במקום 55/60).
אפילו לא תירוץ.
מישהו שמע על קו שתוגבר?
ואנשים לא סותמים לו את הפה. זה לא זלזול באינטליגנציה. זה שקר גס שניתם להפריח בקלות.
 

שמחהלה

משתמש פעיל
ומה עם שאר קוי גוש דן? אני עובדת באזור פתח תקווה, הולכת כל יום ברגל 40 דק' במזג הנוכחי בשביל להגיע לעבודה! אין דרך אחרת, גם לא בחלוקה לכמה קוים! תסלחו לי, אבל נראה לי חשוב יותר משאר הקוים הבינעירוניים שלרוב לא משמשים יומיומי.
קוים 17, 18, 92 ומן הסתם עוד רבים מבני ברק לגבעת שמואל ופתח תקווה, למה א"א לא חושב להחזיר אותם עדיין?
למי ניתן לפנות?
האמת שקו 17 ו92 הם קווים שמובילים למקומות עבודה, והראיה היא הצפיפות המרובה בהם בשעות הבוקר ואחרי צהרים,
מוזר מאוד שלא החזירו אותם,
 
נערך לאחרונה ב:

מרשימה

משתמש סופר מקצוען
ומה עם שאר קוי גוש דן? אני עובדת באזור פתח תקווה, הולכת כל יום ברגל 40 דק' במזג הנוכחי בשביל להגיע לעבודה! אין דרך אחרת, גם לא בחלוקה לכמה קוים! תסלחו לי, אבל נראה לי חשוב יותר משאר הקוים הבינעירוניים שלרוב לא משמשים יומיומי.
קוים 17, 18, 92 ומן הסתם עוד רבים מבני ברק לגבעת שמואל ופתח תקווה, למה א"א לא חושב להחזיר אותם עדיין?
למי ניתן לפנות?
בתוך העיר לפחות יש אופציה ללכת ברגל, או לקחת מונית בכמה עשרות שקלים
בבינעירוני אין אפשרות כזאת, ויש הרבה אנשים שנוסעים באופן יומיומי, גם לעבודה.
בקיצור, שניהם נחוצים מאד ואת שניהם צריך להחזיר בדחיפות
 

בשביל השמחה

משתמש מקצוען
אני שמעתי שיש מחסור בנהגים בגלל הרמאדן
ושבוע הבא כשיגמר הרמאדן ישחררו את שאר הקווים.
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
בתוך העיר לפחות יש אופציה ללכת ברגל, או לקחת מונית בכמה עשרות שקלים
בבינעירוני אין אפשרות כזאת, ויש הרבה אנשים שנוסעים באופן יומיומי, גם לעבודה.
בקיצור, שניהם נחוצים מאד ואת שניהם צריך להחזיר בדחיפות
קו 17 ,92 הוא ממש לא קו עירוני
כי ללכת מתוך בני ברק עד עתידים זה לא משהו שעושים ברגל
וכן לקחת 92 מבב לפתח תקווה....
 

יחודית

משתמש צעיר
תבינו כל קו שיוצא הוא 100 אחוז הפסד כי הוא חצי ריק ועד שלא יתירו למלאות אוטובוסים יהיה מחסור
תבינו הם לא סופרים אותנו ולא מענין אותם וזה ורק זה הסיבה למחסור באוטובוסים ציוינים :mad:
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  29  פעמים

לוח מודעות

למעלה